Administrative penalty relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by cheque posted with the decision (within the territory of Hungary)

  • by e-Payment on the hompage https://kozigbirsag.police.hu by free of charge credit card payment (VPOS)

  • by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:

 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank: Magyar Államkincstár

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and license plate number are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

 

Duty for the administrative proceeding relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by revenue stamp (within the territory of Hungary)

  • pay by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters from abroad or in case of official notice for completion of documents

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:
 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and the word „illeték” are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

Please note, that to successful bank transfer, payment data needs to be filled out exactly.

For more information about payment: befizetes@orfk.police.hu .

 

       

 

Elektronikus fizetéssel kapcsolatos tájékoztatás

Tisztelt Ügyfelünk!

2021. január 1-től az online kártyás vásárlások folyamata megváltozott. Az internetes vásárlások fizetési jóváhagyásához jogszabályi kötelezettség miatt szükség van egy kétfaktoros (erős) ügyfél-hitelesítésre. Az erős ügyfélhitelesítés azt biztosítja, hogy bárhol is történik a vásárlás, csak a kártya használatára jogosult személy, vagyis a kártyabirtokos hitelesítse a tranzakciót.

Tapasztalataink szerint ez az azonosítás a fizetést biztosító banki felületen egyelőre sok esetben meghiúsul, ami a rendszerünktől független. Kérjük, hogy sikertelen azonosítási folyamatot követően, 15 perc elteltével ismételten kísérelje meg a befizetést. Tájékoztatjuk, hogy a felmerülő problémák kiküszöbölésén az érintett banki rendszerben folyamatosan dolgoznak.

Az Európai Unió PSD2 irányelve alapján a bankkártyás vásárlások és az elektronikus fizetési műveletek többségénél szükséges az erős ügyfélhitelesítés.

Az online fizetés elvégzéséhez az alábbiakra van szükség:

1. Mobiltelefonra

2. A bank okostelefonra készített digitális applikációjára, amely telepítve van a készülékre.

3. Ellenőrizni szükséges továbbá azt is, hogy a tranzakció során használt telefonszám a bank részére rendelkezésre áll-e.

A fizetés során az alábbiak szerint kell eljárni:

1. Fizetés során szükség van a kártya adatainak megadására: a bankkártya száma, tulajdonos neve, lejárata, háromjegyű biztonsági kódja.

2. A megadott adatokat hitelesíteni szükséges a mobilalkalmazással vagy egy aláíró kóddal.

3. Ha le van töltve a bank alkalmazása a telefonra, a fizetés jóváhagyását ennek segítségével kell megtenni.

4. Ha nincs mobilalkalmazás, akkor a jóváhagyás történhet a banktól érkező sms-kód segítségével, vagy a bank internetbankjának belépési adataival is. Ennek módja pénzintézetenként eltérő lehet. Javasoljuk a mobilalkalmazás használatát.

5. Fontos tudni, hogy a tranzakció aláírását a bank okostelefonra készített digitális applikációjában vagy a bank által választott hitelesítési megoldásban kell megtenni.

6. Elképzelhető, hogy okostelefon alkalmazás nélküli jóváhagyás esetén a bank felugró ablak segítségével kér be további adatot. Ebben az esetben ellenőrizni kell, nincs–e letiltva a felugró ablak a böngészőben.

 

More Blog Entries

Új űrlapverziók publikálása 2021. február 3-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2021. február 3-án (szerda) 07:30-08:00 óra között...

RO-0007 űrlap változása

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2021. február 4-én (csütörtök) 07:30-08:00 óra ...