In accordance with Article 36 of Government Decree 451/2016. (XII. 19.) on the detailed rules of electronic administration, upon request an authenticated electronic certificate must be issued for the applicant, of the current or past (not older than 5 years) content of published official information pages, with respect to the information requested.

On the present page, the Police makes its previously published information concerning electronic administration available downloadable for customers as follows:  

  • Regulations concerning electronic administration
  • Forms defining the process of electronic administration
  • Customer information related to electronic forms

<

Complaints regarding public safety, reports to the police 1248
Type of information Effective from Effective to Version Download
Hungarian Customer Information 2019.02.15 2020.12.17 v3.0
Hungarian Customer Information 2018.11.12 2019.02.14 v2.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01 2018.11.11 v1.0
English Customer Information 2019.02.15 2020.12.17 v3.0
English Customer Information 2018.11.12 2019.02.14 v2.0
English Customer Information 2018.01.01 2018.11.11 v1.0

 

Complaints against measures taken by the police (form) RK-0101
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.11.13. 2020.01.31. v4.1
Form 2018.01.01 2018.11.12 v4.0
Hungarian Customer Information 2020.03.04. 2020.12.17 v4.0
Hungarian Customer Information 2020.02.01. 2020.03.03. v3.0
Hungarian Customer Information 2018.11.13. 2020.01.31. v2.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01 2018.11.12 v1.0
English Customer Information 2020.03.04. 2020.12.17 v4.0
English Customer Information 2020.02.01. 2020.03.03. v3.0
English Customer Information 2018.11.13. 2020.01.31. v2.0
English Customer Information 2018.01.01 2018.11.12 v1.0

 

Tájékoztatás üzemzavarról

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. április 1-jén 15.00 órától a rendőrségi elektronikus ügyintézést támogató informatikai rendszer – inNOVA Portál (https://ugyintezes.police.hu) – működésében felmerülő átmeneti akadály miatt az elektronikus ügyintézésre korlátozottan van lehetőség.

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja (www.police.hu) változatlanul elérhető, az ott található ÁNYK nyomtatványok benyújthatók, azonban inNOVA űrlapok benyújtására és a VPOS bankártyás fizetésre nincs lehetőség.

Halaszthatatlan ügyekben az inNOVA űrlapok helyett rendelkezésre áll az e-Papír szolgáltatás Egyéb ügytípusa.

Az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet 54. § (1) bekezdése alapján ha jogszabály eltérően nem rendelkezik, a törvény, illetve az elektronikus ügyintézést biztosító szerv által meghatározott határidőbe nem számít bele az a nap, amely során legalább négy órán át fennálló, üzemszünetet vagy az elektronikus ügyintézés korlátozott működőképességét okozó technikai tevékenység vagy üzemzavar akadályozta az elektronikus ügyintézést biztosító szerv elektronikus ügyintézést biztosító információs rendszerének működését.

More Blog Entries

Új űrlap publikálás 2020.04.20-án

Tisztelt Felhasználók! Az RI-0802 inNOVA űrlap 2020. április 20-án kerül bevezetésre és az ...

Tájékoztatás üzemzavar elhárításáról

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. április 1-jén 15.00 órától fennálló, a rendőrségi...