A Térképeken megjelenő adatok tájékoztató jellegűek.

Nyomtatványok alatt letölthető beadványok kitöltéséhez alkalmazás, és ügyfélkapu, cégkapu regisztráció szükséges.

Ügyintézés során a belépéshez-, valamint Nyomtatványok kitöltéséhez szükséges kötelező adatokat az ügyfél, vagy képviselője számára kiküldött határozat tartalmazza.

Nyomtatvány beküldéséhez illeték megfizetésére lehet szükség.

Ügyintézés elektronikus támogatást nyújt az ügy adatlapok megtekintésére, valamint az ezekkel kapcsolatos beadványok kezelésére, bírságok, és illetékek megfizetésére. A rendelkezésre álló funkciók mellett a funkciókat használó állampolgárok felelőssége az ügyintézés során előírt határidők betartása.

 

Az oldal által biztosított elektronikus ügyintézési funkciók mellett az állampolgárok számára továbbra is rendelkezésre állnak az eddig használható ügyintézési módok:

  • Beadvány: Papír alapon, postai levélként

  • Illeték: Illetékbélyeg vásárlásával

  • Bírság: határozat mellett megküldött postai csekken

 

Technikai Információk


A weboldal a HTML5 és CSS3 technológiáit használja és reszponzív kialakítású, ezért nem csak asztali, hanem mobil böngészőkben is megfelelően jelenik, optimalizálva az adott (800 x 480 vagy annál nagyobb felbontással rendelkező) eszköz felbontására. Az oldal a legismertebb és széles körben használt böngészők mindegyikére tesztelve lett. Ingyenesen letölthető, támogatott böngésző verziók:


Asztali böngészők:

  • Mozilla Firefox 4.0 vagy frissebb,

  • Google Chrome: 4.0 vagy frissebb,

  • Opera: 11-es főverzió vagy frissebb,

  • Internet Explorer: 11-es főverzióra lett optimalizálva,

  • Safari: Windows-on az 5.1.7-es verzió,

  • Mac-en a 6-os főverzió vagy frissebb.

Mobil böngészők:

  • Internet Explorer 10 vagy frissebb,

  • Google Chrome 36 vagy frissebb,

  • Mozilla Firefox for Android 32 vagy frissebb,

  • Safari iOS 7-es verziója vagy frissebb.

 

Az oldal akadálymentes változata a WCAG 2.0 A szabványának megfelelően támogatja a vakok és gyengénlátók számára készített felolvasó programokat.

 

Jogi nyilatkozat


Az Országos Rendőr-főkapitányság – mint a Rendőrség honlapjának üzemeltetője – ezúton tájékoztatja a látogatókat, felhasználókat a személyes adatok kezelése körében követett gyakorlatáról, az adatok védelme érdekében megtett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintettek jogairól, ezek érvényesítésének lehetőségeiről.

 

1. Az adatkezelő, valamint az adatkezelés jogalapja
Az adatok kezelője az Országos Rendőr-főkapitányság (1139 Budapest, Teve u. 4-6.).
Az adatkezelés jogalapja a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 2011. évi CXII. törvény 5.§ (1) bekezdés a) pontja alapján az érintett hozzájárulása, amely jelen esetben azzal valósul meg, hogy a tájékoztató tartalmának ismeretében a látogatók, felhasználók jogosultak eldönteni, hogy a tájékoztatóban rögzített feltételek mellett igénybe veszik-e a szolgáltatást.

 

2. A kezelt adatok
2. a.) A Rendőrség honlapjának látogatásával egyidejűleg rögzítésre kerül a látogatás kezdő időpontja, a látogató számítógépének IP-címe, valamint – amennyiben a látogató számítógépe megadja – a böngésző és az operációs rendszer típusa. E két utóbbi adat felvétele kizárólag statisztikai célokat szolgál, nem kerül összekapcsolásra a többi rögzített adattal. A Rendőrség honlapja az állapot kezelésére használ cookie-t, és egy úgynevezett session ID-t használ, melyek nem tartalmaznak személyes adatot. A Session ID az oldal elhagyásakor automatikusan törlődik, a cookie (engedélyezés esetén) a Session ID által tárolt állapotba való visszatérést segíti.

 

3. Az adatkezelés célja
3. a.) A 2. a.) pontban megjelölt adatok felvételének célja látogatottsági statisztikák készítése, az adatkezelés továbbá biztonsági célokat is szolgál. Az adatkezelő a megjelölt céloktól eltérő célra a személyes adatokat nem használja.

 

4. Az adatkezelés időtartama
4. a.) A 2. a.) pontban megjelölt adatok 4 hétig tárolódnak, ezt követően helyreállíthatatlanul törlődnek.

 

5. Az adatokhoz hozzáférők köre
5. a.) A 2. a.) pontban megjelölt adatokhoz a Rendőrség weboldalának rendszergazdái férhetnek hozzá. Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személyeknek nem adunk át. Ez nem vonatkozik az esetleges, törvény alapján kötelező adattovábbításokra, amelyekre csak rendkívüli esetekben kerülhet sor. Az adatkezelő az egyes hatósági adatkérések teljesítése előtt minden egyes adat tekintetében megvizsgálja, hogy valóban fennáll-e az adattovábbítás jogalapja, kötelezettsége.

 

6. A felhasználók jogai személyes adataik kezelésével kapcsolatban
A 2. a.) pontban megjelölt adatok automatikusan rögzülnek, a többi, a felhasználó személyéhez szorosabban köthető személyes adatok megadásáról maguk a felhasználók döntenek. Személyes adatai kezeléséről a felhasználók tájékoztatást kérhetnek. Az adatkezelő kérésre tájékoztatást ad az érintettnek az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.

 

7. Jogérvényesítési lehetőségek
Az a felhasználó, aki úgy érzi, hogy a Rendőrség honlapjának üzemeltetői megsértették személyes adatai védelméhez való jogát, igényét polgári bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az adatvédelmi biztos segítségét is. Az erre, valamint az adatkezelő kötelezettségeire vonatkozó részletes törvényi rendelkezéseket a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény tartalmazza.

 

A fentiekről bővebben tájékozódhat az Információk, és Jogszabályok menüpontok alatt.

 

Az ügyintézéssel kapcsolatban az alábbi Közigazgatási Hatósági Szolgálatokhoz (KHSZ) fordulhat további segítségért:

Szombathelyi KHSZ ügyfélszolgálat


+36-(94) 515-230
9701 Szombathely
Pf.: 53

Vásárosnaményi KHSZ ügyfélszolgálat


+36-(1) 443-5709
4807 Vásárosnamény
Jókai út 15.

 

       

Új űrlapverziók publikálása 2021. február 26-án

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2021. február 26-án (péntek) 07:30-08:00 óra között történik meg az alábbi űrlapok új verziójának közzététele.

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Bűnügyi szakterület

Bűnügyi ügyintézés bűncselekményekre vonatkozóan

Adatszolgáltatás bűnügyi adatkérésre

BE-0001

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Bejelentés pirotechnikai engedély / igazolás műszaki adattartamát nem érintő adatváltozásról (vállalkozás és felelős pirotechnikus adatai), valamint gyártási / forgalmazási / megsemmisítési / tárolási tevékenység megkezdéséről / szüneteltetéséről, továbbá (felhasználás kivételével) az engedélyezett vagy bejelentett tevékenység megszüntetéséről

RI-0119

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai tevékenység végzésére jogosító engedély, illetve igazolás pótlására vagy cseréjére

RI-0121

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Bejelentés „C” kategóriába tartozó tűzfegyver tartásáról

RI-0650

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Engedélykérelem alkalmazotti hozzájáruláshoz és alkalmazottak változás bejelentése

RI-0631

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Kérelem fegyver, lőszer (töltény), lőszerelem gyártásához, forgalmazásához, valamint fegyverjavítói tevékenység végzéséhez

RI-0637

Igazgatásrendészeti szakterület

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Lőfegyvergyártó készletre vételi jelentőlapja

RI-0100

Igazgatásrendészeti szakterület

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Lőfegyvergyártó értékesítési jelentőlapja

RI-0101

Igazgatásrendészeti szakterület

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Lőfegyver forgalmazó / javító készletre vételi jelentőlapja

RI-0102

Igazgatásrendészeti szakterület

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Lőfegyver forgalmazó / javító értékesítési jelentőlapja

RI-0103

Igazgatásrendészeti szakterület

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Bejelentés a tűzfegyver kategóriájának, illetve alkategóriájának megváltozását eredményező átalakításáról

RI-0104


Működésbeli változások:

BE-0001 inNOVA és ÁNYK űrlap esetében:
•    az „előzmény hivatkozási száma” résznél szereplő „Jel” mező adattartalmának bővítése
RI-0650 inNOVA esetében:
•    új ügytípus bevezetése
RI-0631 és RI-0637 inNOVA űrlapok esetében:
•    fizetési kötelezettség esetében az átutalással történő teljesítéshez kapcsolódó számlaszám beajánlása
RI-0631 inNOVA űrlap esetében:
•    a „Foglalkoztatás megszűnése” blokk elnevezésének módosítása
•    „Rendőrség részére fizetendő eljárási költséggel kapcsolatos adatok” blokkban megjelenő költségek aktualizálása
RI-0637 inNOVA űrlap esetében:
•    az űrlap elnevezésének aktualizálása („Engedélykérelem…” helyett „Kérelem…”)
•    igazgatási szolgáltatási díj aktualizálása
RI-0119 és RI-0121 inNOVA űrlapok esetében:
•    az ügyszámra vonatkozó blokk módosítása;
•    díjjal kapcsolatos blokk univerzális elemblokkra módosítása;
•    fizetési kötelezettség esetében az átutalással történő teljesítéshez kapcsolódó számlaszám beajánlása;
•    mellékletekkel kapcsolatos általános figyelmeztetés elhelyezése;
•    az általános tételű eljárási illetékre vonatkozó blokk eltávolítása;
•    az űrlap benyújtásának feltétele, hogy az ügyhöz kapcsolódó adatvédelmi érintetti tájékoztatót az ügyfél megismerje, és ezt igazolja, ennek érdekében az űrlap első oldalának alján elhelyezésre került a vonatkozó érintetti tájékoztatóra mutató elérési útvonal, valamint a megismerés visszaigazolására szolgáló jelölőnégyzet;
•    amennyiben a beadvány benyújtása cégkapuról történik, úgy az ügyfél természetes azonosító adatai (4T) közül csak a név jelenik meg az űrlapon.
RI-0119 inNOVA űrlap esetében:
•    pirotechnikusok adatai közül az „Állandó lakóhely” blokk eltávolítása az űrlapokról
•    „Felelős pirotechnikus bejelentése” kiválasztása esetén, a csatolandó mellékletekre vonatkozó információ megjelenítése.
RI-0100 és RI-0102 inNOVA űrlapok esetében:
•    az „eladó szervezet adatai” blokk kiegészítése „tevékenység helye” mezővel.
RI-0101 és RI-0103 inNOVA űrlapok esetében:
•    az „vevő szervezet adatai” blokk kiegészítése „tevékenység helye” mezővel.
RI-0104 inNOVA űrlap esetében:
•    az ismétlőblokkal kapcsolatos hiba javítása;
•    az űrlap benyújtásának feltétele, hogy az ügyhöz kapcsolódó adatvédelmi érintetti tájékoztatót az ügyfél megismerje, és ezt igazolja, ennek érdekében az űrlap első oldalának alján elhelyezésre került a vonatkozó érintetti tájékoztatóra mutató elérési útvonal, valamint a megismerés visszaigazolására szolgáló jelölőnégyzet.

Az új űrlapverzió publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.
 

Több blog bejegyzés

Új űrlapverziók publikálása 2021. március 8-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2021. március 8-án (hétfő) 07:30-08:00 óra között ...

Tervezett rendszerkarbantartás 2021.02.25. 00:00-03:00

Tisztelt Felhasználók! Tervezett rendszerkarbantartás miatt 2021.02.25-én 00:00-03:00 óra ...