Administrative penalty relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by cheque posted with the decision (within the territory of Hungary)

  • by e-Payment on the hompage https://kozigbirsag.police.hu by free of charge credit card payment (VPOS)

  • by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:

 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank: Magyar Államkincstár

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and license plate number are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

 

Duty for the administrative proceeding relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by revenue stamp (within the territory of Hungary)

  • pay by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters from abroad or in case of official notice for completion of documents

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:
 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and the word „illeték” are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

Please note, that to successful bank transfer, payment data needs to be filled out exactly.

For more information about payment: befizetes@orfk.police.hu .

 

       

 

Karbantartás az ÉLES Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés szolgáltatásban (AVDH)

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy 2024. április 12-én (péntek) 18 óra 00 perc és 21 óra 00 perc között tervezett rendszerfejlesztési munkálatok miatt a Rendőrség Ügyintézési Portálján az aláírásra visszavezetett dokumentum hitelesítés központi elektronikus ügyintézési szolgáltatás meghívásakor korlátozott működőképességet tapasztalhatnak, amelynek következtében az elektronikus küldemények elektronikus aláírással ellátása – és ennek hiányában a benyújtás – akadályba ütközhet.

Megértésüket köszönjük!

More Blog Entries

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatásában szünetelésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy 2024. április 12-én (péntek) 16:00 óra és ...

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatás szünetelésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy a SimplePay online fizetési rendszer internetes ...