In accordance with Article 36 of Government Decree 451/2016. (XII. 19.) on the detailed rules of electronic administration, upon request an authenticated electronic certificate must be issued for the applicant, of the current or past (not older than 5 years) content of published official information pages, with respect to the information requested.

On the present page, the Police makes its previously published information concerning electronic administration available downloadable for customers as follows:  

  • Regulations concerning electronic administration
  • Forms defining the process of electronic administration
  • Customer information related to electronic forms
Requests for information by former employees of the Call Centres 81
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
Hungarian Customer Information 2020.02.01. 2020.02.29. v2.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2020.02.01. 2020.02.29. v2.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Job applications to Call Centres or requests for information 88
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
Hungarian Customer Information 2020.02.01. 2020.02.29. v2.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2020.02.01. 2020.02.29. v2.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Complaints or public interest disclosure regarding handling of emergency calls 87
Type of information Effective from Effective to Version Download
Form 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
Hungarian Customer Information 2020.02.01. 2020.02.29. v2.0
Hungarian Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0
English Customer Information 2020.02.01. 2020.02.29. v2.0
English Customer Information 2018.01.01. 2020.01.31. v1.0

 

Új űrlapverziók publikálása 2021. január 18-án

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2021. január 18-án (hétfő) 07:30-08:00 óra között történik meg az alábbiűrlapok új verziójának közzététele, továbbá egy új ügytípus bevezetése.

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Igazgatásrendészet

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Gazdasági társaság, egyéni cég, egyéni vállalkozó bejelentése magánnyomozói, illetve vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő tevékenység végzésére

RI-0207

Igazgatásrendészet

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Kérelem a személy- és vagyonvédelmi, magánnyomozói, vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő, vagyonvédelmi rendszert szerelő tevékenység végzésére feljogosító igazolvánnyal egyenértékű, más EGT tagállamban kiadott okmány (igazolvány, engedély) elismertetéséhez

RI-0210

Igazgatásrendészet

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Vezető tisztségviselő, foglalkoztatottak adataiban bekövetkezett változás bejelentése személy- és vagyonvédelmi, magánnyomozói, vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő tevékenységet végző egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság számára

RI-0215

Igazgatásrendészet

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Bejelentés személyi változásról (foglalkoztatott, tevékenységet szakmailag szervező irányító, vezető tisztségviselő, természetes személy tag, természetes személy tulajdonos) személy- és vagyonvédelmi, magánnyomozói, vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő tevékenységet végző gazdasági társaság, egyéni cég, egyéni vállalkozó részére

RI-0217

Igazgatásrendészet

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Bejelentés pirotechnikai termékek
forgalmazásához

RI-0109

Igazgatásrendészet

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Bejelentés pirotechnikai
termék felhasználásához

RI-0113

Igazgatásrendészet

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Bejelentés
a tűzfegyver kategóriájának, illetve alkategóriájának megváltozását eredményező
átalakításáról

RI-0104

Igazgatásrendészet

Közlekedés-igazgatási ügyintézés

Figyelmeztető jelzést adó készülék felszerelésének engedélyezése

RI-0300

Igazgatásrendészet

Közlekedés-igazgatási ügyintézés

Megkülönböztető jelzést adó készülék felszerelésének engedélyezése

RI-0301

Igazgatásrendészet

Közlekedés-igazgatási ügyintézés

Megkülönböztető vagy figyelmeztető jelzést adó készülék engedélyezési feltételei megszűnésének bejelentése, engedélyben szereplő adatok változásának bejelentése illetve az engedélyezéssel kapcsolatos egyéb változás bejelentése

RI-0302

Igazgatásrendészet

Egyéb rendészeti hatósági eljárások

Atomenergia alkalmazásához kapcsolódó közbiztonsági engedély kiadása iránti kérelem

RO-0002

Igazgatásrendészet

Egyéb rendészeti hatósági eljárások

Kábítószerrel és pszichotrop anyaggal végzett tevékenység bejelentése

RO-0006

Igazgatásrendészet

Szabálysértési ügyintézés

Részletfizetési kérelem

IN-100118

Igazgatásrendészet

Halasztási kérelem

Halasztási kérelem

IN-100119

 

Működésbeli változások:

RI-0207, RI-0210, RI-0215, RI-0217, RI-0109, RI-0113, RI-0300, RO-0006, IN-100118, IN-100119 inNOVA, és az RO-0002, RI-0301, RI-0302 inNOVA és ÁNYK űrlapok esetében:

  • az illetékkötelezettség megfizetésére, vagy illetékmentességre vonatkozó blokkok eltávolítása.

RI-0207 inNOVA űrlap esetében:

  • az „elkészült igazolvány átvételére” vonatkozó nyilatkozat eltávolítása

RO-0002 inNOVA és ÁNYK űrlap esetében:

  • az űrlap elnevezés aktualizálása

  • a „Kérelmező ügyszáma” új mező létrehozása az űrlapon

RO-0006 inNOVA űrlap esetében:

  • a „Bejelentőhöz és a tevékenységhez kapcsolódó adatok” blokkban szereplő tevékenység elnevezésére vonatkozó megjelölések pontosítása

  • „magán-állatorvosi bélyegző szám” mező letávolítása

RI-0217 inNOVA és ÁNYK űrlap esetében:

  • az „Engedély/igazolás típusa” mező tartalmi aktualizálása, és a sorrend módosítása

  • a „Változás hatályosságának kezdete” és a „Változás hatályosságának vége” mező beviteli módjának és elnevezése módosítása, „Változással érintett hónap” elnevezésre

RI-0104 inNOVA űrlap esetében:

  • a tűzfegyver kategóriájának, illetve alkategóriájának megváltozását eredményező átalakítást, valamint a lőfegyvert gyártók, illetve javítók bejelentési kötelezettségét biztosító űrlap bevezetése

IN-100118, IN-100119 inNOVA űrlap esetében:

  • a hivatkozási szám felépítésére vonatkozó tájékoztatás elhelyezése

Az új űrlapverzió publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.

More Blog Entries

Tájékoztatás általános tételű eljárási illetékekről

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatom, hogy az egyes adótörvények módosításáról szóló 2020. évi...

Új űrlapverziók publikálása 2021. február 3-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2021. február 3-án (szerda) 07:30-08:00 óra között...