KORÁBBI ELEKTRONIKUS TÁJÉKOZTATÁSOK

Az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. 36. § szerint a közzétett hivatalos tájékoztatás aktuális vagy korábbi – legfeljebb 5 évre visszamenő – tartalmáról – a kért információkörre kiterjedően – kérelemre hiteles elektronikus igazolást kell kiállítani a kérelmező részére.

A Rendőrség jelen oldalon az ügyfelek számára elérhetővé és letölthetővé teszi az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban korábban közzétett tájékoztatásait:

  • az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos szabályzatok;
  • az elektronikus ügyintézés módját meghatározó űrlapok;
  • az elektronikus űrlapokkal kapcsolatos ügyféltájékoztatók.

HATÁRRENDÉSZETI SZAKTERÜLET

Határrendészeti ügyintézés

Határátkelőhelyen kívüli munkavégzés céljából történő határátlépés iránti kérelem RH-0107
Tájékoztatás típusa Hatályosság kezdete Hatályosság vége Verzió Letöltés
Nem érhető el archív tartalom        

 

Határátkelőhelyre nem határátlépés céljából történő belépés és tartózkodás céljából RH-0104
Tájékoztatás típusa Hatályosság kezdete Hatályosság vége Verzió Letöltés
Nem érhető el archív tartalom        

 

Határvízi közlekedés iránti kérelem RH-0108
Tájékoztatás típusa Hatályosság kezdete Hatályosság vége Verzió Letöltés
Nem érhető el archív tartalom        

 

Hatósági döntés kijavítására irányuló kérelem 84
Tájékoztatás típusa Hatályosság kezdete Hatályosság vége Verzió Letöltés
Nem érhető el archív tartalom        

 

Hiánypótlás (Határrendészeti szakterületen belüli engedélyügyi beadványokhoz) 82
Tájékoztatás típusa Hatályosság kezdete Hatályosság vége Verzió Letöltés
Nem érhető el archív tartalom        

 

Ideiglenes határátkelőhely megnyitása iránti kérelem RH-0100
Tájékoztatás típusa Hatályosság kezdete Hatályosság vége Verzió Letöltés
Nem érhető el archív tartalom        

 

Kérelem visszavonása 83
Tájékoztatás típusa Hatályosság kezdete Hatályosság vége Verzió Letöltés
Nem érhető el archív tartalom        

 

Korlátozott forgalmú határátkelőhely forgalmi jellegtől eltérő eseti igénybevétele iránt RH-0101
Tájékoztatás típusa Hatályosság kezdete Hatályosság vége Verzió Letöltés
Nem érhető el archív tartalom        

 

Korlátozott nyitva tartású határátkelőhely nyitvatartási időn kívüli igénybevétele iránti kérelme RH-0103
Tájékoztatás típusa Hatályosság kezdete Hatályosság vége Verzió Letöltés
Nem érhető el archív tartalom        

 

Menet közbeni ellenőrzés iránti kérelem (autóbuszon, vasúton, vízi járművön) RH-0105
Tájékoztatás típusa Hatályosság kezdete Hatályosság vége Verzió Letöltés
Nem érhető el archív tartalom        

 

Hírfolyam

Tájékoztató az inNOVA Portál rendszeren történő fizetési lehetőségekről

Az inNOVA Portálon keresztül történő ügyintézés lehetősége folyamatosan bővül, a benyújtott űrlapok azonnali elektronikus fizetési lehetőséggel (EFER) történő kiegyenlítése biztosított. Az online ügyintézés keretében keletkezett fizetési kötelezettségen túl lehetőség van a postai úton kézbesített határozatban szereplő fizetési kötelezettségek kiegyenlítésére is. Az egyes fizetési kötelezettségek (közigazgatási bírságok, szabálysértési bírságok, helyszíni bírságok, eljárási- és rendbírságok, objektív felelősség körébe tartozó közigazgatási bírságok, útdíj meg nem fizetéshez köthető közigazgatási bírságok, felügyeleti bírságok, igazgatási szolgáltatási díjak, eljárási költségek, elővezetési költségek, eljárási illetékek) kiegyenlítésére kétféle lehetőség került biztosításra:

a) Ügyfélkapun történő bejelentkezést követően a saját fennálló kötelezettségek listája megtekinthető, a listából kiválasztható az elektronikusan teljesíteni kívánt tétel. Több tétel egyidejű kiválasztása és fizetése is lehetséges. A fizetés teljesítése automatikus átirányítást követően az OTP Nyrt. bankkártyás fizetési oldalán történik (VPOS befizetés).

b) Amennyiben nem rendelkezik ügyfélkapu regisztrációval, vagy ügyfélkapus bejelentkezés nélkül kívánja a fennálló kötelezettségeit teljesíteni, az eljárás egyértelmű azonosításához ügytípusonként különböző opciók választhatók. Ügyfélkapus bejelentkezés nélkül az alábbi azonosító adatok megadásával van mód a fizetési kötelezettségek teljesítésére.

Helyszíni bírság esetén:

  • Születési idő és a helyszíni bírság nyomtatvány vonalkódja, vagy
  • Forgalmi rendszám és a helyszíni bírság nyomtatvány vonalkódja

Egyéb esetekben:

  • Iratazonosító és forgalmi rendszám, vagy
  • Ügyszám/iktatószám és adószám, vagy
  • Ügyszám/iktatószám és cégjegyzékszám
  • Ügyszám és születési idő

A beazonosítás több ügy esetén egymást követően is megtörténhet, és az így összeállított fizetési kosár egyszerre – az OTP Nyrt. fizetési felülete segítségével – kiegyenlítésre kerülhet.

A Portálon keresztül bankkártyával teljesített befizetés az adott hatósági ügyben azonnal beazonosításra és automatikus rögzítésre kerül, a befizetésről a hatósági ügyintéző - további eljárási cselekmény nélkül - tudomást szerez.

Amennyiben nem megoldható a bankkártyás (VPOS) fizetés, abban az esetben természetesen továbbra is lehetőség van – a hatóság által megadott – számlaszámra történő átutalás kezdeményezésére. Fontos tudni, hogy az átutalással teljesített befizetések nem rögzülnek automatikusan a hatósági ügyekben. Ebben az esetben tehát nagyon lényeges, hogy a közleményben az ügy beazonosítása és a fizetésre kötelezett megnevezése megtörténjen annak érdekében, hogy a befizetés beazonosítása, és a megfelelő hatósági ügybe rögzítése lehetővé váljon.

Több blog bejegyzés

Robbanóanyag szállítási kérelem kiadása szünetel 2019.02.08-án

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2019. február 8-án robbanóanyag szállítási engedélyek...

Tervezett karbantartás 2019.03.07. 07:00-12:00 között

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portál rendszeren történő karbantartás miatt 2019.03.07....