Administrative penalty relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by cheque posted with the decision (within the territory of Hungary)

  • by e-Payment on the hompage https://kozigbirsag.police.hu by free of charge credit card payment (VPOS)

  • by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:

 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank: Magyar Államkincstár

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and license plate number are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

 

Duty for the administrative proceeding relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by revenue stamp (within the territory of Hungary)

  • pay by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters from abroad or in case of official notice for completion of documents

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:
 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and the word „illeték” are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

Please note, that to successful bank transfer, payment data needs to be filled out exactly.

For more information about payment: befizetes@orfk.police.hu .

 

       

 

Karbantartás a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024. március 23-án (szombat) 09:00 óra és 17:00 óra között a Rendőrség hivatali tárhelyéhez kapcsolódó szolgáltatások tervezett karbantartása miatt a küldemények küldésében és fogadásában átmeneti szolgáltatáskiesés lesz tapasztalható.

A Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) és az azokon biztosított kapcsolattartási lehetőségek, így a központi és a Rendőrség által biztosított ügyintézési szolgáltatások igénybevételével elérhető elektronikus ügyindítási lehetőségek változatlanul elérhetők, azonban az elektronikus küldemények feldolgozása csak a karbantartással érintett időszakot követően kezdődik meg.
 

A beavatkozás kezdete:

2024. március 23. (szombat) 09:00 óra

A beavatkozás várható vége:

2024. március 23. (szombat) 17:00 óra

 

Megértésüket köszönjük!                  

More Blog Entries

Üzemzavar a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy 2024. március 20-án (szerda) 8 órától egyes...

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatás szünetelésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy a SimplePay online fizetési rendszer internetes...