Az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerv (a továbbiakban: Rendőrség) elérhetőségei az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 51. § (1) bekezdésben meghatározott együttműködő szervek részére az alábbiak.

 

KÉR címtörzsből történő kiválasztással


A KÉR címtörzsben szereplő szervek – egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszerébe bevont szervek és a kölcsönös megállapodás alapján rögzített szervek egyaránt – közvetlenül kiválaszthatják és címezhetik a Rendőrség központi, területi és helyi szerveit a táblázat szerinti elérhetőségek alapján.

A KÉR-es küldés során szabályos KRX formátumú dokumentumok beküldése szükséges

 

Közvetlenül a hivatali tárhely megcímzésével


A KÉR címtörzset kezelni nem tudó együttműködő szervek részére a Rendőrség hivatali tárhelye az alábbi címen érhető el.

 

Hivatal rövid neve

ORFK

Hivatal teljes neve

Országos Rendőr-főkapitányság

KRID

105147968

 

A hivatali tárhelyre – közvetlen címzés illetve KÉR címtörzsből történő kiválasztás esetén egyaránt – az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Vhr.) 1. mellékletében szereplő valamennyi dokumentumformátum beküldhető.

Amennyiben a beküldendő fájl nem tartalmazza a beazonosításhoz szükséges információkat (pl. egy fotó, vagy video anyag beküldése), úgy a befogadáshoz, nyilvántartásba vételhez szükséges adatokat kísérőlevélben szíveskedjenek rögzíteni, amely mellékleteként kérjük a fájlok beküldését, lehetőség szerint egy egységben.

A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen közétett, a hivatali kapuval rendelkező szervezetek listájában elérhető további rendőrségi hivatali tárhelyek (KHSZ1, KHSZ2) speciális feladatok ellátását szolgálják, így azokon nincs lehetőség dokumentumok befogadására.

 

Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlap beküldésével


A Rendőrség feladat- és hatáskörébe tartozó elektronikus intézhető ügyek a https://ugyintezes.police.hu címen, a Rendőrség Ügyintézési Portálján érhetők el.

Az inNOVA űrlap hivatali kapuról történő beküldésére általában akkor lehet szükséges, ha az együttműködő szerv az adott eljárásban a Rendőrség ügyfeleként jár el.

A szervezet nevében kitöltött beadványok beküldése során a Meghatalmazáskezelés menüpontban rögzíteni szükséges a hivatali kapu rövid nevét, amely legfeljebb 10 karakter hosszú, tartalmazhat nagy betűket és számokat is.

 

inNOVA űrlap beküldése gépi interfész útján (NOVA.PACK)


Az együttműködő szervek, illetve cégkapuval rendelkező szervezetek részére a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (a továbbiakban: KKSZB) rendszeren az Elektronikus beadvány beküldés lehetővé tétele gépi interfészes ügyfelek részére NOVA.PACK szolgáltatás igénybevételével biztosított a Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlapok gépi interfész útján történő beküldése.

A fenti szolgáltatás igénybevételéhez az Országos Rendőr-főkapitányság hivatalvezetője által kiadott adatgazdai igazolás szükséges, amelyre vonatkozó igény a NOVA.PACK szolgáltatás menüpontban elérhető, erre a célra kialakított űrlap benyújtásával terjeszthető elő.

A KKSZB-ről, a csatlakozási folyamatról további tájékoztatás a https://idomsoft.hu/kkszb/ oldalon érhető el.

 

Egyéb elérhetőségek


A Rendőrség honlapján az egyes rendőri szervek általános közzétételi listájában szereplő elérhetőségek akkor alkalmazhatóak, ha az adott ügy intézéséhez nem szükséges az Eüsztv. szerinti elektronikus kapcsolattartás.

Új űrlapverziók publikálása 2021. március 8-án

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2021. március 8-án (hétfő) 07:30-08:00 óra között történik meg az alábbi űrlapok új verziójának közzététele.

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Igazgatásrendészeti szakterület

Robbanóanyagok szállításával összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem robbanóanyagok Közösségen belül szállítására

RI-0400

Igazgatásrendészeti szakterület

Robbanóanyagok szállításával összefüggő ügyintézés

Polgári felhasználású robbanóanyag belföldi átadásának engedélyezési kérelme

RI-0401

Igazgatásrendészeti szakterület

Robbanóanyagok szállításával összefüggő ügyintézés

Értesítés Robbanóanyag szállításról

RI-0402

Igazgatásrendészeti szakterület

Robbanóanyagok szállításával összefüggő ügyintézés

Polgári felhasználású robbanóanyag szállítási / belföldi átadási kérelem adatainak módosítása / visszavonása az érdemi döntés meghozatala előtt

RI-0403

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termékek gyártásához

RI-0106

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termék önálló vizsgálatához

RI-0107

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termékek forgalmazására vagy forgalmazására és tárolására állandó vagy kézi tárolóhelyen

RI-0108

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termékek kiállításához

RI-0110

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termékek tárolásához

RI-0111

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termékek felhasználásához

RI-0112

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termék megsemmisítéséhez

RI-0114

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termékek év végi forgalmazására és a forgalmazáshoz kapcsolódó ideiglenes tárolóhely üzemeltetésére

RI-0117

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termékek év végi forgalmazására

RI-0118

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kimutatás megküldése hatóságnak pirotechnikai termékek gyártási illetve forgalmazási engedély alapján tárgyévet megelőző évben gyártott illetve forgalmazott pirotechnikai termékekről

RI-0120

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termékek nem EGT-tagállamba történő kivitelére és onnan történő behozatalára

RI-0122

Működésbeli változások:

RI-0106, RI-0107, RI-0108, RI-0110, RI-0111, RI-0112, RI-0114, RI-0117, RI-0118, RI-0120 inNOVA űrlapok esetében:

  • fizetési kötelezettség esetében az átutalással történő teljesítéshez kapcsolódó számlaszám beajánlása;

  • mellékletekkel kapcsolatos figyelmeztetés elhelyezése;

  • pirotechnikusok adatai közül az „Állandó lakóhely” blokk eltávolítása az űrlapokról (ahol ilyen blokk található);

  • az űrlap benyújtásának feltétele, hogy az ügyhöz kapcsolódó adatvédelmi érintetti tájékoztatót az ügyfél megismerje, és ezt igazolja, ennek érdekében az űrlap első oldalának alján elhelyezésre került a vonatkozó érintetti tájékoztatóra mutató elérési útvonal, valamint a megismerés visszaigazolására szolgáló jelölőnégyzet;

  • amennyiben a beadvány benyújtása cégkapuról történik, úgy az ügyfél természetes azonosító adatai (4T) közül csak a név jelenik meg az űrlapon.

RI-0122 inNOVA űrlap esetében:

  • az űrlap benyújtásának feltétele, hogy az ügyhöz kapcsolódó adatvédelmi érintetti tájékoztatót az ügyfél megismerje, és ezt igazolja, ennek érdekében az űrlap első oldalának alján elhelyezésre került a vonatkozó érintetti tájékoztatóra mutató elérési útvonal, valamint a megismerés visszaigazolására szolgáló jelölőnégyzet;

  • amennyiben a beadvány benyújtása cégkapuról történik, úgy az ügyfél természetes azonosító adatai (4T) közül csak a név jelenik meg az űrlapon.

RI-0112 inNOVA űrlap esetében:

  • „A pirotechnikai termékek szerelésében, működtetésében közreműködő nagykorú személyek (segítők) adatai” blokknál az „Állandó lakóhely”-re vonatkozó mezők eltávolítása.

RI-0118 inNOVA űrlap esetében:

  • „A forgalmazási helyén lévő tárolóhely engedélyének (határozat) adatai” mezőben felsorolt lehetőségek közül kötelező választani;

  • a „Nyilatkozat…” blokkban előzetes szakhatósági állásfoglalással rendelkezés megjelölése esetében „Nyilatkozom,…” jelölőnégyzet jelenik meg az űrlapon.

RI-0400, RI-0401, RI-0402, RI-0403 inNOVA űrlap esetében:

  • a „Tájékoztató és Nyilatkozat” blokk aktualizálása;

  • a kérelmezőre vonatkozó elemblokkot aktualizálása;

  • a „Kérelmező elérhetősége”/„Elérhetősége” blokk adattartalmának és beviteli módjának aktualizálása.

RI-0400 inNOVA űrlap esetében:

  • a „Postai továbbítás” kiválasztása esetében címadatok megadásának lehetősége.

RI-0401 inNOVA űrlap esetében:

  • a díjjal kapcsolatos elemblokk aktualizálása.

RI-0402 inNOVA űrlap esetében:

  • az ügyszámra vonatkozó blokk aktualizálása.

RI-0403 inNOVA űrlap esetében:

  • a „Címzett hatóság, ügyszám” blokk módosítása.

RI-0403 ÁNYK űrlap esetében:

  • a keltezésre vonatkozó blokk eltávolítása.

Az új űrlapverzió publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.

Több blog bejegyzés

RO-0007 űrlap változása

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2021. február 4-én (csütörtök) 07:30-08:00 óra ...

Új űrlapverziók publikálása 2021. február 26-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2021. február 26-án (péntek) 07:30-08:00 óra ...