Az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerv (a továbbiakban: Rendőrség) elérhetőségei az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 51. § (1) bekezdésben meghatározott együttműködő szervek részére az alábbiak.

 

KÉR címtörzsből történő kiválasztással


A KÉR címtörzsben szereplő szervek – egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszerébe bevont szervek és a kölcsönös megállapodás alapján rögzített szervek egyaránt – közvetlenül kiválaszthatják és címezhetik a Rendőrség központi, területi és helyi szerveit a táblázat szerinti elérhetőségek alapján.

A KÉR-es küldés során szabályos KRX formátumú dokumentumok beküldése szükséges

 

Közvetlenül a hivatali tárhely megcímzésével


A KÉR címtörzset kezelni nem tudó együttműködő szervek részére a Rendőrség hivatali tárhelye az alábbi címen érhető el.

 

Hivatal rövid neve

ORFK

Hivatal teljes neve

Országos Rendőr-főkapitányság

KRID

105147968

 

A hivatali tárhelyre – közvetlen címzés illetve KÉR címtörzsből történő kiválasztás esetén egyaránt – az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Vhr.) 1. mellékletében szereplő valamennyi dokumentumformátum beküldhető.

Amennyiben a beküldendő fájl nem tartalmazza a beazonosításhoz szükséges információkat (pl. egy fotó, vagy video anyag beküldése), úgy a befogadáshoz, nyilvántartásba vételhez szükséges adatokat kísérőlevélben szíveskedjenek rögzíteni, amely mellékleteként kérjük a fájlok beküldését, lehetőség szerint egy egységben.

A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen közétett, a hivatali kapuval rendelkező szervezetek listájában elérhető további rendőrségi hivatali tárhelyek (KHSZ1, KHSZ2) speciális feladatok ellátását szolgálják, így azokon nincs lehetőség dokumentumok befogadására.

 

Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlap beküldésével


A Rendőrség feladat- és hatáskörébe tartozó elektronikus intézhető ügyek a https://ugyintezes.police.hu címen, a Rendőrség Ügyintézési Portálján érhetők el.

Az inNOVA űrlap hivatali kapuról történő beküldésére általában akkor lehet szükséges, ha az együttműködő szerv az adott eljárásban a Rendőrség ügyfeleként jár el.

A szervezet nevében kitöltött beadványok beküldése során a Meghatalmazáskezelés menüpontban rögzíteni szükséges a hivatali kapu rövid nevét, amely legfeljebb 10 karakter hosszú, tartalmazhat nagy betűket és számokat is.

 

inNOVA űrlap beküldése gépi interfész útján (NOVA.PACK)


Az együttműködő szervek, illetve cégkapuval rendelkező szervezetek részére a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (a továbbiakban: KKSZB) rendszeren az Elektronikus beadvány beküldés lehetővé tétele gépi interfészes ügyfelek részére NOVA.PACK szolgáltatás igénybevételével biztosított a Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlapok gépi interfész útján történő beküldése.

A fenti szolgáltatás igénybevételéhez az Országos Rendőr-főkapitányság hivatalvezetője által kiadott adatgazdai igazolás szükséges, amelyre vonatkozó igény a NOVA.PACK szolgáltatás menüpontban elérhető, erre a célra kialakított űrlap benyújtásával terjeszthető elő.

A KKSZB-ről, a csatlakozási folyamatról további tájékoztatás a https://idomsoft.hu/kkszb/ oldalon érhető el.

 

Egyéb elérhetőségek


A Rendőrség honlapján az egyes rendőri szervek általános közzétételi listájában szereplő elérhetőségek akkor alkalmazhatóak, ha az adott ügy intézéséhez nem szükséges az Eüsztv. szerinti elektronikus kapcsolattartás.

Új űrlapverziók publikálása 2022. július 07-én

 

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2022. július 7-én (csütörtök) 07:30-08:00 óra között történik meg az alábbi űrlapok új verziójának közzététele.
 

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Kérelem házilagos lőszerszerelésre és - újratöltésre jogosító engedély kiadásához

RI-0605

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Bejelentés engedély, illetve az engedély meglétét igazoló hatósági igazolvány, valamint fegyver, hangtompító elvesztéséről vagy eltulajdonításáról

RI-0646

Igazgatásrendészeti szakterület

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Kérelem magyar állampolgárok részére személy- és vagyonőri, magánnyomozói, vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő, illetve vagyonvédelmi rendszert szerelő igazolvány kiadásához, meghosszabbításához Magyarországon szerzett vagy honosított szakképesítés esetén

RI-0200

Igazgatásrendészeti szakterület

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Kérelem a személy- és vagyonvédelmi, magánnyomozói, vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő valamint vagyonvédelmi rendszert szerelő tevékenység végzésére feljogosító igazolvánnyal egyenértékű, más EGT tagállamban kiadott okmány (igazolvány, engedély) elismertetéséhez

RI-0210

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termékek gyártásához

RI-0106

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék önálló vizsgálatához

RI-0107

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termékek forgalmazására, illetve forgalmazására és tárolására állandó vagy kézi tárolóhelyen

RI-0108

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Bejelentés pirotechnikai termékek forgalmazásához

RI-0109

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék kiállításához

RI-0110

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék tárolásához

RI-0111

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék felhasználásához

RI-0112

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Bejelentés pirotechnikai termékek felhasználásához

RI-0113

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék megsemmisítéséhez

RI-0114

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék év végi forgalmazására és a forgalmazáshoz kapcsolódó ideiglenes tárolóhely üzemeltetésére

RI-0117

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék év végi forgalmazására

RI-0118

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termékek nem EGT-tagállamba történő kivitelére, onnan történő behozatalára

RI-0122

Igazgatásrendészeti szakterület

Robbanóanyagok szállításával összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem robbanóanyagok Közösségen belül szállítására

RI-0400

 

Működésbeli változások:

RI-0605 űrlap esetében:

  • A „Kérelem adatai” blokkban „Lőszerelem tárolási hely címe” blokk szabadszöveges bevitelről választólistás bevitelre módosult;
  • „A tárolni kívánt lőpor mennyisége kg-ban:”, valamint a „Tárolni kívánt csappantyú mennyisége db számban” mezők eltávolítása.

RI-0646 űrlap esetében:

  • Amennyiben a „Bejelentő” természetes személy, valamint a címzett hatóság „Rendőrkapitányság” vagy a „Budapesti Rendőr-főkapitányság” és a „Bejelentés adatai” blokk kiegészítésre került a „muzeális fegyver sportlövészeti célú használatra jogosító engedély” lehetőséggel.

RI-0200 űrlap esetében:

  • Folyamatban lévő üggyel vagy engedéllyel rendelkező kérelmező nyilatkozata esetén a „Kérelem adatai” blokkban a „Kérelem oka” legördülő mezőben a „Meglévő, de már érvénytelen igazolvány megújítás” megnevezés aktualizálása („Igazolvány kiváltása”).

RI-0210 űrlap esetében:

  • Folyamatban lévő üggyel vagy engedéllyel rendelkező kérelmező nyilatkozata esetén a „Kérelem adatai, és az űrlapbenyújtással keletkezett költséggel kapcsolatos adatok” blokkban „A kérelem tárgya” legördülő mező kiegészítése „új kérelem benyújtása” lehetőséggel.

RI-0106, RI-0107, RI-0108, RI-0109, RI-0110, RI-0111, RI-0112, RI-0113, RI-0114, RI-0117, RI-0118, RI-0122 űrlapok esetében:

  • „A kérelmet benyújtó vállalkozás tagjára, tulajdonosára, vezető tisztségviselőjére vonatkozó adatok” új blokk bevezetése.

RI-0113 űrlap esetében:

  • A „Bejelentés adatai és nyilatkozatok” blokkban megjelenített tartalom aktualizálása, valamint a „Nem kerül felhasználásra 3 pirotechnikai osztályba tartozó termék vagy a felhasználás állami, nemzeti vagy önkormányzat által szervezett ünnepség vagy az ezekhez kapcsolódó rendezvények keretén belül történik.” szöveg eltávolítása;
  • „Felhasználásra került pirotechnikai termékek” blokkban a ”védett természeti terület van” mező választása esetén nem választható a 3. pirotechnikai osztály.

RI-0400 űrlap esetében:

  • Az „Engedély adatai” blokkban a „Biztonsági okmány átvétele” legördülő adatmezőből a „Személyes átvétel” mező eltávolítása.
  • A „Szállításban közreműködő természetes személy(ek)” blokk kiegészítése az „Anyja családi és utóneve”, valamint esetleges „Titulus” mezőkkel.

Az új űrlapverzió publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.

Több blog bejegyzés

Szolgáltatási Szabályzat új verziójának publikálása 2022. június 16-án

Tisztelt Felhasználók!   A Szolgáltatási Szabályzat új verziójának közzétételére 2022....

Új űrlapok publikálása 2022. augusztus 02-án

  Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2022. augusztus 2-án (kedd) 07:30-08:00 óra...