Az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerv (a továbbiakban: Rendőrség) elérhetőségei az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 51. § (1) bekezdésben meghatározott együttműködő szervek részére az alábbiak.

 

KÉR címtörzsből történő kiválasztással


A KÉR címtörzsben szereplő szervek – egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszerébe bevont szervek és a kölcsönös megállapodás alapján rögzített szervek egyaránt – közvetlenül kiválaszthatják és címezhetik a Rendőrség központi, területi és helyi szerveit a táblázat szerinti elérhetőségek alapján.

A KÉR-es küldés során szabályos KRX formátumú dokumentumok beküldése szükséges

 

Közvetlenül a hivatali tárhely megcímzésével


A KÉR címtörzset kezelni nem tudó együttműködő szervek részére a Rendőrség hivatali tárhelye az alábbi címen érhető el.

 

Hivatal rövid neve

ORFK

Hivatal teljes neve

Országos Rendőr-főkapitányság

KRID

105147968

 

A hivatali tárhelyre – közvetlen címzés illetve KÉR címtörzsből történő kiválasztás esetén egyaránt – az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Vhr.) 1. mellékletében szereplő valamennyi dokumentumformátum beküldhető.

Amennyiben a beküldendő fájl nem tartalmazza a beazonosításhoz szükséges információkat (pl. egy fotó, vagy video anyag beküldése), úgy a befogadáshoz, nyilvántartásba vételhez szükséges adatokat kísérőlevélben szíveskedjenek rögzíteni, amely mellékleteként kérjük a fájlok beküldését, lehetőség szerint egy egységben.

A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen közétett, a hivatali kapuval rendelkező szervezetek listájában elérhető további rendőrségi hivatali tárhelyek (KHSZ1, KHSZ2) speciális feladatok ellátását szolgálják, így azokon nincs lehetőség dokumentumok befogadására.

 

Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlap beküldésével


A Rendőrség feladat- és hatáskörébe tartozó elektronikus intézhető ügyek a https://ugyintezes.police.hu címen, a Rendőrség Ügyintézési Portálján érhetők el.

Az inNOVA űrlap hivatali kapuról történő beküldésére általában akkor lehet szükséges, ha az együttműködő szerv az adott eljárásban a Rendőrség ügyfeleként jár el.

A szervezet nevében kitöltött beadványok beküldése során a Meghatalmazáskezelés menüpontban rögzíteni szükséges a hivatali kapu rövid nevét, amely legfeljebb 10 karakter hosszú, tartalmazhat nagy betűket és számokat is.

 

inNOVA űrlap beküldése gépi interfész útján (NOVA.PACK)


Az együttműködő szervek, illetve cégkapuval rendelkező szervezetek részére a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (a továbbiakban: KKSZB) rendszeren az Elektronikus beadvány beküldés lehetővé tétele gépi interfészes ügyfelek részére NOVA.PACK szolgáltatás igénybevételével biztosított a Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlapok gépi interfész útján történő beküldése.

A fenti szolgáltatás igénybevételéhez az Országos Rendőr-főkapitányság hivatalvezetője által kiadott adatgazdai igazolás szükséges, amelyre vonatkozó igény a NOVA.PACK szolgáltatás menüpontban elérhető, erre a célra kialakított űrlap benyújtásával terjeszthető elő.

A KKSZB-ről, a csatlakozási folyamatról további tájékoztatás a https://idomsoft.hu/kkszb/ oldalon érhető el.

 

Egyéb elérhetőségek


A Rendőrség honlapján az egyes rendőri szervek általános közzétételi listájában szereplő elérhetőségek akkor alkalmazhatóak, ha az adott ügy intézéséhez nem szükséges az Eüsztv. szerinti elektronikus kapcsolattartás.

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 1-jén

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2020. december 1-én (kedd) 07:30-08:00 óra között történik meg az alábbi űrlapok új verziójának közzététele. 

SzakterületÜgycsoportÜgytípusŰrlap azonosító
Igazgatásrendészeti szakterületPolgári lőfegyver ügyintézésFegyver bevizsgálási tanúsítványának és a személy lőgyakorlat igazolásának beküldése (önvédelmi célú lőfegyver esetén)RI-0613
Igazgatásrendészeti szakterületLőfegyver kereskedő ügyintézésLőfegyvergyártó készletre vételi jelentőlapjaRI-0100
Igazgatásrendészeti szakterületLőfegyver kereskedő ügyintézésLőfegyvergyártó értékesítési jelentőlapjaRI-0101
Igazgatásrendészeti szakterületLőfegyver kereskedő ügyintézésLőfegyver forgalmazó / javító készletre vételi jelentőlapjaRI-0102
Igazgatásrendészeti szakterületLőfegyver kereskedő ügyintézésLőfegyver forgalmazó / javító értékesítési jelentőlapjaRI-0103
Közlekedésrendészeti szakterületLégiközlekedéssel kapcsolatos közigazgatási hatósági eljárásokBizonyítási indítvány a közigazgatási hatósági ügyben (Légügy)LKLO-01
Közlekedésrendészeti szakterületLégiközlekedéssel kapcsolatos közigazgatási hatósági eljárásokIratbetekintés iránti kérelem a közigazgatási hatósági ügyben (Légügy)LKLO-02
Közlekedésrendészeti szakterületLégiközlekedéssel kapcsolatos közigazgatási hatósági eljárásokHatáridő mulasztás igazolása a közigazgatási hatósági ügyben (Légügy)LKLO-03
Közlekedésrendészeti szakterületLégiközlekedéssel kapcsolatos közigazgatási hatósági eljárásokFellebbezés a közigazgatási hatósági ügyben (Légügy)LKLO-04
Közlekedésrendészeti szakterületLégiközlekedéssel kapcsolatos közigazgatási hatósági eljárásokFizetési kedvezmény iránti kérelem a közigazgatási hatósági ügyben (Légügy)LKLO-05
Közlekedésrendészeti szakterületLégiközlekedéssel kapcsolatos közigazgatási hatósági eljárásokÚjrafelvételi kérelem a közigazgatási hatósági ügyben (Légügy)LKLO-06
Közlekedésrendészeti szakterületLégiközlekedéssel kapcsolatos közigazgatási hatósági eljárásokKézbesítési vélelem megdöntése iránti kérelem a közigazgatási hatósági ügyben (Légügy)LKLO-07
Közlekedésrendészeti szakterületLégiközlekedéssel kapcsolatos közigazgatási hatósági eljárásokKöltségmentesség iránti kérelem a közigazgatási hatósági ügyben (Légügy)LKLO-08
Közlekedésrendészeti szakterületLégiközlekedéssel kapcsolatos közigazgatási hatósági eljárásokAz illetékfizetési kötelezettséggel kapcsolatos hiánypótlás teljesítése a közigazgatási hatósági ügyben (Légügy)LKLO-09
Gazdasági szakterületBefizetések nyilvántartásaFizetési kötelezettség teljesítésének igazolása, illetve visszafizetési kérelem előterjesztése téves befizetés/túlfizetés eseténBNYO-01

 

Működésbeli változások:

Mindegyik űrlap esetében (kivéve az RI-0613 és BNYO-01 űrlapok): 
•    Az űrlap benyújtásának feltétele, hogy az ügyhöz kapcsolódó adatvédelmi érintetti tájékoztatót az ügyfél megismerje, és ezt igazolja. Ennek érdekében az űrlap első oldalának alján elhelyezésre került a vonatkozó érintetti tájékoztatóra mutató elérési útvonal, valamint a megismerés visszaigazolására szolgáló jelölőnégyzet.
•    Amennyiben a beadvány cégkapuról kerül benyújtásra, úgy az ügyfél természetes azonosító adatai (4T) közül csak a név kerül megjelenítésre az űrlapon. 
RI-0613 és BNYO-01 űrlapok esetében: 
•    az űrlap elnevezés módosítása
LKLO űrlapok esetében (1-től 9-ig):
•    Az űrlappal címezhető hatóságok körének módosítása.
•    Az „iktatókönyv” mezőre vonatkozó adatok megadása kötelező tartalmi elem, valamint a rendszer automatikusan beajánlja az űrlappal intézhető ügyek köréhez tartozó iktatókönyvet.
BNYO-01 űrlap esetében: 
•    A módosítás következtében biztosítja téves befizetés/túlfizetés esetén a visszaigénylés lehetőségét az ügyfelek számára.
Lőfegyver készletjelentési űrlapok esetében (RI-0100 és RI-0101 inNOVA űrlap, és RI-0102 és RI-0103 inNOVA és ÁNYK űrlap):
•    a jelentési kötelezettség alá eső termékek mozgására vonatkozó dátum mező, valamint adattartalma aktualizálása a 2021. január 1-jén hatályba lépő jogszabályi változások biztosítására.

Az új űrlapverzió publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.
 

Több blog bejegyzés

Tervezett rendszerkarbantartás 2020.11.18. 02:00-04:00 

Tisztelt Felhasználók! Tervezett rendszerkarbantartás miatt 2020.11.18. (szerda) 02:00-04:00...

Új funkciókkal bővült az Ügyintézési Portál

Űrlapmásolás A gyorsabb ügyintézés elősegítése érdekében új funkció, az űrlapmásolás...