Országos Rendőr-főkapitányság (a továbbiakban: ORFK) elkötelezett amellett, hogy a honlapját és kapcsolódó webtartalmakat a közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló 2018. évi LXXV. törvény szerint akadálymentessé tegye.
Ezen akadálymentesítési nyilatkozat az ugyintezes.police.hu (a továbbiakban inNOVA portal) weboldalaira vonatkozik.

Megfelelőségi státusz
Az ORFK által végzett önértékelés alapján az inNOVA portal teljes mértékben megfelel a közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló 2018. évi LXXV. törvény előírásainak.

Az akadálymentesítési nyilatkozat elkészítése
E nyilatkozat 2019. október 17-én készült.

Visszajelzés és elérhetőségek
Az akadálymentesítéssel kapcsolatos észrevételek, kérdések az adatvedelem@orfk.police.hu e-mail címen küldhetők meg.

Végrehajtási eljárás
Az akadálymentesítéssel kapcsolatos észrevételek és kérdések feldolgozásáért az ORFK Hivatal felelős.

Fájlnév Hatályosság kezdete Letöltés
Akadálymentestési nyilatkozat, magyar (v1.0) 2019.10.17
Akadálymentestési nyilatkozat, angol (v1.0) 2019.10.17

 

2019.02.11-én tizenkilenc új on-line űrlap kerül publikálásra

Az inNOVA Portálon 2019.02.11-én tizenkilenc új inNOVA űrlap kerül publikálásra, amelyek az Igazgatásrendészeti szakterület Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés, valamint a Rendészeti feladatokat ellátó személyek ügyintézése ügycsoportba tartozó ügytípusokban alkalmazhatók.

Az érintett ügytípusok az alábbiak:

  • Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek gyártásához (RI-0106)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termék önálló vizsgálatához (RI-0107)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek forgalmazására vagy forgalmazására és tárolására állandó vagy kézi tárolóhelyen (RI-0108)
    • Bejelentés pirotechnikai termék forgalmazásához (RI-0109)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek kiállításához (RI-0110)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek tárolásához (RI-0111)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek felhasználásához (RI-0112)
    • Bejelentés pirotechnikai termékek felhasználásához (RI-0113)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termék megsemmisítéséhez (RI-0114)
    • Hatóság tájékoztatása engedélyezett vagy bejelentett tűzijáték végrehajtásáról (RI-0116)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek év végi forgalmazására és a forgalmazáshoz kapcsolódó ideiglenes tárolóhely üzemeltetésére (RI-0117)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek év végi forgalmazására (RI-0118)
    • Bejelentés pirotechnikai engedély / igazolás műszaki adattartamát nem érintő adatváltozásról (vállalkozás és felelős pirotechnikus adatai), valamint gyártási / forgalmazási / megsemmisítési / tárolási tevékenység megkezdéséről / szüneteltetéséről, továbbá (felhasználás kivételével) az engedélyezett vagy bejelentett tevékenység megszüntetéséről (RI-0119)
    • Kimutatás megküldése hatóságnak pirotechnikai termékek gyártási illetve forgalmazási engedély alapján tárgyévet megelőző évben gyártott illetve forgalmazott pirotechnikai termékekről (RI-0120)
    • Kérelem pirotechnikai tevékenység végzésére jogosító, elveszett vagy megrongálódott engedély illetve igazolás pótlására (RI-0121)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek nem EGT-tagállamba történő kivitelére és onnan történő behozatalára (RI-0122)
  • Rendészeti feladatokat ellátó személyek ügyintézése
    • Engedélykérelem a rendészeti feladatokat ellátó személy szolgálati igazolvány és szolgálati jelvény kiadásához (RI-0700)
    • Rendészeti feladatokat ellátó személyek részére igazolvány és/vagy jelvény csere vagy pótlás (RI-0701)
    • Rendészeti feladatokat ellátó személyek szolgálati igazolvány és jelvény visszavonása (RI-0702)

On-line ügyindításra az Új ügy indítása menüpontban, vagy az Igazgatásrendészeti szakterület menüpontban a fenti két ügycsoport kiválasztását követően van lehetőség.

Az ÁNYK űrlapok elérhetőségét továbbra is biztosítjuk, elsősorban a Hivatali Kapu tárhellyel és/vagy gépi interfésszel rendelkező ügyfeleink számára.

 

Több blog bejegyzés

Tervezett karbantartás 2019.01.28. 07:00-09:00 között

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portál rendszeren történő karbantartás miatt 2019.01.28. ...

Központi rendszerek tervezett karbantartása 2019. február 9-én

Tisztelt Felhasználó! Értesítjük, hogy a Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatáson és a hozzá ...