Feldolgozási hiba!

1. Kérem válassza ki az azonosítás módját.

/
2. Kérem töltse ki a választott azonosításhoz tartozó adatokat az ügyintézés folytatásához.
3. Befizetésre váró tételek
Ügy iktatószámKötelezettség típusaKötelezettség összegeJogerő dátumaFizetési határidőMegfizetett összegFizetendő összegFizetési állapotMűveletek
No records found.
4. Kérem válassza ki a fizetés módját.
5. Fizetés

2021. január 1-től az online kártyás vásárlások folyamata megváltozott. Az internetes vásárlások fizetési jóváhagyásához jogszabályi kötelezettség miatt szükség van egy kétfaktoros (erős) ügyfél-hitelesítésre. Az erős ügyfélhitelesítés azt biztosítja, hogy bárhol is történik a vásárlás, csak a kártya használatára jogosult személy, vagyis a kártyabirtokos hitelesítse a tranzakciót.

Tapasztalataink szerint ez az azonosítás a fizetést biztosító banki felületen egyelőre sok esetben meghiúsul, ami a rendszerünktől független. Kérjük, hogy sikertelen azonosítási folyamatot követően, 15 perc elteltével ismételten kísérelje meg a befizetést. Tájékoztatjuk, hogy a felmerülő problémák kiküszöbölésén az érintett banki rendszerben folyamatosan dolgoznak.

További információ ide kattintva érhető el.