Az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerv (a továbbiakban: Rendőrség) elérhetőségei az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 51. § (1) bekezdésben meghatározott együttműködő szervek részére az alábbiak.

 

KÉR címtörzsből történő kiválasztással


A KÉR címtörzsben szereplő szervek – egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszerébe bevont szervek és a kölcsönös megállapodás alapján rögzített szervek egyaránt – közvetlenül kiválaszthatják és címezhetik a Rendőrség központi, területi és helyi szerveit a táblázat szerinti elérhetőségek alapján.

A KÉR-es küldés során szabályos KRX formátumú dokumentumok beküldése szükséges

 

Közvetlenül a hivatali tárhely megcímzésével


A KÉR címtörzset kezelni nem tudó együttműködő szervek részére a Rendőrség hivatali tárhelye az alábbi címen érhető el.

 

Hivatal rövid neve

ORFK

Hivatal teljes neve

Országos Rendőr-főkapitányság

KRID

105147968

 

A hivatali tárhelyre – közvetlen címzés illetve KÉR címtörzsből történő kiválasztás esetén egyaránt – az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Vhr.) 1. mellékletében szereplő valamennyi dokumentumformátum beküldhető.

Amennyiben a beküldendő fájl nem tartalmazza a beazonosításhoz szükséges információkat (pl. egy fotó, vagy video anyag beküldése), úgy a befogadáshoz, nyilvántartásba vételhez szükséges adatokat kísérőlevélben szíveskedjenek rögzíteni, amely mellékleteként kérjük a fájlok beküldését, lehetőség szerint egy egységben.

A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen közétett, a hivatali kapuval rendelkező szervezetek listájában elérhető további rendőrségi hivatali tárhelyek (KHSZ1, KHSZ2) speciális feladatok ellátását szolgálják, így azokon nincs lehetőség dokumentumok befogadására.

 

Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlap beküldésével


A Rendőrség feladat- és hatáskörébe tartozó elektronikus intézhető ügyek a https://ugyintezes.police.hu címen, a Rendőrség Ügyintézési Portálján érhetők el.

Az inNOVA űrlap hivatali kapuról történő beküldésére általában akkor lehet szükséges, ha az együttműködő szerv az adott eljárásban a Rendőrség ügyfeleként jár el.

A szervezet nevében kitöltött beadványok beküldése során a Meghatalmazáskezelés menüpontban rögzíteni szükséges a hivatali kapu rövid nevét, amely legfeljebb 10 karakter hosszú, tartalmazhat nagy betűket és számokat is.

 

inNOVA űrlap beküldése gépi interfész útján (NOVA.PACK)


Az együttműködő szervek, illetve cégkapuval rendelkező szervezetek részére a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (a továbbiakban: KKSZB) rendszeren az Elektronikus beadvány beküldés lehetővé tétele gépi interfészes ügyfelek részére NOVA.PACK szolgáltatás igénybevételével biztosított a Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlapok gépi interfész útján történő beküldése.

A fenti szolgáltatás igénybevételéhez az Országos Rendőr-főkapitányság hivatalvezetője által kiadott adatgazdai igazolás szükséges, amelyre vonatkozó igény a NOVA.PACK szolgáltatás menüpontban elérhető, erre a célra kialakított űrlap benyújtásával terjeszthető elő.

A KKSZB-ről, a csatlakozási folyamatról további tájékoztatás a https://idomsoft.hu/kkszb/ oldalon érhető el.

 

Egyéb elérhetőségek


A Rendőrség honlapján az egyes rendőri szervek általános közzétételi listájában szereplő elérhetőségek akkor alkalmazhatóak, ha az adott ügy intézéséhez nem szükséges az Eüsztv. szerinti elektronikus kapcsolattartás.

2019.02.11-én tizenkilenc új on-line űrlap kerül publikálásra

Az inNOVA Portálon 2019.02.11-én tizenkilenc új inNOVA űrlap kerül publikálásra, amelyek az Igazgatásrendészeti szakterület Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés, valamint a Rendészeti feladatokat ellátó személyek ügyintézése ügycsoportba tartozó ügytípusokban alkalmazhatók.

Az érintett ügytípusok az alábbiak:

  • Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek gyártásához (RI-0106)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termék önálló vizsgálatához (RI-0107)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek forgalmazására vagy forgalmazására és tárolására állandó vagy kézi tárolóhelyen (RI-0108)
    • Bejelentés pirotechnikai termék forgalmazásához (RI-0109)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek kiállításához (RI-0110)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek tárolásához (RI-0111)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek felhasználásához (RI-0112)
    • Bejelentés pirotechnikai termékek felhasználásához (RI-0113)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termék megsemmisítéséhez (RI-0114)
    • Hatóság tájékoztatása engedélyezett vagy bejelentett tűzijáték végrehajtásáról (RI-0116)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek év végi forgalmazására és a forgalmazáshoz kapcsolódó ideiglenes tárolóhely üzemeltetésére (RI-0117)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek év végi forgalmazására (RI-0118)
    • Bejelentés pirotechnikai engedély / igazolás műszaki adattartamát nem érintő adatváltozásról (vállalkozás és felelős pirotechnikus adatai), valamint gyártási / forgalmazási / megsemmisítési / tárolási tevékenység megkezdéséről / szüneteltetéséről, továbbá (felhasználás kivételével) az engedélyezett vagy bejelentett tevékenység megszüntetéséről (RI-0119)
    • Kimutatás megküldése hatóságnak pirotechnikai termékek gyártási illetve forgalmazási engedély alapján tárgyévet megelőző évben gyártott illetve forgalmazott pirotechnikai termékekről (RI-0120)
    • Kérelem pirotechnikai tevékenység végzésére jogosító, elveszett vagy megrongálódott engedély illetve igazolás pótlására (RI-0121)
    • Engedélykérelem pirotechnikai termékek nem EGT-tagállamba történő kivitelére és onnan történő behozatalára (RI-0122)
  • Rendészeti feladatokat ellátó személyek ügyintézése
    • Engedélykérelem a rendészeti feladatokat ellátó személy szolgálati igazolvány és szolgálati jelvény kiadásához (RI-0700)
    • Rendészeti feladatokat ellátó személyek részére igazolvány és/vagy jelvény csere vagy pótlás (RI-0701)
    • Rendészeti feladatokat ellátó személyek szolgálati igazolvány és jelvény visszavonása (RI-0702)

On-line ügyindításra az Új ügy indítása menüpontban, vagy az Igazgatásrendészeti szakterület menüpontban a fenti két ügycsoport kiválasztását követően van lehetőség.

Az ÁNYK űrlapok elérhetőségét továbbra is biztosítjuk, elsősorban a Hivatali Kapu tárhellyel és/vagy gépi interfésszel rendelkező ügyfeleink számára.

 

Több blog bejegyzés

Tervezett karbantartás 2019.01.28. 07:00-09:00 között

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portál rendszeren történő karbantartás miatt 2019.01.28. ...

Központi rendszerek tervezett karbantartása 2019. február 9-én

Tisztelt Felhasználó! Értesítjük, hogy a Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatáson és a hozzá ...