Az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerv (a továbbiakban: Rendőrség) elérhetőségei az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 51. § (1) bekezdésben meghatározott együttműködő szervek részére az alábbiak.

 

KÉR címtörzsből történő kiválasztással


A KÉR címtörzsben szereplő szervek – egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszerébe bevont szervek és a kölcsönös megállapodás alapján rögzített szervek egyaránt – közvetlenül kiválaszthatják és címezhetik a Rendőrség központi, területi és helyi szerveit a táblázat szerinti elérhetőségek alapján.

A KÉR-es küldés során szabályos KRX formátumú dokumentumok beküldése szükséges

 

Közvetlenül a hivatali tárhely megcímzésével


A KÉR címtörzset kezelni nem tudó együttműködő szervek részére a Rendőrség hivatali tárhelye az alábbi címen érhető el.

 

Hivatal rövid neve

ORFK

Hivatal teljes neve

Országos Rendőr-főkapitányság

KRID

105147968

 

A hivatali tárhelyre – közvetlen címzés illetve KÉR címtörzsből történő kiválasztás esetén egyaránt – az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Vhr.) 1. mellékletében szereplő valamennyi dokumentumformátum beküldhető.

Amennyiben a beküldendő fájl nem tartalmazza a beazonosításhoz szükséges információkat (pl. egy fotó, vagy video anyag beküldése), úgy a befogadáshoz, nyilvántartásba vételhez szükséges adatokat kísérőlevélben szíveskedjenek rögzíteni, amely mellékleteként kérjük a fájlok beküldését, lehetőség szerint egy egységben.

A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen közétett, a hivatali kapuval rendelkező szervezetek listájában elérhető további rendőrségi hivatali tárhelyek (KHSZ1, KHSZ2) speciális feladatok ellátását szolgálják, így azokon nincs lehetőség dokumentumok befogadására.

 

Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlap beküldésével


A Rendőrség feladat- és hatáskörébe tartozó elektronikus intézhető ügyek a https://ugyintezes.police.hu címen, a Rendőrség Ügyintézési Portálján érhetők el.

Az inNOVA űrlap hivatali kapuról történő beküldésére általában akkor lehet szükséges, ha az együttműködő szerv az adott eljárásban a Rendőrség ügyfeleként jár el.

A szervezet nevében kitöltött beadványok beküldése során a Meghatalmazáskezelés menüpontban rögzíteni szükséges a hivatali kapu rövid nevét, amely legfeljebb 10 karakter hosszú, tartalmazhat nagy betűket és számokat is.

 

inNOVA űrlap beküldése gépi interfész útján (NOVA.PACK)


Az együttműködő szervek, illetve cégkapuval rendelkező szervezetek részére a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (a továbbiakban: KKSZB) rendszeren az Elektronikus beadvány beküldés lehetővé tétele gépi interfészes ügyfelek részére NOVA.PACK szolgáltatás igénybevételével biztosított a Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlapok gépi interfész útján történő beküldése.

A fenti szolgáltatás igénybevételéhez az Országos Rendőr-főkapitányság hivatalvezetője által kiadott adatgazdai igazolás szükséges, amelyre vonatkozó igény a NOVA.PACK szolgáltatás menüpontban elérhető, erre a célra kialakított űrlap benyújtásával terjeszthető elő.

A KKSZB-ről, a csatlakozási folyamatról további tájékoztatás a https://idomsoft.hu/kkszb/ oldalon érhető el.

 

Egyéb elérhetőségek


A Rendőrség honlapján az egyes rendőri szervek általános közzétételi listájában szereplő elérhetőségek akkor alkalmazhatóak, ha az adott ügy intézéséhez nem szükséges az Eüsztv. szerinti elektronikus kapcsolattartás.

Új űrlapverziók publikálása 2021. február 26-án

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2021. február 26-án (péntek) 07:30-08:00 óra között történik meg az alábbi űrlapok új verziójának közzététele.

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Bűnügyi szakterület

Bűnügyi ügyintézés bűncselekményekre vonatkozóan

Adatszolgáltatás bűnügyi adatkérésre

BE-0001

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Bejelentés pirotechnikai engedély / igazolás műszaki adattartamát nem érintő adatváltozásról (vállalkozás és felelős pirotechnikus adatai), valamint gyártási / forgalmazási / megsemmisítési / tárolási tevékenység megkezdéséről / szüneteltetéséről, továbbá (felhasználás kivételével) az engedélyezett vagy bejelentett tevékenység megszüntetéséről

RI-0119

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai tevékenység végzésére jogosító engedély, illetve igazolás pótlására vagy cseréjére

RI-0121

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Bejelentés „C” kategóriába tartozó tűzfegyver tartásáról

RI-0650

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Engedélykérelem alkalmazotti hozzájáruláshoz és alkalmazottak változás bejelentése

RI-0631

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Kérelem fegyver, lőszer (töltény), lőszerelem gyártásához, forgalmazásához, valamint fegyverjavítói tevékenység végzéséhez

RI-0637

Igazgatásrendészeti szakterület

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Lőfegyvergyártó készletre vételi jelentőlapja

RI-0100

Igazgatásrendészeti szakterület

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Lőfegyvergyártó értékesítési jelentőlapja

RI-0101

Igazgatásrendészeti szakterület

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Lőfegyver forgalmazó / javító készletre vételi jelentőlapja

RI-0102

Igazgatásrendészeti szakterület

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Lőfegyver forgalmazó / javító értékesítési jelentőlapja

RI-0103

Igazgatásrendészeti szakterület

Lőfegyver kereskedő ügyintézés

Bejelentés a tűzfegyver kategóriájának, illetve alkategóriájának megváltozását eredményező átalakításáról

RI-0104


Működésbeli változások:

BE-0001 inNOVA és ÁNYK űrlap esetében:
•    az „előzmény hivatkozási száma” résznél szereplő „Jel” mező adattartalmának bővítése
RI-0650 inNOVA esetében:
•    új ügytípus bevezetése
RI-0631 és RI-0637 inNOVA űrlapok esetében:
•    fizetési kötelezettség esetében az átutalással történő teljesítéshez kapcsolódó számlaszám beajánlása
RI-0631 inNOVA űrlap esetében:
•    a „Foglalkoztatás megszűnése” blokk elnevezésének módosítása
•    „Rendőrség részére fizetendő eljárási költséggel kapcsolatos adatok” blokkban megjelenő költségek aktualizálása
RI-0637 inNOVA űrlap esetében:
•    az űrlap elnevezésének aktualizálása („Engedélykérelem…” helyett „Kérelem…”)
•    igazgatási szolgáltatási díj aktualizálása
RI-0119 és RI-0121 inNOVA űrlapok esetében:
•    az ügyszámra vonatkozó blokk módosítása;
•    díjjal kapcsolatos blokk univerzális elemblokkra módosítása;
•    fizetési kötelezettség esetében az átutalással történő teljesítéshez kapcsolódó számlaszám beajánlása;
•    mellékletekkel kapcsolatos általános figyelmeztetés elhelyezése;
•    az általános tételű eljárási illetékre vonatkozó blokk eltávolítása;
•    az űrlap benyújtásának feltétele, hogy az ügyhöz kapcsolódó adatvédelmi érintetti tájékoztatót az ügyfél megismerje, és ezt igazolja, ennek érdekében az űrlap első oldalának alján elhelyezésre került a vonatkozó érintetti tájékoztatóra mutató elérési útvonal, valamint a megismerés visszaigazolására szolgáló jelölőnégyzet;
•    amennyiben a beadvány benyújtása cégkapuról történik, úgy az ügyfél természetes azonosító adatai (4T) közül csak a név jelenik meg az űrlapon.
RI-0119 inNOVA űrlap esetében:
•    pirotechnikusok adatai közül az „Állandó lakóhely” blokk eltávolítása az űrlapokról
•    „Felelős pirotechnikus bejelentése” kiválasztása esetén, a csatolandó mellékletekre vonatkozó információ megjelenítése.
RI-0100 és RI-0102 inNOVA űrlapok esetében:
•    az „eladó szervezet adatai” blokk kiegészítése „tevékenység helye” mezővel.
RI-0101 és RI-0103 inNOVA űrlapok esetében:
•    az „vevő szervezet adatai” blokk kiegészítése „tevékenység helye” mezővel.
RI-0104 inNOVA űrlap esetében:
•    az ismétlőblokkal kapcsolatos hiba javítása;
•    az űrlap benyújtásának feltétele, hogy az ügyhöz kapcsolódó adatvédelmi érintetti tájékoztatót az ügyfél megismerje, és ezt igazolja, ennek érdekében az űrlap első oldalának alján elhelyezésre került a vonatkozó érintetti tájékoztatóra mutató elérési útvonal, valamint a megismerés visszaigazolására szolgáló jelölőnégyzet.

Az új űrlapverzió publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.
 

Több blog bejegyzés

Új űrlapverziók publikálása 2021. március 8-án

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2021. március 8-án (hétfő) 07:30-08:00 óra között ...

Tervezett rendszerkarbantartás 2021.02.25. 00:00-03:00

Tisztelt Felhasználók! Tervezett rendszerkarbantartás miatt 2021.02.25-én 00:00-03:00 óra ...