During the administrative authority proceedings, the client may act in person or through his legal representative, as well as through a person authorized by him or his legal representative.

If the client does not act in person, the authority will examine the person's right to be represented. The proxy must prove the right of representation. The authorization must be recorded in writing (in an authentic instrument or in a private document of full probative value) or recorded in the minutes. In the case of a written authorization, the proxy must attach his original authorization or a certified copy thereof to the documents at the time of the first contact.

 

Sample document download:

Authorization (natural person)

 

       

Új funkciókkal bővült az Ügyintézési Portál

Űrlapmásolás

A gyorsabb ügyintézés elősegítése érdekében új funkció, az űrlapmásolás vált elérhetővé az Ügyintézési Portálon. A használata praktikus és nagyon egyszerű. Egy kitöltött űrlapból több másolat is készíthető, ami beküldhető anélkül, hogy az ügyfeleknek minden mezőt ismét ki kelljen tölteni.

 

Használata:

Nyissa meg az űrlapot és töltse ki a megszokott módon, majd ezt követően mentse el vagy véglegesítse azt.

 

A Menü → Személyes → Folyamatban lévő ügyeim menüpontot megnyitva a táblázatban megtalálható az űrlap, melynél a Műveletek gomb lenyitásával a Másolás funkcióra klikkelve egy újabb sorban megjelenik az űrlapmásolat, ugyanazokkal a kitöltött adatokkal.

 

A másolt példánynál, a Műveletek gomb megnyomását követően válaszuk az Adatok szerkesztése funkciót, amivel megnyithatjuk szerkesztésre az űrlapmásolatot.

A képernyőn megnyílik a másolt példány a már korábban kitöltött adatokkal!

Természetesen, a másolaton szereplő előtöltött adatok módosíthatók maradnak, így abban az esetben is hasznos lehet az új Másolás funkció, ha több hasonló, de mégis egy-egy ponton eltérő adatot tartalmazó űrlapokat szeretnénk benyújtani az Ügyintézési Portál segítségével!

 

 

Szervezeti tárhely jogosultság ellenőrzés

Minden szervezeti tárhelyet használó ügyfél találkozott a Szervezeti meghatalmazások menüponttal korábban, amikor rögzítette a tárhelyet az Ügyintézési Portál felületére. Az új Szervezeti tárhely jogosultság ellenőrzés funkciónak köszönhetően a rögzített tárhely összehasonlításra kerül az ügyfélkapus tárhely jogosultságaival, így kezelhetővé válik a téves adatokat tartalmazó rögzítés.

Használata:

A bejelentkezett felhasználók a Menü → Meghatalmazáskezelés → Szervezeti meghatalmazások menüpontra kattintva elérik a szervezeti meghatalmazások rögzítésére és szerkesztésére szolgáló felületet.

A Műveletek gomb megnyomásával lehetősége van a felhasználónak szerkeszteni vagy törölni a szervezet adatait.

Az Új gomb megnyomásával egy új szervezetet lehet rögzíteni. Az adatok kitöltését követően az ügyfél azonnali visszajelzést kap a rögzíteni kívánt adatok helyességét illetően. Abban az esetben, ha az ügyfélnek nincs jogosultsága a megadott szervezethez – melynek oka a hiányzó meghatalmazás, vagy téves adat megadása is lehet – azonnali hibaüzenetet kap.

 

More Blog Entries

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 1-jén

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. december 1-én (kedd) 07:30-08:00 óra között ...

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 18-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. december 18-án (péntek) 07:30-08:00 óra ...