A közigazgatási hatósági eljárás során az ügyfél személyesen, illetve törvényes képviselője útján, továbbá az általa vagy törvényes képviselője által meghatalmazott személy útján is eljárhat.

Ha az ügyfél nem személyesen jár el, a hatóság az eljáró személy képviseleti jogosultságát megvizsgálja. A meghatalmazott képviseleti jogosultságát köteles igazolni. A meghatalmazást írásba (közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba) kell foglalni vagy jegyzőkönyvbe kell mondani. Írásbeli meghatalmazás esetében a meghatalmazott köteles eredeti meghatalmazását vagy annak hitelesített másolatát az első kapcsolatfelvétel alkalmával az iratokhoz csatolni.

 

 

       

Tervezett rendszerkarbantartás

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy 2022. december 3-án (szombaton) 11:00-18:00 óra között a Rendőrség hivatali tárhelyéhez kapcsolódó szolgáltatások tervezett karbantartása miatt a küldemények küldésében és fogadásában átmeneti szolgáltatáskiesés lesz tapasztalható.

A Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) és az azokon biztosított kapcsolattartási lehetőségek, így a központi és a Rendőrség által biztosított ügyintézési szolgáltatások igénybevételével elérhető elektronikus ügyindítási lehetőségek változatlanul elérhetők, azonban az elektronikus küldemények feldolgozása csak a karbantartással érintett időszakot követően kezdődik meg.

Megértésüket köszönjük!

Több blog bejegyzés

Üzemzavar a Rendőrség elektronikus rendszerében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy 2022. november 15. 10 óra 50 perctől 2022....

Űrlapokkal kapcsolatos változások

Tisztelt Felhasználók! Magyarország Alaptörvényének tizenegyedik módosítása alapján a 2023. ...