In accordance with Article 36 of Government Decree 451/2016. (XII. 19.) on the detailed rules of electronic administration, upon request an authenticated electronic certificate must be issued for the applicant, of the current or past (not older than 5 years) content of published official information pages, with respect to the information requested.

On the present page, the Police makes its previously published information concerning electronic administration available downloadable for customers as follows:  

  • Regulations concerning electronic administration
  • Forms defining the process of electronic administration
  • Customer information related to electronic forms
Requests for information by former employees of the Call Centres 81
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
Hungarian Customer Information 2020.02.01. 2020.02.29. v2.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2020.02.01. 2020.02.29. v2.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Job applications to Call Centres or requests for information 88
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
Hungarian Customer Information 2020.02.01. 2020.02.29. v2.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2020.02.01. 2020.02.29. v2.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Complaints or public interest disclosure regarding handling of emergency calls 87
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
Hungarian Customer Information 2020.02.01. 2020.02.29. v2.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2020.02.01. 2020.02.29. v2.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Tájékoztatás általános tételű eljárási illetékekről

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatom, hogy az egyes adótörvények módosításáról szóló 2020. évi CXVIII. törvény alapján módosultak az illetékekről szóló 1990. évi XCIII. törvény egyes rendelkezései 2021. január 1-től. Az eljárási illeték megfizetésére vonatkozó szabályrendszer az igazgatásrendészeti szakterület által lefolytatott eljárások esetében is változást eredményezett.

Az általános tételű eljárási illetékkel (3000 forint) érintett ügytípusok esetében (RI-0207, RI-0210, RI-0215, RI-0217, RI-0109, RI-0113, RO-0002, RO-0006, RI-0300, RI-0301, RI-0302), az űrlapok illetékfizetési kötelezettséget tartalmazó, költségekre vonatkozó elemblokkok eltávolítása folyamatban van. A 2021. január 1-jét követően benyújtott, a fentiekben megjelölt űrlapok esetében illeték fizetési kötelezettség a kérelmezőt nem terheli!
 

More Blog Entries

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 18-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. december 18-án (péntek) 07:30-08:00 óra ...

Új űrlapverziók publikálása 2021. január 18-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2021. január 18-án (hétfő) 07:30-08:00 óra között ...