Űrlapmásolás
A gyorsabb ügyintézés elősegítése érdekében új funkció, az
űrlapmásolás vált elérhetővé az Ügyintézési Portálon. A használata
praktikus és nagyon egyszerű. Egy kitöltött űrlapból több másolat is
készíthető, ami beküldhető anélkül, hogy az ügyfeleknek minden mezőt
ismét ki kelljen tölteni.
Használata:
Nyissa meg az űrlapot és töltse ki a megszokott módon, majd ezt
követően mentse el vagy véglegesítse azt.

A Menü → Személyes → Folyamatban lévő ügyeim
menüpontot megnyitva a táblázatban megtalálható az űrlap, melynél
a Műveletek gomb lenyitásával a Másolás
funkcióra klikkelve egy újabb sorban megjelenik az
űrlapmásolat, ugyanazokkal a kitöltött adatokkal.


A másolt példánynál, a Műveletek gomb megnyomását
követően válaszuk az Adatok szerkesztése funkciót,
amivel megnyithatjuk szerkesztésre az űrlapmásolatot.

A képernyőn megnyílik a másolt példány a már korábban kitöltött adatokkal!

Természetesen, a másolaton szereplő előtöltött adatok módosíthatók
maradnak, így abban az esetben is hasznos lehet az új Másolás funkció,
ha több hasonló, de mégis egy-egy ponton eltérő adatot tartalmazó
űrlapokat szeretnénk benyújtani az Ügyintézési Portál segítségével!
Szervezeti tárhely jogosultság ellenőrzés
Minden szervezeti tárhelyet használó ügyfél találkozott a
Szervezeti meghatalmazások menüponttal korábban, amikor rögzítette a
tárhelyet az Ügyintézési Portál felületére. Az új Szervezeti tárhely
jogosultság ellenőrzés funkciónak köszönhetően a rögzített tárhely
összehasonlításra kerül az ügyfélkapus tárhely jogosultságaival, így
kezelhetővé válik a téves adatokat tartalmazó rögzítés.
Használata:
A bejelentkezett felhasználók a Menü →
Meghatalmazáskezelés → Szervezeti meghatalmazások
menüpontra kattintva elérik a szervezeti meghatalmazások
rögzítésére és szerkesztésére szolgáló felületet.

A Műveletek gomb megnyomásával lehetősége van a
felhasználónak szerkeszteni vagy törölni a szervezet adatait.
Az Új gomb megnyomásával egy új szervezetet
lehet rögzíteni. Az adatok kitöltését követően az ügyfél azonnali
visszajelzést kap a rögzíteni kívánt adatok helyességét illetően.
Abban az esetben, ha az ügyfélnek nincs jogosultsága a megadott
szervezethez – melynek oka a hiányzó meghatalmazás, vagy téves
adat megadása is lehet – azonnali hibaüzenetet kap.

