Az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerv (a továbbiakban: Rendőrség) elérhetőségei az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 51. § (1) bekezdésben meghatározott együttműködő szervek részére az alábbiak.

 

KÉR címtörzsből történő kiválasztással


A KÉR címtörzsben szereplő szervek – egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszerébe bevont szervek és a kölcsönös megállapodás alapján rögzített szervek egyaránt – közvetlenül kiválaszthatják és címezhetik a Rendőrség központi, területi és helyi szerveit a táblázat szerinti elérhetőségek alapján.

A KÉR-es küldés során szabályos KRX formátumú dokumentumok beküldése szükséges

 

Közvetlenül a hivatali tárhely megcímzésével


A KÉR címtörzset kezelni nem tudó együttműködő szervek részére a Rendőrség hivatali tárhelye az alábbi címen érhető el.

 

Hivatal rövid neve

ORFK

Hivatal teljes neve

Országos Rendőr-főkapitányság

KRID

105147968

 

A hivatali tárhelyre – közvetlen címzés illetve KÉR címtörzsből történő kiválasztás esetén egyaránt – az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Vhr.) 1. mellékletében szereplő valamennyi dokumentumformátum beküldhető.

Amennyiben a beküldendő fájl nem tartalmazza a beazonosításhoz szükséges információkat (pl. egy fotó, vagy video anyag beküldése), úgy a befogadáshoz, nyilvántartásba vételhez szükséges adatokat kísérőlevélben szíveskedjenek rögzíteni, amely mellékleteként kérjük a fájlok beküldését, lehetőség szerint egy egységben.

A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen közétett, a hivatali kapuval rendelkező szervezetek listájában elérhető további rendőrségi hivatali tárhelyek (KHSZ1, KHSZ2) speciális feladatok ellátását szolgálják, így azokon nincs lehetőség dokumentumok befogadására.

 

Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlap beküldésével


A Rendőrség feladat- és hatáskörébe tartozó elektronikus intézhető ügyek a https://ugyintezes.police.hu címen, a Rendőrség Ügyintézési Portálján érhetők el.

Az inNOVA űrlap hivatali kapuról történő beküldésére általában akkor lehet szükséges, ha az együttműködő szerv az adott eljárásban a Rendőrség ügyfeleként jár el.

A szervezet nevében kitöltött beadványok beküldése során a Meghatalmazáskezelés menüpontban rögzíteni szükséges a hivatali kapu rövid nevét, amely legfeljebb 10 karakter hosszú, tartalmazhat nagy betűket és számokat is.

 

inNOVA űrlap beküldése gépi interfész útján (NOVA.PACK)


Az együttműködő szervek, illetve cégkapuval rendelkező szervezetek részére a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (a továbbiakban: KKSZB) rendszeren az Elektronikus beadvány beküldés lehetővé tétele gépi interfészes ügyfelek részére NOVA.PACK szolgáltatás igénybevételével biztosított a Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlapok gépi interfész útján történő beküldése.

A fenti szolgáltatás igénybevételéhez az Országos Rendőr-főkapitányság hivatalvezetője által kiadott adatgazdai igazolás szükséges, amelyre vonatkozó igény a NOVA.PACK szolgáltatás menüpontban elérhető, erre a célra kialakított űrlap benyújtásával terjeszthető elő.

A KKSZB-ről, a csatlakozási folyamatról további tájékoztatás a https://idomsoft.hu/kkszb/ oldalon érhető el.

 

Egyéb elérhetőségek


A Rendőrség honlapján az egyes rendőri szervek általános közzétételi listájában szereplő elérhetőségek akkor alkalmazhatóak, ha az adott ügy intézéséhez nem szükséges az Eüsztv. szerinti elektronikus kapcsolattartás.

Tájékoztatás tervezett karbantartás üzemzavarrá minősítéséről

Tisztelt Felhasználók!
Tájékoztatjuk, hogy 2023. november 14-én 14 óra 00 perc és 20 óra 00 perc közötti időszakban hardver alkatrész karbantartást végzünk, ezért a Rendőrség Ügyintézési Portál (http://ugyintezes.police.hu) és funkciói vonatkozásában esetenként korlátozottműködőképességet, szolgáltatás csökkenést, vagy kiesést tapasztalhatnak.
Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy a fenti hálózati eszköz csere karbantartás során végzett hálózati eszközcserék következtében fellépő helytelen működés eredményeként a Rendőrség területi szervei, a Vármegyei Rendőr-főkapitányságok és a Budapesti Rendőr-főkapitányság alárendeltségébe tartozó Rendőrkapitányságok vonatkozásában esetenként szolgáltatáskieséssel járó korlátozott működőképesség tapasztalható.
A szolgáltatáskiesés a küldeményforgalom zavartalan működését (be- és kimenő ágon) esetenként akadályozhatja.
A hibajelenséget a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. kiemelt prioritással kezeli, annak kivizsgálása jelenleg is folyamatban van.
Az üzemzavar elhárítása érdekében beavatkozást hajtunk végre, amely során a hálózati eszközöket az újonnan beszerelt adatátvitelt biztosító hálózati eszközök hálózatból kiiktatásával a beavatkozás előtti állapotra visszaállítjuk.
A beavatkozás tervezett időpontja:
2023. november 23-án 02 óra 00 perc és 04 óra 00 perc

Megértésüket köszönjük!

Több blog bejegyzés

Üzemzavar elhárítása

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy 2023. szeptember 14-én (csütörtök) 8 órátóla...

Tájékoztatás üzemzavar elhárításáról

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy a 2023. november 23-án 02 óra 00 perc és 04 ...