Az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerv (a továbbiakban: Rendőrség) elérhetőségei az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 51. § (1) bekezdésben meghatározott együttműködő szervek részére az alábbiak.

 

KÉR címtörzsből történő kiválasztással


A KÉR címtörzsben szereplő szervek – egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszerébe bevont szervek és a kölcsönös megállapodás alapján rögzített szervek egyaránt – közvetlenül kiválaszthatják és címezhetik a Rendőrség központi, területi és helyi szerveit a táblázat szerinti elérhetőségek alapján.

A KÉR-es küldés során szabályos KRX formátumú dokumentumok beküldése szükséges

 

Közvetlenül a hivatali tárhely megcímzésével


A KÉR címtörzset kezelni nem tudó együttműködő szervek részére a Rendőrség hivatali tárhelye az alábbi címen érhető el.

 

Hivatal rövid neve

ORFK

Hivatal teljes neve

Országos Rendőr-főkapitányság

KRID

105147968

 

A hivatali tárhelyre – közvetlen címzés illetve KÉR címtörzsből történő kiválasztás esetén egyaránt – az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Vhr.) 1. mellékletében szereplő valamennyi dokumentumformátum beküldhető.

Amennyiben a beküldendő fájl nem tartalmazza a beazonosításhoz szükséges információkat (pl. egy fotó, vagy video anyag beküldése), úgy a befogadáshoz, nyilvántartásba vételhez szükséges adatokat kísérőlevélben szíveskedjenek rögzíteni, amely mellékleteként kérjük a fájlok beküldését, lehetőség szerint egy egységben.

A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen közétett, a hivatali kapuval rendelkező szervezetek listájában elérhető további rendőrségi hivatali tárhelyek (KHSZ1, KHSZ2) speciális feladatok ellátását szolgálják, így azokon nincs lehetőség dokumentumok befogadására.

 

Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlap beküldésével


A Rendőrség feladat- és hatáskörébe tartozó elektronikus intézhető ügyek a https://ugyintezes.police.hu címen, a Rendőrség Ügyintézési Portálján érhetők el.

Az inNOVA űrlap hivatali kapuról történő beküldésére általában akkor lehet szükséges, ha az együttműködő szerv az adott eljárásban a Rendőrség ügyfeleként jár el.

A szervezet nevében kitöltött beadványok beküldése során a Meghatalmazáskezelés menüpontban rögzíteni szükséges a hivatali kapu rövid nevét, amely legfeljebb 10 karakter hosszú, tartalmazhat nagy betűket és számokat is.

 

inNOVA űrlap beküldése gépi interfész útján (NOVA.PACK)


Az együttműködő szervek, illetve cégkapuval rendelkező szervezetek részére a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (a továbbiakban: KKSZB) rendszeren az Elektronikus beadvány beküldés lehetővé tétele gépi interfészes ügyfelek részére NOVA.PACK szolgáltatás igénybevételével biztosított a Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlapok gépi interfész útján történő beküldése.

A fenti szolgáltatás igénybevételéhez az Országos Rendőr-főkapitányság hivatalvezetője által kiadott adatgazdai igazolás szükséges, amelyre vonatkozó igény a NOVA.PACK szolgáltatás menüpontban elérhető, erre a célra kialakított űrlap benyújtásával terjeszthető elő.

A KKSZB-ről, a csatlakozási folyamatról további tájékoztatás a https://idomsoft.hu/kkszb/ oldalon érhető el.

 

Egyéb elérhetőségek


A Rendőrség honlapján az egyes rendőri szervek általános közzétételi listájában szereplő elérhetőségek akkor alkalmazhatóak, ha az adott ügy intézéséhez nem szükséges az Eüsztv. szerinti elektronikus kapcsolattartás.

Új űrlapok publikálása 2022. szeptember 15-én

 

Tisztelt Felhasználók!

A Rendőrségi Ügyintézési Portálon 2022. szeptember 15-én (csütörtök) 07:30-08:00 óra között történik meg az alábbi űrlapok új verziójának közzététele.

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Természetes személyek által benyújtható engedélykérelem fegyver megszerzése, tartására, viselésére, használatához (kivéve önvédelmi lőfegyver)

RI-0600

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Természetes személyek által benyújtható engedélykérelem hangtompító tartására, lőfegyver önvédelmi célra történő tartására, valamint önvédelmi célú lőfegyvertartási engedély hatályosságának meghosszabbítására

RI-0606

 

Működésbeli változások:

RI-0600 űrlap esetében:

  • az űrlapelnevezés aktualizálása;
  • a „Lőfegyver jellege” legördülő mező elnevezésének módosítása;
  • a „Flóbert fegyver megszerzésére és tartására” típusú kérelem esetén a „Lőfegyver jellege, lőfegyverdarab fajtája” mező tartalmának aktualizálása;
  • a „Folyamatban lévő üggyel vagy engedéllyel rendelkezem” lehetőség esetén az „Engedélykérelem típusa” mező tartalmának kiegészítése;
  • Az űrlapkitöltés függvényében megjelenített illetékek aktualizálása;

RI-0606 űrlap esetében:

  • az űrlapelnevezés aktualizálása;
  • a „Folyamatban lévő üggyel vagy engedéllyel rendelkezem” opció kiválasztása esetén „A kérelem célja” blokk tartalmának kiegészítése;
  • a „Lőfegyverdarab engedélyezése” esetében a „Lőfegyverdarab fajtája” legördülő mező tartalmának kiegészítése;
  • az űrlapkitöltés függvényében megjelenített illetékek aktualizálása;

Az új űrlapverzió publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.

Több blog bejegyzés

Új űrlapok publikálása 2022. augusztus 30-án

  Tisztelt Felhasználók! A Rendőrség Ügyintézési Portálon 2022. augusztus 30-án (kedd) ...

Korlátozott működőképesség a Rendőrség Ügyintézési Portál elektronikus űrlapjainak elérésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy üzemzavar miatt 2022. augusztus 16. (kedd) 10 ...