In accordance with Article 36 of Government Decree 451/2016. (XII. 19.) on the detailed rules of electronic administration, upon request an authenticated electronic certificate must be issued for the applicant, of the current or past (not older than 5 years) content of published official information pages, with respect to the information requested.

On the present page, the Police makes its previously published information concerning electronic administration available downloadable for customers as follows:  

  • Regulations concerning electronic administration
  • Forms defining the process of electronic administration
  • Customer information related to electronic forms
Providing data on criminal data request BE-0001
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2020.02.04 2020.06.04 v4.2
Form 2019.03.05 2020.02.04 v4.1
Hungarian Customer Information 2019.01.01 2020.01.31 v1.0
English Customer Information 2019.05.31 2020.01.31 v1.0
Submissions related to criminal offences (criminal complaint, motion, complaint, announcement, submission) 100016
Type of information Effective from Effective to Version Download
Å°rlap 2019.03.05. 2020.01.31. v4.1
Hungarian Customer Information 2018.08.01 2020.01.31 v2.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01 2018.07.31 v1.0
English Customer Information 2018.08.01 2020.01.31 v2.0
English Customer Information 2018.01.01 2018.07.31 v1.0

 

Declaration of consent to electronic communication in the course of the criminal procedure 893
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2019.03.05. 2020.01.31. v4.1
Hungarian Customer Information 2019.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2019.05.31. 2020.01.31. v1.0
Notification of the disappearance BU-0001
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.11. 2020.01.31. v4.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Reporting a missing person's location BU-0002
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.11. 2020.01.31. v4.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
Relinquishing the right of appeal 63
Type of information Effective from Effective to Version Download
Content is not available        

 

Application for appeal 64
Type of information Effective from Effective to Version Download
Content is not available        

 

Withdrawal of appeal application 74
Type of information Effective from Effective to Version Download
Content is not available        

 

Application for a form to justify reasons for failure to lodge an appeal 77
Type of information Effective from Effective to Version Download
Content is not available        

 

Initiation of public administration procedure 143
Type of information Effective from Effective to Version Download
Content is not available        

 

Application for termination of seizure 78
Type of information Effective from Effective to Version Download
Content is not available        

 

Notification for investigation of unusual death

79
Type of information Effective from Effective to Version Download
Content is not available        

 

Applicaton for investigating an unusual death 76
Type of information Effective from Effective to Version Download
Content is not available        

 

Új funkciókkal bővült az Ügyintézési Portál

Űrlapmásolás

A gyorsabb ügyintézés elősegítése érdekében új funkció, az űrlapmásolás vált elérhetővé az Ügyintézési Portálon. A használata praktikus és nagyon egyszerű. Egy kitöltött űrlapból több másolat is készíthető, ami beküldhető anélkül, hogy az ügyfeleknek minden mezőt ismét ki kelljen tölteni.

 

Használata:

Nyissa meg az űrlapot és töltse ki a megszokott módon, majd ezt követően mentse el vagy véglegesítse azt.

 

A Menü → Személyes → Folyamatban lévő ügyeim menüpontot megnyitva a táblázatban megtalálható az űrlap, melynél a Műveletek gomb lenyitásával a Másolás funkcióra klikkelve egy újabb sorban megjelenik az űrlapmásolat, ugyanazokkal a kitöltött adatokkal.

 

A másolt példánynál, a Műveletek gomb megnyomását követően válaszuk az Adatok szerkesztése funkciót, amivel megnyithatjuk szerkesztésre az űrlapmásolatot.

A képernyőn megnyílik a másolt példány a már korábban kitöltött adatokkal!

Természetesen, a másolaton szereplő előtöltött adatok módosíthatók maradnak, így abban az esetben is hasznos lehet az új Másolás funkció, ha több hasonló, de mégis egy-egy ponton eltérő adatot tartalmazó űrlapokat szeretnénk benyújtani az Ügyintézési Portál segítségével!

 

 

Szervezeti tárhely jogosultság ellenőrzés

Minden szervezeti tárhelyet használó ügyfél találkozott a Szervezeti meghatalmazások menüponttal korábban, amikor rögzítette a tárhelyet az Ügyintézési Portál felületére. Az új Szervezeti tárhely jogosultság ellenőrzés funkciónak köszönhetően a rögzített tárhely összehasonlításra kerül az ügyfélkapus tárhely jogosultságaival, így kezelhetővé válik a téves adatokat tartalmazó rögzítés.

Használata:

A bejelentkezett felhasználók a Menü → Meghatalmazáskezelés → Szervezeti meghatalmazások menüpontra kattintva elérik a szervezeti meghatalmazások rögzítésére és szerkesztésére szolgáló felületet.

A Műveletek gomb megnyomásával lehetősége van a felhasználónak szerkeszteni vagy törölni a szervezet adatait.

Az Új gomb megnyomásával egy új szervezetet lehet rögzíteni. Az adatok kitöltését követően az ügyfél azonnali visszajelzést kap a rögzíteni kívánt adatok helyességét illetően. Abban az esetben, ha az ügyfélnek nincs jogosultsága a megadott szervezethez – melynek oka a hiányzó meghatalmazás, vagy téves adat megadása is lehet – azonnali hibaüzenetet kap.

 

More Blog Entries

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 1-jén

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. december 1-én (kedd) 07:30-08:00 óra között ...

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 18-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. december 18-án (péntek) 07:30-08:00 óra ...