In accordance with Article 36 of Government Decree 451/2016. (XII. 19.) on the detailed rules of electronic administration, upon request an authenticated electronic certificate must be issued for the applicant, of the current or past (not older than 5 years) content of published official information pages, with respect to the information requested.

On the present page, the Police makes its previously published information concerning electronic administration available downloadable for customers as follows:  

  • Regulations concerning electronic administration
  • Forms defining the process of electronic administration
  • Customer information related to electronic forms

<

Complaints regarding public safety, reports to the police 1248
Type of information Effective from Effective to Version Download
Hungarian Customer Information 2019.02.15 2020.12.17 v3.0
Hungarian Customer Information 2018.11.12 2019.02.14 v2.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01 2018.11.11 v1.0
English Customer Information 2019.02.15 2020.12.17 v3.0
English Customer Information 2018.11.12 2019.02.14 v2.0
English Customer Information 2018.01.01 2018.11.11 v1.0

 

Complaints against measures taken by the police (form) RK-0101
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.11.13. 2020.01.31. v4.1
Form 2018.01.01 2018.11.12 v4.0
Hungarian Customer Information 2020.03.04. 2020.12.17 v4.0
Hungarian Customer Information 2020.02.01. 2020.03.03. v3.0
Hungarian Customer Information 2018.11.13. 2020.01.31. v2.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01 2018.11.12 v1.0
English Customer Information 2020.03.04. 2020.12.17 v4.0
English Customer Information 2020.02.01. 2020.03.03. v3.0
English Customer Information 2018.11.13. 2020.01.31. v2.0
English Customer Information 2018.01.01 2018.11.12 v1.0

 

Új űrlap publikálás 2020.04.20-án

Tisztelt Felhasználók!

Az RI-0802 inNOVA űrlap 2020. április 20-án kerül bevezetésre és az alább felsorolt ügyekben született hatósági döntések ellen biztosítja a fellebbezés elektronikus úton történő benyújtásának a lehetőségét.

- A személy-és vagyonvédelmi, magánnyomozói, valamint vagyonvédelmi rendszert tervező szerelő tevékenységek ügyében hozott döntések
- A rendészeti feladatokat ellátó személyek ügyében hozott döntések
- A pirotechnikai tevékenység bejelentésével kapcsolatosan hozott döntések
- A figyelmeztető és megkülönböztető jelzés engedélyezése tárgykörében hozott döntések
- A fegyverengedélyügyi eljárások ügyében hozott döntések

Az új űrlap tervezete ide kattintva letölthető.

More Blog Entries

Ügyféltájékoztató az igazgatásrendészeti szolgálati ágat érintő új munkarend bevezetéséről

ÜGYFÉLTÁJÉKOZTATÓ a kihirdetett veszélyhelyzet miatt – az igazgatásrendészeti szolgálati...

Tájékoztatás üzemzavarról

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. április 1-jén 15.00 órától a rendőrségi elektronikus...