Országos Rendőr-főkapitányság (a továbbiakban: ORFK) elkötelezett amellett, hogy a honlapját és kapcsolódó webtartalmakat a közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló 2018. évi LXXV. törvény szerint akadálymentessé tegye.
Ezen akadálymentesítési nyilatkozat az ugyintezes.police.hu (a továbbiakban inNOVA portal) weboldalaira vonatkozik.

Megfelelőségi státusz
Az ORFK által végzett önértékelés alapján az inNOVA portal teljes mértékben megfelel a közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló 2018. évi LXXV. törvény előírásainak.

Az akadálymentesítési nyilatkozat elkészítése
E nyilatkozat 2019. október 17-én készült.

Visszajelzés és elérhetőségek
Az akadálymentesítéssel kapcsolatos észrevételek, kérdések az adatvedelem@orfk.police.hu e-mail címen küldhetők meg.

Végrehajtási eljárás
Az akadálymentesítéssel kapcsolatos észrevételek és kérdések feldolgozásáért az ORFK Hivatal felelős.

Fájlnév Hatályosság kezdete Letöltés
Akadálymentestési nyilatkozat, magyar (v1.0) 2019.10.17
Akadálymentestési nyilatkozat, angol (v1.0) 2019.10.17

 

Tájékoztatás üzemzavarról

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. április 1-jén 15.00 órától a rendőrségi elektronikus ügyintézést támogató informatikai rendszer – inNOVA Portál (https://ugyintezes.police.hu) – működésében felmerülő átmeneti akadály miatt az elektronikus ügyintézésre korlátozottan van lehetőség.

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja (www.police.hu) változatlanul elérhető, az ott található ÁNYK nyomtatványok benyújthatók, azonban inNOVA űrlapok benyújtására és a VPOS bankártyás fizetésre nincs lehetőség.

Halaszthatatlan ügyekben az inNOVA űrlapok helyett rendelkezésre áll az e-Papír szolgáltatás Egyéb ügytípusa.

Az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet 54. § (1) bekezdése alapján ha jogszabály eltérően nem rendelkezik, a törvény, illetve az elektronikus ügyintézést biztosító szerv által meghatározott határidőbe nem számít bele az a nap, amely során legalább négy órán át fennálló, üzemszünetet vagy az elektronikus ügyintézés korlátozott működőképességét okozó technikai tevékenység vagy üzemzavar akadályozta az elektronikus ügyintézést biztosító szerv elektronikus ügyintézést biztosító információs rendszerének működését.

Több blog bejegyzés

Új űrlap publikálás 2020.04.20-án

Tisztelt Felhasználók! Az RI-0802 inNOVA űrlap 2020. április 20-án kerül bevezetésre és az ...

Tájékoztatás üzemzavar elhárításáról

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. április 1-jén 15.00 órától fennálló, a rendőrségi...