Országos Rendőr-főkapitányság (a továbbiakban: ORFK) elkötelezett amellett, hogy a honlapját és kapcsolódó webtartalmakat a közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló 2018. évi LXXV. törvény szerint akadálymentessé tegye.
Ezen akadálymentesítési nyilatkozat az ugyintezes.police.hu (a továbbiakban inNOVA portal) weboldalaira vonatkozik.

Megfelelőségi státusz
Az ORFK által végzett önértékelés alapján az inNOVA portal teljes mértékben megfelel a közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló 2018. évi LXXV. törvény előírásainak.

Az akadálymentesítési nyilatkozat elkészítése
E nyilatkozat 2019. október 17-én készült.

Visszajelzés és elérhetőségek
Az akadálymentesítéssel kapcsolatos észrevételek, kérdések az adatvedelem@orfk.police.hu e-mail címen küldhetők meg.

Végrehajtási eljárás
Az akadálymentesítéssel kapcsolatos észrevételek és kérdések feldolgozásáért az ORFK Hivatal felelős.

Fájlnév Hatályosság kezdete Letöltés
Akadálymentestési nyilatkozat, magyar (v1.0) 2019.10.17
Akadálymentestési nyilatkozat, angol (v1.0) 2019.10.17

 

Új funkciókkal bővült az Ügyintézési Portál

Űrlapmásolás

A gyorsabb ügyintézés elősegítése érdekében új funkció, az űrlapmásolás vált elérhetővé az Ügyintézési Portálon. A használata praktikus és nagyon egyszerű. Egy kitöltött űrlapból több másolat is készíthető, ami beküldhető anélkül, hogy az ügyfeleknek minden mezőt ismét ki kelljen tölteni.

 

Használata:

Nyissa meg az űrlapot és töltse ki a megszokott módon, majd ezt követően mentse el vagy véglegesítse azt.

 

A Menü → Személyes → Folyamatban lévő ügyeim menüpontot megnyitva a táblázatban megtalálható az űrlap, melynél a Műveletek gomb lenyitásával a Másolás funkcióra klikkelve egy újabb sorban megjelenik az űrlapmásolat, ugyanazokkal a kitöltött adatokkal.

 

A másolt példánynál, a Műveletek gomb megnyomását követően válaszuk az Adatok szerkesztése funkciót, amivel megnyithatjuk szerkesztésre az űrlapmásolatot.

A képernyőn megnyílik a másolt példány a már korábban kitöltött adatokkal!

Természetesen, a másolaton szereplő előtöltött adatok módosíthatók maradnak, így abban az esetben is hasznos lehet az új Másolás funkció, ha több hasonló, de mégis egy-egy ponton eltérő adatot tartalmazó űrlapokat szeretnénk benyújtani az Ügyintézési Portál segítségével!

 

 

Szervezeti tárhely jogosultság ellenőrzés

Minden szervezeti tárhelyet használó ügyfél találkozott a Szervezeti meghatalmazások menüponttal korábban, amikor rögzítette a tárhelyet az Ügyintézési Portál felületére. Az új Szervezeti tárhely jogosultság ellenőrzés funkciónak köszönhetően a rögzített tárhely összehasonlításra kerül az ügyfélkapus tárhely jogosultságaival, így kezelhetővé válik a téves adatokat tartalmazó rögzítés.

Használata:

A bejelentkezett felhasználók a Menü → Meghatalmazáskezelés → Szervezeti meghatalmazások menüpontra kattintva elérik a szervezeti meghatalmazások rögzítésére és szerkesztésére szolgáló felületet.

A Műveletek gomb megnyomásával lehetősége van a felhasználónak szerkeszteni vagy törölni a szervezet adatait.

Az Új gomb megnyomásával egy új szervezetet lehet rögzíteni. Az adatok kitöltését követően az ügyfél azonnali visszajelzést kap a rögzíteni kívánt adatok helyességét illetően. Abban az esetben, ha az ügyfélnek nincs jogosultsága a megadott szervezethez – melynek oka a hiányzó meghatalmazás, vagy téves adat megadása is lehet – azonnali hibaüzenetet kap.

 

Több blog bejegyzés

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 1-jén

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. december 1-én (kedd) 07:30-08:00 óra között ...

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 18-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. december 18-án (péntek) 07:30-08:00 óra ...