In accordance with Article 36 of Government Decree 451/2016. (XII. 19.) on the detailed rules of electronic administration, upon request an authenticated electronic certificate must be issued for the applicant, of the current or past (not older than 5 years) content of published official information pages, with respect to the information requested.

On the present page, the Police makes its previously published information concerning electronic administration available downloadable for customers as follows:  

  • Regulations concerning electronic administration
  • Forms defining the process of electronic administration
  • Customer information related to electronic forms
Application for border crossing for the purpose of work at locations other than the border crossing point RH-0107
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v4.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Application to enter and stay at a border crossing point with a purpose other than border crossing RH-0104
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v4.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Application for trans-boundary waterway traffic RH-0108
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v4.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Application for corrections of decisions by authorities 84
Type of information Effective from Effective to Version Download
Content is not available        

 

Deficiencies (in the field of border control for petitions for permits) 82
Type of information Effective from Effective to Version Download
Content is not available        

 

Application to open a temporary border crossing point RH-0100
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v4.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Revoking applications 83
Type of information Effective from Effective to Version Download
Content is not available        

 

Application for the occasional use of a border crossing point with restricted traffic for use other than its original use RH-0101
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v4.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Application for the use of a border crossing point with limited operating hours for use outside the operating hours RH-0103
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v4.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Application for border control in transit (coaches, trains, watercraft) RH-0105
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v4.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Új funkciókkal bővült az Ügyintézési Portál

Űrlapmásolás

A gyorsabb ügyintézés elősegítése érdekében új funkció, az űrlapmásolás vált elérhetővé az Ügyintézési Portálon. A használata praktikus és nagyon egyszerű. Egy kitöltött űrlapból több másolat is készíthető, ami beküldhető anélkül, hogy az ügyfeleknek minden mezőt ismét ki kelljen tölteni.

 

Használata:

Nyissa meg az űrlapot és töltse ki a megszokott módon, majd ezt követően mentse el vagy véglegesítse azt.

 

A Menü → Személyes → Folyamatban lévő ügyeim menüpontot megnyitva a táblázatban megtalálható az űrlap, melynél a Műveletek gomb lenyitásával a Másolás funkcióra klikkelve egy újabb sorban megjelenik az űrlapmásolat, ugyanazokkal a kitöltött adatokkal.

 

A másolt példánynál, a Műveletek gomb megnyomását követően válaszuk az Adatok szerkesztése funkciót, amivel megnyithatjuk szerkesztésre az űrlapmásolatot.

A képernyőn megnyílik a másolt példány a már korábban kitöltött adatokkal!

Természetesen, a másolaton szereplő előtöltött adatok módosíthatók maradnak, így abban az esetben is hasznos lehet az új Másolás funkció, ha több hasonló, de mégis egy-egy ponton eltérő adatot tartalmazó űrlapokat szeretnénk benyújtani az Ügyintézési Portál segítségével!

 

 

Szervezeti tárhely jogosultság ellenőrzés

Minden szervezeti tárhelyet használó ügyfél találkozott a Szervezeti meghatalmazások menüponttal korábban, amikor rögzítette a tárhelyet az Ügyintézési Portál felületére. Az új Szervezeti tárhely jogosultság ellenőrzés funkciónak köszönhetően a rögzített tárhely összehasonlításra kerül az ügyfélkapus tárhely jogosultságaival, így kezelhetővé válik a téves adatokat tartalmazó rögzítés.

Használata:

A bejelentkezett felhasználók a Menü → Meghatalmazáskezelés → Szervezeti meghatalmazások menüpontra kattintva elérik a szervezeti meghatalmazások rögzítésére és szerkesztésére szolgáló felületet.

A Műveletek gomb megnyomásával lehetősége van a felhasználónak szerkeszteni vagy törölni a szervezet adatait.

Az Új gomb megnyomásával egy új szervezetet lehet rögzíteni. Az adatok kitöltését követően az ügyfél azonnali visszajelzést kap a rögzíteni kívánt adatok helyességét illetően. Abban az esetben, ha az ügyfélnek nincs jogosultsága a megadott szervezethez – melynek oka a hiányzó meghatalmazás, vagy téves adat megadása is lehet – azonnali hibaüzenetet kap.

 

More Blog Entries

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 1-jén

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. december 1-én (kedd) 07:30-08:00 óra között ...

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 18-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. december 18-án (péntek) 07:30-08:00 óra ...