Feldolgozási hiba!
A munkamenet lejárt. Kérem az oldal tervezett működése érdekében kattintson az "Oldal újratöltése" gombra

A Rendőrség az elektronikus ügyintézést a Rendőrség Ügyintézési Portál felületén (a továbbiakban: Ügyintézési Portál) elérhető online kitölthető űrlapok (inNOVA űrlapok) és az általános célú elektronikus kérelem űrlap (e-Papír, Egyéb témacsoport, Egyéb ügytípus) útján biztosítja.

 

A Rendőrség elektronikus űrlap biztosításával nyújtott elektronikus ügyintézési szolgáltatási szabályzata (a továbbiakban: Szolgáltatási Szabályzat) tartalmazza az elektronikusan intézhető ügyeket és a vonatkozó szabályokat, amely az Ügyintézési Portál felületén az „E-ügyintézéssel kapcsolatos szabályzatok” menüpontban, valamint az intézni kívánt ügytípushoz tartozó elektronikus űrlap kitöltése során is elérhető.

 

Az elektronikus ügyintézéshez kialakított inNOVA űrlapok kitöltéséhez a központi azonosítási ügynök (KAÜ) központi elektronikus ügyintézési szolgáltatás által elérhető valamely azonosítási mód igénybevétele, a benyújtáshoz pedig a Szolgáltatási Szabályzatban és az adott ügytípushoz tartozó adatvédelmi érintetti tájékoztatóban foglaltak megismerése és elfogadása szükséges.

 

Az adott ügytípushoz tartozó adatvédelmi érintetti tájékoztatóról, valamint az egyes eljárásokért esetlegesen fizetendő illeték mértékéről és megfizetésének módjáról az adott elektronikus űrlap kitöltése során tájékozódhat.

 

Az előre tervezett karbantartás vagy az elektronikus ügyintézés – akár szolgáltatáskieséssel járó – korlátozott működőképességét okozó technikai tevékenység (üzemszünet, üzemzavar) bekövetkezése estén annak észleléséről, elhárításáról és a vonatkozó további információkról a Rendőrség hivatalos honlapján a „Karbantartással kapcsolatos információkmenüpont és az Ügyintézési Portál „Hírfolyam” felületén tájékozódhat.

 

A Rendőrség egységes adatvédelmi nyilvántartása, valamint az egyes rendőrségi adatkezelő szervek elektronikus adatvédelmi nyilvántartásai a Rendőrség Adatvédelmi Portálján (a továbbiakban: Adatvédelmi Portál) érhetők el.

 

A Rendőrség elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos működését és az ügyfelek számára a vonatkozó információkat a Másolatkészítési Szabályzatok, valamint az Elektronikus Aláírási és az Elektronikus Bélyegzési Szabályzatok tartalmazzák, amelyek a Rendőrség Adatvédelmi Portálján érhetők el.

 

A Rendőrség az elektronikus űrlapokat biztonságos kézbesítési szolgáltatás igénybevételével fogadja a hivatali kapuján, ami biztosítja az elektronikus űrlapok sértetlenségét, valamint a befogadás tényének és időpontjának egyértelmű igazolását.

 

Hivatali kapu rövid neve: ORFK

KR ID: 105147968


Az elektronikus űrlapok benyújtása során megcímzett rendőrségi szervhez a beadvány kézbesítését a rendőrség elektronikus ügyintézést támogató informatikai rendszere biztosítja.

Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos panasz az Digitális Szolgáltatások Felügyeletnél jelenthető be.

 

Indokolt felhívni a figyelmet, hogy a Rendőrség az elektronikus ügyintézést – jogszabály eltérő rendelkezésének hiányában – a Szolgáltatási Szabályzatában meghatározott hivatali időben biztosítja. Amennyiben azonnali rendőri intézkedést igénylő eseményről kíván bejelentést tenni vagy segélykérést kíván a rendőrséghez intézni, úgy azt a nap 24 órájában hívható egységes segélyhívó rendszeren (112) teheti meg.

 

Elektronikus ügyintézéssel kapcsolatosan felmerült kérdésekben a Kormányzati Ügyfélvonal országos telefonos ügyfélszolgálat– angol és magyar nyelven – nyújt segítséget.

 

Telefonszám: 1818

·        Technikai kérésekkel kapcsolatban: 1.7-es menüpont

·        Szakmai kérdésekkel kapcsolatban: 7-es menüpont

·        Külföldről hívható szám: +36 1 550 1858