Az ügyfél, valamint törvényes, illetve meghatalmazott képviselője az eljárás bármely szakaszában betekinthet az eljárás során keletkezett iratba. Az iratbetekintés során az arra jogosult - költségtérítés ellenében - másolatot, kivonatot készíthet vagy másolatot kérhet. A másolatot és a kivonatot a hatóság kérelemre hitelesíti. Az ügyiratokról készített másolat illetékköteles, melynek mértéke 100,-Ft /oldal.

Az ügyfél számára lehetőség van a Vas Vármegyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálatánál, a Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálatánál, továbbá a lakcím vagy székhely szerint illetékes rendőrkapitányságnál betekinteni az eljárás irataiba a következők szerint.


   

 

Vas Vármegyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
9700 Szombathely,
Söptei út 85.

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
4800 Vásárosnamény,
Jókai u. 15.

 


Kedd: 08.00-12.00

Csütörtök: 13.30-15.30

 

Az ügyfél lakcíme, illetve székhelye szerint illetékes rendőrkapitányságokon az alábbi időpontokban biztosított az iratbetekintés:

Kedd: 09.00-12.00
Csütörtök: 13.00- 16.00

 

(Bővebb információ és iratbetekintési igény jelzése érdekében érdemes hívni az ügyfélszolgálatot.)

 

 

 

       

   

2019.02.11-én tizenkilenc új on-line űrlap kerül publikálásra

Az inNOVA Portálon 2019.02.11-én tizenkilenc új inNOVA űrlap kerül publikálásra, amelyek az Igazgatásrendészeti szakterület Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés, valamint a Rendészeti feladatokat ellátó személyek ügyintézése ügycsoportba tartozó ügytípusokban alkalmazhatók.

Az érintett ügytípusok az alábbiak:

  • Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek gyártásához (RI-0106)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termék önálló vizsgálatához (RI-0107)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek forgalmazására vagy forgalmazására és tárolására állandó vagy kézi tárolóhelyen (RI-0108)
    • Bejelentés pirotechnikai termék forgalmazásához (RI-0109)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek kiállításához (RI-0110)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek tárolásához (RI-0111)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek felhasználásához (RI-0112)
    • Bejelentés pirotechnikai termékek felhasználásához (RI-0113)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termék megsemmisítéséhez (RI-0114)
    • Hatóság tájékoztatása engedélyezett vagy bejelentett tűzijáték végrehajtásáról (RI-0116)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek év végi forgalmazására és a forgalmazáshoz kapcsolódó ideiglenes tárolóhely üzemeltetésére (RI-0117)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek év végi forgalmazására (RI-0118)
    • Bejelentés pirotechnikai engedély / igazolás műszaki adattartamát nem érintő adatváltozásról (vállalkozás és felelős pirotechnikus adatai), valamint gyártási / forgalmazási / megsemmisítési / tárolási tevékenység megkezdéséről / szüneteltetéséről, továbbá (felhasználás kivételével) az engedélyezett vagy bejelentett tevékenység megszüntetéséről (RI-0119)
    • Kimutatás megküldése hatóságnak pirotechnikai termékek gyártási illetve forgalmazási engedély alapján tárgyévet megelőző évben gyártott illetve forgalmazott pirotechnikai termékekről (RI-0120)
    • Kérelem pirotechnikai tevékenység végzésére jogosító, elveszett vagy megrongálódott engedély illetve igazolás pótlására (RI-0121)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek nem EGT-tagállamba történő kivitelére és onnan történő behozatalára (RI-0122)
  • Rendészeti feladatokat ellátó személyek ügyintézése
    • Engedélykérelem a rendészeti feladatokat ellátó személy szolgálati igazolvány és szolgálati jelvény kiadásához (RI-0700)
    • Rendészeti feladatokat ellátó személyek részére igazolvány és/vagy jelvény csere vagy pótlás (RI-0701)
    • Rendészeti feladatokat ellátó személyek szolgálati igazolvány és jelvény visszavonása (RI-0702)

On-line ügyindításra az Új ügy indítása menüpontban, vagy az Igazgatásrendészeti szakterület menüpontban a fenti két ügycsoport kiválasztását követően van lehetőség.

Az ÁNYK űrlapok elérhetőségét továbbra is biztosítjuk, elsősorban a Hivatali Kapu tárhellyel és/vagy gépi interfésszel rendelkező ügyfeleink számára.

 

Több blog bejegyzés

Tervezett karbantartás 2019.01.28. 07:00-09:00 között

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portál rendszeren történő karbantartás miatt 2019.01.28. ...

Központi rendszerek tervezett karbantartása 2019. február 9-én

Tisztelt Felhasználó! Értesítjük, hogy a Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatáson és a hozzá ...