Administrative penalty relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by cheque posted with the decision (within the territory of Hungary)

  • by e-Payment on the hompage https://kozigbirsag.police.hu by free of charge credit card payment (VPOS)

  • by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:

 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank: Magyar Államkincstár

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and license plate number are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

 

Duty for the administrative proceeding relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by revenue stamp (within the territory of Hungary)

  • pay by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters from abroad or in case of official notice for completion of documents

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:
 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and the word „illeték” are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

Please note, that to successful bank transfer, payment data needs to be filled out exactly.

For more information about payment: befizetes@orfk.police.hu .

 

       

 

Tesztüzemben az inNOVA Portál

Elindult a rendőrségi elektronikus ügyintézési portál, amelynek legfőbb újdonsága az online űrlapok benyújtásának lehetősége.
Ezzel a rendőrségi ügyek intézésének teljes folyamata elektronikusan valósulhat meg, az ügyféligény felmerülésétől az űrlapok benyújtásán és nyomon követésén át egészen az illetékek megfizetéséig. Az éles környezetben próbaüzemben működő ügyintézési portál egyelőre négy inNOVA űrlap kezelését teszi lehetővé, amelyek mindegyike a robbanóanyagok szállításával, átadásával kapcsolatos.
A tesztelési időszak végével a Rendőrség bővíteni fogja a teljes egészében online intézhető ügyek listáját, amelyről külön tájékoztatást ad majd.

Az ÁNYK űrlapok elérhetőségét továbbra is biztosítjuk, elsősorban a Hivatali Kapu tárhellyel és/vagy gépi interfésszel rendelkező ügyfeleink számára.

Az inNOVA Portál a legelterjedtebb, automatikusan frissülő böngészőt támogatja:

  • MozillaFirefox v51 (2017.01.24)
  • GoogleChrome v56 (2017.01.25)
  • Microsoft Edge v42 (2017.11.30)
  • Opera v43 (2017.02.07)
  • Android v7.1.2 (2017.04.04)
  • iOS v11 (2017.06.05)

Az inNOVA Portál működésének részletes bemutatását a felhasználói kézikönyv tartalmazza, amely ide kattintva letölthető.

More Blog Entries

Robbanóanyagok szállítása - 2019. január 20-án hatályba lép a 33/2018. (XII. 20.) BM rendelet

2018. december 20-án kihirdetésre került a polgári célú robbanóanyagok szállításának és...