The service you are currently using serves to inform visitors of data related to administrative procedure conducted against them for having violated a rule falling within the scope of strict liability and the actual state of the case, and to look into picture evidence establishing the case. By using the service, clients may be acquainted with their rights and obligations, and can also download the standard forms most frequently used. The system ensures all this quickly and simply upon entering the registration number of the decision and the number plate of the vehicle.

While using the service, it is not possible to access personal data. Independently of using the service, clients are entitled to inspect documents of the procedure at the public administration authority or the police station competent by their home address or seat address.

ABased on Act I of 1988 on road traffic (hereinafter: Kkt.), the keeper of the vehicle is responsible for the vehicle kept or used by him or her complies with rules on maximum allowed speed, passing of railway crossing, traffic light signals, using the hard shoulder on motorways, entry prohibition, limited traffic areas (zones), mandatory traffic direction, the protection of environment and road tolls to pay for using sections subject to fees in line with the length of section used. Pursuant to the Act, violating the above rules entails the imposing of an administrative fine ranging from HUF 10,000 to 300,000 against the keeper of the vehicle or the person taking over the vehicle to use.

The on-site recording of violations is done by the staff of the competent police headquarters and police stations conducting service on public areas but the procedure is carried out by the Public Administration Authority Service of the Vas County Police Headquarters or that of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters.

In the interest of swift case management let us draw your attention to the following important information.

Following 1 February 2014, proceedings concerning violations carried out in Baranya, Győr-Moson-Sopron, Fejér, Komárom-Esztergom, Somogy, Tolna, Vas, Veszprém and Zala counties and in Budapest are conducted by the head of the Vas County Police Headquarters. In case of violations carried out in Bács-Kiskun, Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Csongrád, Hajdú-Bihar, Heves, Jász-Nagykun-Szolnok, Nógrád, Pest and Szabolcs-Szatmár-Bereg counties, the head of the Szabolcs-Szatmár-Bereg County Police Headquarters has jurisdiction.

In the course of the public administration procedure, submissions of the client can be lodged to the authority appearing in the decision delivered by using one of the following addresses:


 

Vas Megyei Rendőr-főkapitányság
Közigazgatási Hatósági Szolgálat
9700 Szombathely, Söptei út 85.

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság
Közigazgatási Hatósági Szolgálat
4807 Vásárosnamény, Jókai út 15.


Submissions shall be addressed to the competent authority.

Information over the telephone are provided by a Call Centre available at +36 94 515-230 (Szombathely) and +36 45 526-000 (Vásárosnamény) using a call management programme and voice menu, whereby you have the possibility to indicate your claim to inspect the documents. Call centre operators also inform the clients orally of their rights and obligations and of the date and time when the documents can be inspected at the police stations competent by their home address or seat address.

Current services of the portal currently do not include the management of cases related to the road tolls to pay for using sections subject to fees in line with the length of section used.

 

       

Új űrlapverziók publikálása 2021. január 18-án

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2021. január 18-án (hétfő) 07:30-08:00 óra között történik meg az alábbiűrlapok új verziójának közzététele, továbbá egy új ügytípus bevezetése.

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Igazgatásrendészet

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Gazdasági társaság, egyéni cég, egyéni vállalkozó bejelentése magánnyomozói, illetve vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő tevékenység végzésére

RI-0207

Igazgatásrendészet

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Kérelem a személy- és vagyonvédelmi, magánnyomozói, vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő, vagyonvédelmi rendszert szerelő tevékenység végzésére feljogosító igazolvánnyal egyenértékű, más EGT tagállamban kiadott okmány (igazolvány, engedély) elismertetéséhez

RI-0210

Igazgatásrendészet

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Vezető tisztségviselő, foglalkoztatottak adataiban bekövetkezett változás bejelentése személy- és vagyonvédelmi, magánnyomozói, vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő tevékenységet végző egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság számára

RI-0215

Igazgatásrendészet

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Bejelentés személyi változásról (foglalkoztatott, tevékenységet szakmailag szervező irányító, vezető tisztségviselő, természetes személy tag, természetes személy tulajdonos) személy- és vagyonvédelmi, magánnyomozói, vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő tevékenységet végző gazdasági társaság, egyéni cég, egyéni vállalkozó részére

RI-0217

Igazgatásrendészet

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Bejelentés pirotechnikai termékek
forgalmazásához

RI-0109

Igazgatásrendészet

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Bejelentés pirotechnikai
termék felhasználásához

RI-0113

Igazgatásrendészet

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Bejelentés
a tűzfegyver kategóriájának, illetve alkategóriájának megváltozását eredményező
átalakításáról

RI-0104

Igazgatásrendészet

Közlekedés-igazgatási ügyintézés

Figyelmeztető jelzést adó készülék felszerelésének engedélyezése

RI-0300

Igazgatásrendészet

Közlekedés-igazgatási ügyintézés

Megkülönböztető jelzést adó készülék felszerelésének engedélyezése

RI-0301

Igazgatásrendészet

Közlekedés-igazgatási ügyintézés

Megkülönböztető vagy figyelmeztető jelzést adó készülék engedélyezési feltételei megszűnésének bejelentése, engedélyben szereplő adatok változásának bejelentése illetve az engedélyezéssel kapcsolatos egyéb változás bejelentése

RI-0302

Igazgatásrendészet

Egyéb rendészeti hatósági eljárások

Atomenergia alkalmazásához kapcsolódó közbiztonsági engedély kiadása iránti kérelem

RO-0002

Igazgatásrendészet

Egyéb rendészeti hatósági eljárások

Kábítószerrel és pszichotrop anyaggal végzett tevékenység bejelentése

RO-0006

Igazgatásrendészet

Szabálysértési ügyintézés

Részletfizetési kérelem

IN-100118

Igazgatásrendészet

Halasztási kérelem

Halasztási kérelem

IN-100119

 

Működésbeli változások:

RI-0207, RI-0210, RI-0215, RI-0217, RI-0109, RI-0113, RI-0300, RO-0006, IN-100118, IN-100119 inNOVA, és az RO-0002, RI-0301, RI-0302 inNOVA és ÁNYK űrlapok esetében:

  • az illetékkötelezettség megfizetésére, vagy illetékmentességre vonatkozó blokkok eltávolítása.

RI-0207 inNOVA űrlap esetében:

  • az „elkészült igazolvány átvételére” vonatkozó nyilatkozat eltávolítása

RO-0002 inNOVA és ÁNYK űrlap esetében:

  • az űrlap elnevezés aktualizálása

  • a „Kérelmező ügyszáma” új mező létrehozása az űrlapon

RO-0006 inNOVA űrlap esetében:

  • a „Bejelentőhöz és a tevékenységhez kapcsolódó adatok” blokkban szereplő tevékenység elnevezésére vonatkozó megjelölések pontosítása

  • „magán-állatorvosi bélyegző szám” mező letávolítása

RI-0217 inNOVA és ÁNYK űrlap esetében:

  • az „Engedély/igazolás típusa” mező tartalmi aktualizálása, és a sorrend módosítása

  • a „Változás hatályosságának kezdete” és a „Változás hatályosságának vége” mező beviteli módjának és elnevezése módosítása, „Változással érintett hónap” elnevezésre

RI-0104 inNOVA űrlap esetében:

  • a tűzfegyver kategóriájának, illetve alkategóriájának megváltozását eredményező átalakítást, valamint a lőfegyvert gyártók, illetve javítók bejelentési kötelezettségét biztosító űrlap bevezetése

IN-100118, IN-100119 inNOVA űrlap esetében:

  • a hivatkozási szám felépítésére vonatkozó tájékoztatás elhelyezése

Az új űrlapverzió publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.

More Blog Entries

Tájékoztatás általános tételű eljárási illetékekről

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatom, hogy az egyes adótörvények módosításáról szóló 2020. évi...

Új űrlapverziók publikálása 2021. február 3-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2021. február 3-án (szerda) 07:30-08:00 óra között...