Az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerv (a továbbiakban: Rendőrség) elérhetőségei az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 51. § (1) bekezdésben meghatározott együttműködő szervek részére az alábbiak.

 

KÉR címtörzsből történő kiválasztással


A KÉR címtörzsben szereplő szervek – egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszerébe bevont szervek és a kölcsönös megállapodás alapján rögzített szervek egyaránt – közvetlenül kiválaszthatják és címezhetik a Rendőrség központi, területi és helyi szerveit a táblázat szerinti elérhetőségek alapján.

A KÉR-es küldés során szabályos KRX formátumú dokumentumok beküldése szükséges

 

Közvetlenül a hivatali tárhely megcímzésével


A KÉR címtörzset kezelni nem tudó együttműködő szervek részére a Rendőrség hivatali tárhelye az alábbi címen érhető el.

 

Hivatal rövid neve

ORFK

Hivatal teljes neve

Országos Rendőr-főkapitányság

KRID

105147968

 

A hivatali tárhelyre – közvetlen címzés illetve KÉR címtörzsből történő kiválasztás esetén egyaránt – az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Vhr.) 1. mellékletében szereplő valamennyi dokumentumformátum beküldhető.

Amennyiben a beküldendő fájl nem tartalmazza a beazonosításhoz szükséges információkat (pl. egy fotó, vagy video anyag beküldése), úgy a befogadáshoz, nyilvántartásba vételhez szükséges adatokat kísérőlevélben szíveskedjenek rögzíteni, amely mellékleteként kérjük a fájlok beküldését, lehetőség szerint egy egységben.

A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen közétett, a hivatali kapuval rendelkező szervezetek listájában elérhető további rendőrségi hivatali tárhelyek (KHSZ1, KHSZ2) speciális feladatok ellátását szolgálják, így azokon nincs lehetőség dokumentumok befogadására.

 

Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlap beküldésével


A Rendőrség feladat- és hatáskörébe tartozó elektronikus intézhető ügyek a https://ugyintezes.police.hu címen, a Rendőrség Ügyintézési Portálján érhetők el.

Az inNOVA űrlap hivatali kapuról történő beküldésére általában akkor lehet szükséges, ha az együttműködő szerv az adott eljárásban a Rendőrség ügyfeleként jár el.

A szervezet nevében kitöltött beadványok beküldése során a Meghatalmazáskezelés menüpontban rögzíteni szükséges a hivatali kapu rövid nevét, amely legfeljebb 10 karakter hosszú, tartalmazhat nagy betűket és számokat is.

 

inNOVA űrlap beküldése gépi interfész útján (NOVA.PACK)


Az együttműködő szervek, illetve cégkapuval rendelkező szervezetek részére a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (a továbbiakban: KKSZB) rendszeren az Elektronikus beadvány beküldés lehetővé tétele gépi interfészes ügyfelek részére NOVA.PACK szolgáltatás igénybevételével biztosított a Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlapok gépi interfész útján történő beküldése.

A fenti szolgáltatás igénybevételéhez az Országos Rendőr-főkapitányság hivatalvezetője által kiadott adatgazdai igazolás szükséges, amelyre vonatkozó igény a NOVA.PACK szolgáltatás menüpontban elérhető, erre a célra kialakított űrlap benyújtásával terjeszthető elő.

A KKSZB-ről, a csatlakozási folyamatról további tájékoztatás a https://idomsoft.hu/kkszb/ oldalon érhető el.

 

Egyéb elérhetőségek


A Rendőrség honlapján az egyes rendőri szervek általános közzétételi listájában szereplő elérhetőségek akkor alkalmazhatóak, ha az adott ügy intézéséhez nem szükséges az Eüsztv. szerinti elektronikus kapcsolattartás.

 

35 új on-line űrlap került publikálásra

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2019.06.30-án 35 új inNOVA űrlap került publikálásra. Az érintett ügytípusok az alábbiak:

  • Bűnügyi szakterület

    • BU-0001 - Eltűnés bejelentése

    • BU-0002 - Eltűnt személy tartózkodási helyének bejelentése

    • IN-79 - Rendkívüli haláleset   bejelentése

    • IN-63 - Fellebbezési jogosultságról történő lemondás

    • IN-64 - Fellebbezési kérelem

    • IN-74 - Fellebbezési kérelem visszavonása

    • IN-77 - Igazolási kérelem a fellebbezésre megállapított határidő elmulasztásával kapcsolatban

    • IN-78 - Zár alá vétel és lefoglalás megszüntetése iránti kérelem

  • Gazdasági szakterület

    • BNYO-01 - Bírság befizetés igazolása

  • Határrendészeti szakterület

    • RH-0100 - Ideiglenes határátkelőhely megnyitása iránti kérelem

    • RH-0101 - Korlátozott forgalmú határátkelőhely forgalmi jellegtől eltérő eseti igénybevétele iránt

    • RH-0103 - Korlátozott nyitva tartású határátkelőhely nyitvatartási időn kívüli igénybevétele iránti kérelme

    • RH-0104 - Határátkelőhelyre nem határátlépés céljából történő belépés és tartózkodás céljából

    • RH-0105 - Menet közbeni ellenőrzés iránti kérelem (autóbuszon, vasúton, vízi járművön)

    • RH-0107 - Határátkelőhelyen kívüli munkavégzés céljából történő határátlépés iránti kérelem

    • RH-0108 - Határvízi közlekedés iránti kérelem

  • Hivatali szakterület

    • IN-100010 - Kutatási kérelem a rendőrség irattárában

    • IN-100011 - Nemzeti minősítésű személyes adat megismerése (Megismerési engedély) iránti kérelem (Országos Rendőr-főkapitányság)

    • IN-100141 - Személyes adatok kezelésével kapcsolatos tájékoztatás/helyesbítés kérése (Országos Rendőr-főkapitányság)

    • IN-100142 - Közérdekű adatok és közérdekből nyilvános adatok igénylése (Országos Rendőr-főkapitányság)

    • TK-120101 - Keresetlevél (kérelem) közigazgatási határozat vagy végzés illetőleg tájékoztatóval kiszabott bírság bírósági felülvizsgálata/közigazgatási per indítása iránt

  • Közrendvédelmi szakterület

    • IN-100143 - Fegyveres biztonsági őrség létesítésének, megszüntetésének vagy a működtetés módosításának kezdeményezése

    • RK-0102 - Gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó gyűlés bejelentése

    • RK-0102-A - Gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó gyűlést vezető személy változás bejelentése

    • RK-0102-B - Gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó bejelentett gyűlést veszélyeztető biztonsági körülmény bejelentése

    • RK-0102-C - Bírósági döntés alapján a gyülekezési hatóság által korábban megtiltott gyűlés új időpontjának bejelentése

    • RK-0102-D - Gyülekezési határozatok felülvizsgálata

    • RK-0102-E - Hiánypótlás a gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó gyűlés bejelentéssel kapcsolatban

    • RK-0102-F - Gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó sürgős gyűlés bejelentése

    • IN-1233 - Gyülekezési hatóság által kiszabott bírság mérséklésére, korlátlan enyhítésére vonatkozó kérelem

    • RK-0104 - Sportrendezvény megtartásának bejelentése

    • RK-0105 - Sportrendészeti nyilvántartásból adatigénylés

    • RK-0106 - Értesítés sportrendezvény megtartásával kapcsolatos pályabejárás (biztonságtechnikai ellenőrzés) végrehajtásáról

  • Ellenőrzési szakterület

    • RK-0101 - Rendőri intézkedés elleni panasz bejelentőlap

    • IN-1248 - Közérdekű panasz, bejelentés

On-line űrlap kitöltésre az Új ügy indítása menüpontban, vagy az Ügyintézés szakterületi menüpontjaiban a megfelelő ügycsoport kiválasztását követően van lehetőség.

Az ÁNYK űrlapok elérhetőségét továbbra is biztosítjuk, elsősorban a Hivatali Kapu tárhellyel és/vagy gépi interfésszel rendelkező ügyfeleink számára.

More Blog Entries

Elektronikus fizetés funkció 2019.07.01. 02:00-03:00 között szünetel

Tisztelt Felhasználók! Az OTP Bank Nyrt tájékoztatása alapján, fejlesztési okokból az OTP ...

Elektronikus fizetés funkció 2019.09.13. 21:00-23:00 között szünetel

Tisztelt Felhasználók! Az OTP Bank Nyrt tájékoztatása alapján, fejlesztési okokból az ...