Országos Rendőr-főkapitányság (a továbbiakban: ORFK) elkötelezett amellett, hogy a honlapját és kapcsolódó webtartalmakat a közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló 2018. évi LXXV. törvény szerint akadálymentessé tegye.
Ezen akadálymentesítési nyilatkozat az ugyintezes.police.hu (a továbbiakban inNOVA portal) weboldalaira vonatkozik.

Megfelelőségi státusz
Az ORFK által végzett önértékelés alapján az inNOVA portal teljes mértékben megfelel a közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló 2018. évi LXXV. törvény előírásainak.

Az akadálymentesítési nyilatkozat elkészítése
E nyilatkozat 2019. október 17-én készült.

Visszajelzés és elérhetőségek
Az akadálymentesítéssel kapcsolatos észrevételek, kérdések az adatvedelem@orfk.police.hu e-mail címen küldhetők meg.

Végrehajtási eljárás
Az akadálymentesítéssel kapcsolatos észrevételek és kérdések feldolgozásáért az ORFK Hivatal felelős.

Fájlnév Hatályosság kezdete Letöltés
Akadálymentestési nyilatkozat, magyar (v1.0) 2019.10.17
Akadálymentestési nyilatkozat, angol (v1.0) 2019.10.17

 

Tájékoztató az inNOVA Portál rendszeren történő fizetési lehetőségekről

Az inNOVA Portálon keresztül történő ügyintézés lehetősége folyamatosan bővül, a benyújtott űrlapok azonnali elektronikus fizetési lehetőséggel (EFER) történő kiegyenlítése biztosított. Az online ügyintézés keretében keletkezett fizetési kötelezettségen túl lehetőség van a postai úton kézbesített határozatban szereplő fizetési kötelezettségek kiegyenlítésére is. Az egyes fizetési kötelezettségek (közigazgatási bírságok, szabálysértési bírságok, helyszíni bírságok, eljárási- és rendbírságok, objektív felelősség körébe tartozó közigazgatási bírságok, útdíj meg nem fizetéshez köthető közigazgatási bírságok, felügyeleti bírságok, igazgatási szolgáltatási díjak, eljárási költségek, elővezetési költségek, eljárási illetékek) kiegyenlítésére kétféle lehetőség került biztosításra:

a) Ügyfélkapun történő bejelentkezést követően a saját fennálló kötelezettségek listája megtekinthető, a listából kiválasztható az elektronikusan teljesíteni kívánt tétel. Több tétel egyidejű kiválasztása és fizetése is lehetséges. A fizetés teljesítése automatikus átirányítást követően az OTP Nyrt. bankkártyás fizetési oldalán történik (VPOS befizetés).

b) Amennyiben nem rendelkezik ügyfélkapu regisztrációval, vagy ügyfélkapus bejelentkezés nélkül kívánja a fennálló kötelezettségeit teljesíteni, az eljárás egyértelmű azonosításához ügytípusonként különböző opciók választhatók. Ügyfélkapus bejelentkezés nélkül az alábbi azonosító adatok megadásával van mód a fizetési kötelezettségek teljesítésére.

Helyszíni bírság esetén:

  • Születési idő és a helyszíni bírság nyomtatvány vonalkódja, vagy
  • Forgalmi rendszám és a helyszíni bírság nyomtatvány vonalkódja

Egyéb esetekben:

  • Iratazonosító és forgalmi rendszám, vagy
  • Ügyszám/iktatószám és adószám, vagy
  • Ügyszám/iktatószám és cégjegyzékszám
  • Ügyszám és születési idő

A beazonosítás több ügy esetén egymást követően is megtörténhet, és az így összeállított fizetési kosár egyszerre – az OTP Nyrt. fizetési felülete segítségével – kiegyenlítésre kerülhet.

A Portálon keresztül bankkártyával teljesített befizetés az adott hatósági ügyben azonnal beazonosításra és automatikus rögzítésre kerül, a befizetésről a hatósági ügyintéző - további eljárási cselekmény nélkül - tudomást szerez.

Amennyiben nem megoldható a bankkártyás (VPOS) fizetés, abban az esetben természetesen továbbra is lehetőség van – a hatóság által megadott – számlaszámra történő átutalás kezdeményezésére. Fontos tudni, hogy az átutalással teljesített befizetések nem rögzülnek automatikusan a hatósági ügyekben. Ebben az esetben tehát nagyon lényeges, hogy a közleményben az ügy beazonosítása és a fizetésre kötelezett megnevezése megtörténjen annak érdekében, hogy a befizetés beazonosítása, és a megfelelő hatósági ügybe rögzítése lehetővé váljon.

Több blog bejegyzés

Robbanóanyag szállítási kérelem kiadása szünetel 2019.02.08-án

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2019. február 8-án robbanóanyag szállítási engedélyek...

Tervezett karbantartás 2019.03.07. 07:00-12:00 között

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portál rendszeren történő karbantartás miatt 2019.03.07....