The service you are currently using serves to inform visitors of data related to administrative procedure conducted against them for having violated a rule falling within the scope of strict liability and the actual state of the case, and to look into picture evidence establishing the case. By using the service, clients may be acquainted with their rights and obligations, and can also download the standard forms most frequently used. The system ensures all this quickly and simply upon entering the registration number of the decision and the number plate of the vehicle.

While using the service, it is not possible to access personal data. Independently of using the service, clients are entitled to inspect documents of the procedure at the public administration authority or the police station competent by their home address or seat address.

ABased on Act I of 1988 on road traffic (hereinafter: Kkt.), the keeper of the vehicle is responsible for the vehicle kept or used by him or her complies with rules on maximum allowed speed, passing of railway crossing, traffic light signals, using the hard shoulder on motorways, entry prohibition, limited traffic areas (zones), mandatory traffic direction, the protection of environment and road tolls to pay for using sections subject to fees in line with the length of section used. Pursuant to the Act, violating the above rules entails the imposing of an administrative fine ranging from HUF 10,000 to 300,000 against the keeper of the vehicle or the person taking over the vehicle to use.

The on-site recording of violations is done by the staff of the competent police headquarters and police stations conducting service on public areas but the procedure is carried out by the Public Administration Authority Service of the Vas County Police Headquarters or that of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters.

In the interest of swift case management let us draw your attention to the following important information.

Following 1 February 2014, proceedings concerning violations carried out in Baranya, Győr-Moson-Sopron, Fejér, Komárom-Esztergom, Somogy, Tolna, Vas, Veszprém and Zala counties and in Budapest are conducted by the head of the Vas County Police Headquarters. In case of violations carried out in Bács-Kiskun, Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Csongrád, Hajdú-Bihar, Heves, Jász-Nagykun-Szolnok, Nógrád, Pest and Szabolcs-Szatmár-Bereg counties, the head of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters has jurisdiction.

In the course of the public administration procedure, submissions of the client can be lodged to the authority appearing in the decision delivered by using one of the following addresses:


 

Vas Megyei Rendőr-főkapitányság
Közigazgatási Hatósági Szolgálat
9700 Szombathely, Söptei út 85.

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság
Közigazgatási Hatósági Szolgálat
4807 Vásárosnamény, Jókai út 15.


Submissions shall be addressed to the competent authority.

Information over the telephone are provided by a Call Centre available at +36 94 515-230 (Szombathely) and +36 45 526-000 (Vásárosnamény) using a call management programme and voice menu, whereby you have the possibility to indicate your claim to inspect the documents. Call centre operators also inform the clients orally of their rights and obligations and of the date and time when the documents can be inspected at the police stations competent by their home address or seat address.

Current services of the portal currently do not include the management of cases related to the road tolls to pay for using sections subject to fees in line with the length of section used.

 

       

Új űrlapverziók publikálása 2021. február 3-án

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2021. február 3-án (szerda) 07:30-08:00 óra között történik meg az alábbi űrlapok új verziójának közzététele.

 

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Igazgatásrendészet

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Engedélykérelem egyéni vállalkozó és Magyarországon bejegyzett gazdasági társaság, egyéni cég számára személy- és vagyonvédelmi működési engedély kiadásához, meghosszabbításához

RI-0203

Igazgatásrendészet

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Engedélykérelem más EGT tagállam vállalkozója részére Magyarországon végezni kívánt személy- és vagyonvédelmi tevékenységhez működési engedély kiadásához, meghosszabbításához

RI-0205

Igazgatásrendészet

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Kérelem más EGT-tagállamban alapított és működési engedéllyel rendelkező, személy- és vagyonvédelmi tevékenységet folytató társas vállalkozás részére Magyarország területén letelepedés keretében végzett tevékenység engedélyezéséhez rendelkező vállalkozás által határozatban elismertetni kívánt tevékenység esetén

RI-0206

Igazgatásrendészet

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Hatóság tájékoztatása engedélyezett vagy bejelentett tűzijáték végrehajtásáról

RI-0116

Igazgatásrendészet

Általános jellegű igazgatásrendészet

Kérelem visszavonására irányuló beadvány az igazgatásrendészeti ügyekben benyújtott kérelmekhez

RI-0800

Igazgatásrendészet

Általános jellegű igazgatásrendészet

Döntés kijavítására irányuló kérelem az igazgatásrendészeti szakterületen hozott közigazgatási hatósági eljárásokban

RI-0801

Űrlapok a hivatali tárhellyel rendelkező ügyfelek számára

Űrlapok a hivatali tárhellyel rendelkező ügyfelek számára

Ismeretlen személy által gépjárművel elkövetett közlekedési szabálysértés miatti feljelentés

EGYEB-0002

Igazgatásrendészet

Általános jellegű igazgatásrendészet

Hiánypótlás az igazgatásrendészeti szakterületen benyújtott beadványokhoz

RHIP-001

Igazgatásrendészet

Egyéb rendészeti hatósági eljárások

Közbiztonsági engedély visszavonására irányuló kérelem

RO-0003

 

Működésbeli változások:

RI-0203, RI-0205, RI-0206 inNOVA űrlapok esetében:

  • az „elkészült igazolvány átvételére” vonatkozó nyilatkozat eltávolítása

EGYEB-0002 ÁNYK űrlap esetében:

  • távollétes ismeretlen személy által gépjárművel elkövetett közlekedési szabálysértés miatt kiszabott helyszíni bírságok esetében „Nyomtatvány száma” új mező bevezetése

RHIP-001, RO-0003, RI-0116 inNOVA űrlapok esetében:

  • a hivatkozási számra vonatkozó központi elemblokk elhelyezése

RHIP-001 inNOVA űrlap esetében:

  • a „Kérelem további adatai” mezőnél megjelenő információs felület aktualizálása, a megjelenő lehetőségek közül a „Válassza az Egyéb mellékletet” törlése

RI-0800, RI-0801 inNOVA űrlap esetében:

  • Az űrlap benyújtásának feltétele, hogy az ügyhöz kapcsolódó adatvédelmi érintetti tájékoztatót az ügyfél megismerje, és ezt igazolja. Ennek érdekében az űrlap első oldalának alján elhelyezésre került a vonatkozó érintetti tájékoztatóra mutató elérési útvonal, valamint a megismerés visszaigazolására szolgáló jelölőnégyzet.

  • Amennyiben a beadvány cégkapuról kerül benyújtásra, úgy az ügyfél természetes azonosító adatai (4T) közül csak a név kerül megjelenítésre az űrlapon.

 

Az új űrlapverzió publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.

More Blog Entries

Új űrlapverziók publikálása 2021. január 18-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2021. január 18-án (hétfő) 07:30-08:00 óra között ...

Elektronikus fizetéssel kapcsolatos tájékoztatás

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. január 1-től az online kártyás vásárlások folyamata ...