A közigazgatási hatósági eljárás során az ügyfél személyesen, illetve törvényes képviselője útján, továbbá az általa vagy törvényes képviselője által meghatalmazott személy útján is eljárhat.

Ha az ügyfél nem személyesen jár el, a hatóság az eljáró személy képviseleti jogosultságát megvizsgálja. A meghatalmazott képviseleti jogosultságát köteles igazolni. A meghatalmazást írásba (közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba) kell foglalni vagy jegyzőkönyvbe kell mondani. Írásbeli meghatalmazás esetében a meghatalmazott köteles eredeti meghatalmazását vagy annak hitelesített másolatát az első kapcsolatfelvétel alkalmával az iratokhoz csatolni.

 

 

       

32 új on-line űrlap került publikálásra

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2019.06.13-án 32 új inNOVA űrlap került publikálásra, amelyek az Igazgatásrendészeti szakterület Polgári lőfegyver ügyintézéssel összefüggő eljárásokban alkalmazhatók.

On-line űrlap kitöltésre az Új ügy indítása menüpontban, vagy az Ügyintézés >> Igazgatásrendészeti szakterület menüpontban a megfelelő ügycsoport kiválasztását követően van lehetőség.

Az ÁNYK űrlapok elérhetőségét továbbra is biztosítjuk, elsősorban a Hivatali Kapu tárhellyel és/vagy gépi interfésszel rendelkező ügyfeleink számára.

Több blog bejegyzés

Tervezett karbantartás 2019.06.12. 07:00-07:30 között

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portál rendszeren tervezett karbantartás miatt 2019.06.12. ...

BKSZ tervezett karbantartása 2019.06.14-én 20:00 órától

Tisztelt Felhasználó! Értesítjük, hogy a Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás és a ...