The service you are currently using serves to inform visitors of data related to administrative procedure conducted against them for having violated a rule falling within the scope of strict liability and the actual state of the case, and to look into picture evidence establishing the case. By using the service, clients may be acquainted with their rights and obligations, and can also download the standard forms most frequently used. The system ensures all this quickly and simply upon entering the registration number of the decision and the number plate of the vehicle.

While using the service, it is not possible to access personal data. Independently of using the service, clients are entitled to inspect documents of the procedure at the public administration authority or the police station competent by their home address or seat address.

ABased on Act I of 1988 on road traffic (hereinafter: Kkt.), the keeper of the vehicle is responsible for the vehicle kept or used by him or her complies with rules on maximum allowed speed, passing of railway crossing, traffic light signals, using the hard shoulder on motorways, entry prohibition, limited traffic areas (zones), mandatory traffic direction, the protection of environment and road tolls to pay for using sections subject to fees in line with the length of section used. Pursuant to the Act, violating the above rules entails the imposing of an administrative fine ranging from HUF 10,000 to 300,000 against the keeper of the vehicle or the person taking over the vehicle to use.

The on-site recording of violations is done by the staff of the competent police headquarters and police stations conducting service on public areas but the procedure is carried out by the Public Administration Authority Service of the Vas County Police Headquarters or that of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters.

In the interest of swift case management let us draw your attention to the following important information.

Following 1 February 2014, proceedings concerning violations carried out in Baranya, Győr-Moson-Sopron, Fejér, Komárom-Esztergom, Somogy, Tolna, Vas, Veszprém and Zala counties and in Budapest are conducted by the head of the Vas County Police Headquarters. In case of violations carried out in Bács-Kiskun, Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Csongrád, Hajdú-Bihar, Heves, Jász-Nagykun-Szolnok, Nógrád, Pest and Szabolcs-Szatmár-Bereg counties, the head of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters has jurisdiction.

In the course of the public administration procedure, submissions of the client can be lodged to the authority appearing in the decision delivered by using one of the following addresses:


 

Vas Megyei Rendőr-főkapitányság
Közigazgatási Hatósági Szolgálat
9700 Szombathely, Söptei út 85.

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság
Közigazgatási Hatósági Szolgálat
4807 Vásárosnamény, Jókai út 15.


Submissions shall be addressed to the competent authority.

Information over the telephone are provided by a Call Centre available at +36 94 515-230 (Szombathely) and +36 45 526-000 (Vásárosnamény) using a call management programme and voice menu, whereby you have the possibility to indicate your claim to inspect the documents. Call centre operators also inform the clients orally of their rights and obligations and of the date and time when the documents can be inspected at the police stations competent by their home address or seat address.

Current services of the portal currently do not include the management of cases related to the road tolls to pay for using sections subject to fees in line with the length of section used.

 

       

35 új on-line űrlap került publikálásra

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2019.06.30-án 35 új inNOVA űrlap került publikálásra. Az érintett ügytípusok az alábbiak:

  • Bűnügyi szakterület

    • BU-0001 - Eltűnés bejelentése

    • BU-0002 - Eltűnt személy tartózkodási helyének bejelentése

    • IN-79 - Rendkívüli haláleset   bejelentése

    • IN-63 - Fellebbezési jogosultságról történő lemondás

    • IN-64 - Fellebbezési kérelem

    • IN-74 - Fellebbezési kérelem visszavonása

    • IN-77 - Igazolási kérelem a fellebbezésre megállapított határidő elmulasztásával kapcsolatban

    • IN-78 - Zár alá vétel és lefoglalás megszüntetése iránti kérelem

  • Gazdasági szakterület

    • BNYO-01 - Bírság befizetés igazolása

  • Határrendészeti szakterület

    • RH-0100 - Ideiglenes határátkelőhely megnyitása iránti kérelem

    • RH-0101 - Korlátozott forgalmú határátkelőhely forgalmi jellegtől eltérő eseti igénybevétele iránt

    • RH-0103 - Korlátozott nyitva tartású határátkelőhely nyitvatartási időn kívüli igénybevétele iránti kérelme

    • RH-0104 - Határátkelőhelyre nem határátlépés céljából történő belépés és tartózkodás céljából

    • RH-0105 - Menet közbeni ellenőrzés iránti kérelem (autóbuszon, vasúton, vízi járművön)

    • RH-0107 - Határátkelőhelyen kívüli munkavégzés céljából történő határátlépés iránti kérelem

    • RH-0108 - Határvízi közlekedés iránti kérelem

  • Hivatali szakterület

    • IN-100010 - Kutatási kérelem a rendőrség irattárában

    • IN-100011 - Nemzeti minősítésű személyes adat megismerése (Megismerési engedély) iránti kérelem (Országos Rendőr-főkapitányság)

    • IN-100141 - Személyes adatok kezelésével kapcsolatos tájékoztatás/helyesbítés kérése (Országos Rendőr-főkapitányság)

    • IN-100142 - Közérdekű adatok és közérdekből nyilvános adatok igénylése (Országos Rendőr-főkapitányság)

    • TK-120101 - Keresetlevél (kérelem) közigazgatási határozat vagy végzés illetőleg tájékoztatóval kiszabott bírság bírósági felülvizsgálata/közigazgatási per indítása iránt

  • Közrendvédelmi szakterület

    • IN-100143 - Fegyveres biztonsági őrség létesítésének, megszüntetésének vagy a működtetés módosításának kezdeményezése

    • RK-0102 - Gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó gyűlés bejelentése

    • RK-0102-A - Gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó gyűlést vezető személy változás bejelentése

    • RK-0102-B - Gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó bejelentett gyűlést veszélyeztető biztonsági körülmény bejelentése

    • RK-0102-C - Bírósági döntés alapján a gyülekezési hatóság által korábban megtiltott gyűlés új időpontjának bejelentése

    • RK-0102-D - Gyülekezési határozatok felülvizsgálata

    • RK-0102-E - Hiánypótlás a gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó gyűlés bejelentéssel kapcsolatban

    • RK-0102-F - Gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó sürgős gyűlés bejelentése

    • IN-1233 - Gyülekezési hatóság által kiszabott bírság mérséklésére, korlátlan enyhítésére vonatkozó kérelem

    • RK-0104 - Sportrendezvény megtartásának bejelentése

    • RK-0105 - Sportrendészeti nyilvántartásból adatigénylés

    • RK-0106 - Értesítés sportrendezvény megtartásával kapcsolatos pályabejárás (biztonságtechnikai ellenőrzés) végrehajtásáról

  • Ellenőrzési szakterület

    • RK-0101 - Rendőri intézkedés elleni panasz bejelentőlap

    • IN-1248 - Közérdekű panasz, bejelentés

On-line űrlap kitöltésre az Új ügy indítása menüpontban, vagy az Ügyintézés szakterületi menüpontjaiban a megfelelő ügycsoport kiválasztását követően van lehetőség.

Az ÁNYK űrlapok elérhetőségét továbbra is biztosítjuk, elsősorban a Hivatali Kapu tárhellyel és/vagy gépi interfésszel rendelkező ügyfeleink számára.

More Blog Entries

Elektronikus fizetés funkció 2019.07.01. 02:00-03:00 között szünetel

Tisztelt Felhasználók! Az OTP Bank Nyrt tájékoztatása alapján, fejlesztési okokból az OTP ...

Elektronikus fizetés funkció 2019.09.13. 21:00-23:00 között szünetel

Tisztelt Felhasználók! Az OTP Bank Nyrt tájékoztatása alapján, fejlesztési okokból az ...