The service you are currently using serves to inform visitors of data related to administrative procedure conducted against them for having violated a rule falling within the scope of strict liability and the actual state of the case, and to look into picture evidence establishing the case. By using the service, clients may be acquainted with their rights and obligations, and can also download the standard forms most frequently used. The system ensures all this quickly and simply upon entering the registration number of the decision and the number plate of the vehicle.

While using the service, it is not possible to access personal data. Independently of using the service, clients are entitled to inspect documents of the procedure at the public administration authority or the police station competent by their home address or seat address.

ABased on Act I of 1988 on road traffic (hereinafter: Kkt.), the keeper of the vehicle is responsible for the vehicle kept or used by him or her complies with rules on maximum allowed speed, passing of railway crossing, traffic light signals, using the hard shoulder on motorways, entry prohibition, limited traffic areas (zones), mandatory traffic direction, the protection of environment and road tolls to pay for using sections subject to fees in line with the length of section used. Pursuant to the Act, violating the above rules entails the imposing of an administrative fine ranging from HUF 10,000 to 300,000 against the keeper of the vehicle or the person taking over the vehicle to use.

The on-site recording of violations is done by the staff of the competent police headquarters and police stations conducting service on public areas but the procedure is carried out by the Public Administration Authority Service of the Vas County Police Headquarters or that of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters.

In the interest of swift case management let us draw your attention to the following important information.

Following 1 February 2014, proceedings concerning violations carried out in Baranya, Győr-Moson-Sopron, Fejér, Komárom-Esztergom, Somogy, Tolna, Vas, Veszprém and Zala counties and in Budapest are conducted by the head of the Vas County Police Headquarters. In case of violations carried out in Bács-Kiskun, Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Csongrád, Hajdú-Bihar, Heves, Jász-Nagykun-Szolnok, Nógrád, Pest and Szabolcs-Szatmár-Bereg counties, the head of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters has jurisdiction.

In the course of the public administration procedure, submissions of the client can be lodged to the authority appearing in the decision delivered by using one of the following addresses:


 

Vas Megyei Rendőr-főkapitányság
Közigazgatási Hatósági Szolgálat
9700 Szombathely, Söptei út 85.

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság
Közigazgatási Hatósági Szolgálat
4807 Vásárosnamény, Jókai út 15.


Submissions shall be addressed to the competent authority.

Information over the telephone are provided by a Call Centre available at +36 94 515-230 (Szombathely) and +36 45 526-000 (Vásárosnamény) using a call management programme and voice menu, whereby you have the possibility to indicate your claim to inspect the documents. Call centre operators also inform the clients orally of their rights and obligations and of the date and time when the documents can be inspected at the police stations competent by their home address or seat address.

Current services of the portal currently do not include the management of cases related to the road tolls to pay for using sections subject to fees in line with the length of section used.

 

       

ÁNYK űrlapok kivezetése 2022. január 01-jén

Tisztelt Felhasználók!

Az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet 2022. január 1-jei hatállyal módosított rendelkezéseire figyelemmel a Rendőrség a feladat- és hatáskörébe tartozó elektronikusan intézhető ügyekben az ÁNYK nyomtatványait 2021. december 31-i hatállyal kivezeti, amelyek helyett online kitölthető elektronikus űrlapokat biztosít.

Az ÁNYK nyomtatvány kivezetésével érintett ügytípusok:

 

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Bűnügyi szakterület

Bűnügyi ügyintézés bűncselekményekre vonatkozóan

Adatszolgáltatás bűnügyi adatkérésre

BE-0001

Igazgatásrendészeti szakterület

Általános jellegű igazgatásrendészet

Hiánypótlás az igazgatásrendészeti szakterületen benyújtott beadványokhoz

RHIP-001

Igazgatásrendészeti szakterület

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Lőfegyver forgalmazó / javító készletre vételi jelentőlapja

RI-0102

Igazgatásrendészeti szakterület

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Lőfegyver forgalmazó / javító értékesítési jelentőlapja

RI-0103

Igazgatásrendészeti szakterület

Közlekedés-igazgatási ügyintézés

Megkülönböztető vagy figyelmeztető jelzést adó készülék engedélyezési feltételei megszűnésének bejelentése, engedélyben szereplő adatok változásának bejelentése illetve az engedélyezéssel kapcsolatos egyéb változás bejelentése

RI-0302

Igazgatásrendészeti szakterület

Robbanóanyagok szállításával összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem robbanóanyagok Közösségen belül szállítására

RI-0400

Igazgatásrendészeti szakterület

Robbanóanyagok szállításával összefüggő ügyintézés

Polgári felhasználású robbanóanyag belföldi átadásának engedélyezési kérelme

RI-0401

Igazgatásrendészeti szakterület

Robbanóanyagok szállításával összefüggő ügyintézés

Értesítés Robbanóanyag szállításról

RI-0402

Igazgatásrendészeti szakterület

Robbanóanyagok szállításával összefüggő ügyintézés

Polgári felhasználású robbanóanyag szállítási / belföldi átadási kérelem adatainak módosítása / visszavonása az érdemi döntés meghozatala előtt

RI-0403

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Engedélykérelem polgári rendeltetésű lőtér üzemeltetéséhez

RI-0623

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Kérelem lőfegyver kiállításához

RI-0626

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Engedélykérelem lőfegyver, lőszer, színházi fegyver behozatalára, kivitelére átszállítására

RI-0649

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Vadászatra jogosult bejelentése társas vadászatok ütemtervéről, illetve az ütemtervben bekövetkezett változásról

RI-0654

Igazgatásrendészeti szakterület

Egyéb rendészeti hatósági eljárások

Atomenergia alkalmazásához kapcsolódó közbiztonsági engedély kiadása iránti kérelem

RO-0002

Igazgatásrendészeti szakterület

Egyéb rendészeti hatósági eljárások

Közbiztonsági engedély visszavonására irányuló kérelem

RO-0003

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Engedélykérelem polgári rendeltetésű lőtér üzemeltetéséhez

RI-0623

Gazdasági szakterület

Elektronikus számla benyújtása

Elektronikus számla benyújtása

PSZO-0001

 

Űrlapok a hivatali tárhellyel rendelkező ügyfelek számára

Egyéb ügyintézési célú ÁNYK űrlap hivatali kapuval rendelkező ügyfelek számára

EGYEB-0001

 

Űrlapok a közterület-felügyeletek részére

Ismeretlen személy által gépjárművel elkövetett közlekedési szabálysértés miatti feljelentés

EGYEB-0002

 

Űrlapok a közterület-felügyeletek részére

Szabálysértés miatt kiszabott helyszíni bírság végrehajtás céljából történő megküldése / végrehajtás visszavonása

EGYEB-0003

 

Űrlapok a közterület-felügyeletek részére

Ismert személlyel szemben tett szabálysértési feljelentés megküldése

EGYEB-0004

 

Űrlapok a közterület-felügyeletek részére

Ismeretlen személy által nem közlekedési szabálysértés miatti feljelentés megküldése

EGYEB-0005

 

Az Űrlapok a hivatali tárhellyel rendelkező ügyfelek számára ügycsoport és az Egyéb ügyintézési célú ÁNYK űrlap hivatali kapuval rendelkező ügyfelek számára ügytípus (EGYEB-0001) 2022. január 1-jével megszűnik.

A kivezetést követően a korábban megkezdett, de be nem küldött ÁNYK űrlapok hatálytalanná válnak.

More Blog Entries

Új űrlapverziók publikálása 2022. január 01-jén

Tisztelt Felhasználók! 2022. január 1-jén (szombat) 07:30-08:00 óra között az alábbi űrlapok ...

Szolgáltatási Szabályzat új verziójának publikálása 2021. december 27-én

Tisztelt Felhasználók! A Szolgáltatási Szabályzat új verziójának közzétételére 2021. ...