A közigazgatási hatósági eljárás során az ügyfél személyesen, illetve törvényes képviselője útján, továbbá az általa vagy törvényes képviselője által meghatalmazott személy útján is eljárhat.

Ha az ügyfél nem személyesen jár el, a hatóság az eljáró személy képviseleti jogosultságát megvizsgálja. A meghatalmazott képviseleti jogosultságát köteles igazolni. A meghatalmazást írásba (közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba) kell foglalni vagy jegyzőkönyvbe kell mondani. Írásbeli meghatalmazás esetében a meghatalmazott köteles eredeti meghatalmazását vagy annak hitelesített másolatát az első kapcsolatfelvétel alkalmával az iratokhoz csatolni.

 

 

       

Tájékoztatás átállásról

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Rendőrség magánbiztonsági nyilvántartás és elektronikus feldolgozó rendszerének átállása folyamatban van. Az ehhez kapcsolódó, a jelenleg hatályos működési engedélyek, hatósági bizonyítványok és igazolványok új rendszerbe történő migrációjával kapcsolatban 2024. február 1-jén 15.00 órától, 2024. február 2.-án 13.30 óráig a rendőrségi ügyfélfogadás szünetel. Az ezen időszakban, illetve a hétvégén elektronikusan beérkező kérelmek és bejelentések 2024. február 5-én kerülnek feldolgozásra.

Megértésüket és szíves türelmüket előre is köszönjük.

ORFK RFI Igazgatásrendészeti Főosztály

Több blog bejegyzés

Új űrlap bevezetése

Tisztelt Felhasználók! A Rendőrség Ügyintézési Portálon 2024. február 23-án (pénteken) ...

Karbantartás a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024. február 10-én...