The service you are currently using serves to inform visitors of data related to administrative procedure conducted against them for having violated a rule falling within the scope of strict liability and the actual state of the case, and to look into picture evidence establishing the case. By using the service, clients may be acquainted with their rights and obligations, and can also download the standard forms most frequently used. The system ensures all this quickly and simply upon entering the registration number of the decision and the number plate of the vehicle.

While using the service, it is not possible to access personal data. Independently of using the service, clients are entitled to inspect documents of the procedure at the public administration authority or the police station competent by their home address or seat address.

ABased on Act I of 1988 on road traffic (hereinafter: Kkt.), the keeper of the vehicle is responsible for the vehicle kept or used by him or her complies with rules on maximum allowed speed, passing of railway crossing, traffic light signals, using the hard shoulder on motorways, entry prohibition, limited traffic areas (zones), mandatory traffic direction, the protection of environment and road tolls to pay for using sections subject to fees in line with the length of section used. Pursuant to the Act, violating the above rules entails the imposing of an administrative fine ranging from HUF 10,000 to 300,000 against the keeper of the vehicle or the person taking over the vehicle to use.

The on-site recording of violations is done by the staff of the competent police headquarters and police stations conducting service on public areas but the procedure is carried out by the Public Administration Authority Service of the Vas County Police Headquarters or that of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters.

In the interest of swift case management let us draw your attention to the following important information.

Following 1 February 2014, proceedings concerning violations carried out in Baranya, Győr-Moson-Sopron, Fejér, Komárom-Esztergom, Somogy, Tolna, Vas, Veszprém and Zala counties and in Budapest are conducted by the head of the Vas County Police Headquarters. In case of violations carried out in Bács-Kiskun, Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Csongrád, Hajdú-Bihar, Heves, Jász-Nagykun-Szolnok, Nógrád, Pest and Szabolcs-Szatmár-Bereg counties, the head of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters has jurisdiction.

In the course of the public administration procedure, submissions of the client can be lodged to the authority appearing in the decision delivered by using one of the following addresses:


 

Vas Megyei Rendőr-főkapitányság
Közigazgatási Hatósági Szolgálat
9700 Szombathely, Söptei út 85.

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság
Közigazgatási Hatósági Szolgálat
4807 Vásárosnamény, Jókai út 15.


Submissions shall be addressed to the competent authority.

Information over the telephone are provided by a Call Centre available at +36 94 515-230 (Szombathely) and +36 45 526-000 (Vásárosnamény) using a call management programme and voice menu, whereby you have the possibility to indicate your claim to inspect the documents. Call centre operators also inform the clients orally of their rights and obligations and of the date and time when the documents can be inspected at the police stations competent by their home address or seat address.

Current services of the portal currently do not include the management of cases related to the road tolls to pay for using sections subject to fees in line with the length of section used.

 

       

Új űrlapverziók publikálása 2022. július 07-én

 

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2022. július 7-én (csütörtök) 07:30-08:00 óra között történik meg az alábbi űrlapok új verziójának közzététele.
 

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Kérelem házilagos lőszerszerelésre és - újratöltésre jogosító engedély kiadásához

RI-0605

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Bejelentés engedély, illetve az engedély meglétét igazoló hatósági igazolvány, valamint fegyver, hangtompító elvesztéséről vagy eltulajdonításáról

RI-0646

Igazgatásrendészeti szakterület

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Kérelem magyar állampolgárok részére személy- és vagyonőri, magánnyomozói, vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő, illetve vagyonvédelmi rendszert szerelő igazolvány kiadásához, meghosszabbításához Magyarországon szerzett vagy honosított szakképesítés esetén

RI-0200

Igazgatásrendészeti szakterület

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Kérelem a személy- és vagyonvédelmi, magánnyomozói, vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő valamint vagyonvédelmi rendszert szerelő tevékenység végzésére feljogosító igazolvánnyal egyenértékű, más EGT tagállamban kiadott okmány (igazolvány, engedély) elismertetéséhez

RI-0210

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termékek gyártásához

RI-0106

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék önálló vizsgálatához

RI-0107

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termékek forgalmazására, illetve forgalmazására és tárolására állandó vagy kézi tárolóhelyen

RI-0108

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Bejelentés pirotechnikai termékek forgalmazásához

RI-0109

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék kiállításához

RI-0110

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék tárolásához

RI-0111

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék felhasználásához

RI-0112

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Bejelentés pirotechnikai termékek felhasználásához

RI-0113

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék megsemmisítéséhez

RI-0114

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék év végi forgalmazására és a forgalmazáshoz kapcsolódó ideiglenes tárolóhely üzemeltetésére

RI-0117

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék év végi forgalmazására

RI-0118

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termékek nem EGT-tagállamba történő kivitelére, onnan történő behozatalára

RI-0122

Igazgatásrendészeti szakterület

Robbanóanyagok szállításával összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem robbanóanyagok Közösségen belül szállítására

RI-0400

 

Működésbeli változások:

RI-0605 űrlap esetében:

  • A „Kérelem adatai” blokkban „Lőszerelem tárolási hely címe” blokk szabadszöveges bevitelről választólistás bevitelre módosult;
  • „A tárolni kívánt lőpor mennyisége kg-ban:”, valamint a „Tárolni kívánt csappantyú mennyisége db számban” mezők eltávolítása.

RI-0646 űrlap esetében:

  • Amennyiben a „Bejelentő” természetes személy, valamint a címzett hatóság „Rendőrkapitányság” vagy a „Budapesti Rendőr-főkapitányság” és a „Bejelentés adatai” blokk kiegészítésre került a „muzeális fegyver sportlövészeti célú használatra jogosító engedély” lehetőséggel.

RI-0200 űrlap esetében:

  • Folyamatban lévő üggyel vagy engedéllyel rendelkező kérelmező nyilatkozata esetén a „Kérelem adatai” blokkban a „Kérelem oka” legördülő mezőben a „Meglévő, de már érvénytelen igazolvány megújítás” megnevezés aktualizálása („Igazolvány kiváltása”).

RI-0210 űrlap esetében:

  • Folyamatban lévő üggyel vagy engedéllyel rendelkező kérelmező nyilatkozata esetén a „Kérelem adatai, és az űrlapbenyújtással keletkezett költséggel kapcsolatos adatok” blokkban „A kérelem tárgya” legördülő mező kiegészítése „új kérelem benyújtása” lehetőséggel.

RI-0106, RI-0107, RI-0108, RI-0109, RI-0110, RI-0111, RI-0112, RI-0113, RI-0114, RI-0117, RI-0118, RI-0122 űrlapok esetében:

  • „A kérelmet benyújtó vállalkozás tagjára, tulajdonosára, vezető tisztségviselőjére vonatkozó adatok” új blokk bevezetése.

RI-0113 űrlap esetében:

  • A „Bejelentés adatai és nyilatkozatok” blokkban megjelenített tartalom aktualizálása, valamint a „Nem kerül felhasználásra 3 pirotechnikai osztályba tartozó termék vagy a felhasználás állami, nemzeti vagy önkormányzat által szervezett ünnepség vagy az ezekhez kapcsolódó rendezvények keretén belül történik.” szöveg eltávolítása;
  • „Felhasználásra került pirotechnikai termékek” blokkban a ”védett természeti terület van” mező választása esetén nem választható a 3. pirotechnikai osztály.

RI-0400 űrlap esetében:

  • Az „Engedély adatai” blokkban a „Biztonsági okmány átvétele” legördülő adatmezőből a „Személyes átvétel” mező eltávolítása.
  • A „Szállításban közreműködő természetes személy(ek)” blokk kiegészítése az „Anyja családi és utóneve”, valamint esetleges „Titulus” mezőkkel.

Az új űrlapverzió publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.

More Blog Entries

Szolgáltatási Szabályzat új verziójának publikálása 2022. június 16-án

Tisztelt Felhasználók!   A Szolgáltatási Szabályzat új verziójának közzétételére 2022....

Új űrlapok publikálása 2022. augusztus 02-án

  Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2022. augusztus 2-án (kedd) 07:30-08:00 óra...