Az ügyfél, valamint törvényes, illetve meghatalmazott képviselője az eljárás bármely szakaszában betekinthet az eljárás során keletkezett iratba. Az iratbetekintés során az arra jogosult másolatot, kivonatot készíthet vagy másolatot kérhet.

Az ügyfél számára lehetőség van a Vas Vármegyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálatánál, a Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálatánál, továbbá a lakcím vagy székhely szerint illetékes rendőrkapitányságnál betekinteni az eljárás irataiba a következők szerint.


   

 

Vas Vármegyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
9700 Szombathely,
Söptei út 85.

Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Rendőr-főkapitányság Közigazgatási Hatósági Szolgálat
4800 Vásárosnamény,
Jókai u. 15.

 


Kedd: 08.00-12.00

Csütörtök: 13.30-15.30

 

Az ügyfél lakcíme, illetve székhelye szerint illetékes rendőrkapitányságokon az alábbi időpontokban biztosított az iratbetekintés:

Kedd: 09.00-12.00
Csütörtök: 13.00- 16.00

 

(Bővebb információ és iratbetekintési igény jelzése érdekében az ügyfélszolgálatot a +36-94/515-230 (Szombathely) és a +36-45/526-000 (Vásárosnamény) hívószámon érhetőek el..)

 

 

 

       

   

Elektronikus fizetéssel kapcsolatos tájékoztatás

Tisztelt Ügyfelünk!

2021. január 1-től az online kártyás vásárlások folyamata megváltozott. Az internetes vásárlások fizetési jóváhagyásához jogszabályi kötelezettség miatt szükség van egy kétfaktoros (erős) ügyfél-hitelesítésre. Az erős ügyfélhitelesítés azt biztosítja, hogy bárhol is történik a vásárlás, csak a kártya használatára jogosult személy, vagyis a kártyabirtokos hitelesítse a tranzakciót.

Tapasztalataink szerint ez az azonosítás a fizetést biztosító banki felületen egyelőre sok esetben meghiúsul, ami a rendszerünktől független. Kérjük, hogy sikertelen azonosítási folyamatot követően, 15 perc elteltével ismételten kísérelje meg a befizetést. Tájékoztatjuk, hogy a felmerülő problémák kiküszöbölésén az érintett banki rendszerben folyamatosan dolgoznak.

Az Európai Unió PSD2 irányelve alapján a bankkártyás vásárlások és az elektronikus fizetési műveletek többségénél szükséges az erős ügyfélhitelesítés.

Az online fizetés elvégzéséhez az alábbiakra van szükség:

1. Mobiltelefonra

2. A bank okostelefonra készített digitális applikációjára, amely telepítve van a készülékre.

3. Ellenőrizni szükséges továbbá azt is, hogy a tranzakció során használt telefonszám a bank részére rendelkezésre áll-e.

A fizetés során az alábbiak szerint kell eljárni:

1. Fizetés során szükség van a kártya adatainak megadására: a bankkártya száma, tulajdonos neve, lejárata, háromjegyű biztonsági kódja.

2. A megadott adatokat hitelesíteni szükséges a mobilalkalmazással vagy egy aláíró kóddal.

3. Ha le van töltve a bank alkalmazása a telefonra, a fizetés jóváhagyását ennek segítségével kell megtenni.

4. Ha nincs mobilalkalmazás, akkor a jóváhagyás történhet a banktól érkező sms-kód segítségével, vagy a bank internetbankjának belépési adataival is. Ennek módja pénzintézetenként eltérő lehet. Javasoljuk a mobilalkalmazás használatát.

5. Fontos tudni, hogy a tranzakció aláírását a bank okostelefonra készített digitális applikációjában vagy a bank által választott hitelesítési megoldásban kell megtenni.

6. Elképzelhető, hogy okostelefon alkalmazás nélküli jóváhagyás esetén a bank felugró ablak segítségével kér be további adatot. Ebben az esetben ellenőrizni kell, nincs–e letiltva a felugró ablak a böngészőben.

 

Több blog bejegyzés

Új űrlapverziók publikálása 2021. február 3-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2021. február 3-án (szerda) 07:30-08:00 óra között...

RO-0007 űrlap változása

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2021. február 4-én (csütörtök) 07:30-08:00 óra ...