Administrative penalty relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by cheque posted with the decision (within the territory of Hungary)

  • by e-Payment on the hompage https://kozigbirsag.police.hu by free of charge credit card payment (VPOS)

  • by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:

 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank: Magyar Államkincstár

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and license plate number are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

 

Duty for the administrative proceeding relating to objective responsibility can be paid:

 

  • by revenue stamp (within the territory of Hungary)

  • pay by bank wire transfer to the bank account of the Hungarian Police Headquarters from abroad or in case of official notice for completion of documents

 

Data required for foreign currency bank wire transfer:
 

  • Beneficiary’s name: Országos Rendőr-főkapitányság

  • Beneficiary’s IBAN: HU72100320000104006100000000

  • Beneficiary’s bank’s SWIFT/BIC code: HUSTHUHB

  • Correspondent bank’s name: Magyar Nemzeti Bank

  • Correspondent bank’s SWIFT/BIC code: MANEHUHB

 

Case number and the word „illeték” are required to state in the remittance information of the bank wire transfer.

(Address of the beneficiary and address of the beneficiary’s bank are not required to fill out.)

Please note, that to successful bank transfer, payment data needs to be filled out exactly.

For more information about payment: befizetes@orfk.police.hu .

 

       

 

Üzemzavar elhárítva a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók!

A Rendőrség elektronikus információs rendszerének működésében fennálló üzemzavar kapcsán tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. szeptember 8-án 15 óra 50 perctől az elektronikus információs rendszer működése helyreállt, az elektronikus küldemények fogadása, feldolgozása és küldése biztosított.

More Blog Entries

Üzemzavar a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy  2022. szeptember 8-án (csütörtök) 9 óra 40...

Üzemzavar a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy 2022. szeptember 15-én (csütörtök) 11 óra 35 ...