Az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerv (a továbbiakban: Rendőrség) elérhetőségei az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 51. § (1) bekezdésben meghatározott együttműködő szervek részére az alábbiak.

 

KÉR címtörzsből történő kiválasztással


A KÉR címtörzsben szereplő szervek – egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszerébe bevont szervek és a kölcsönös megállapodás alapján rögzített szervek egyaránt – közvetlenül kiválaszthatják és címezhetik a Rendőrség központi, területi és helyi szerveit a táblázat szerinti elérhetőségek alapján.

A KÉR-es küldés során szabályos KRX formátumú dokumentumok beküldése szükséges

 

Közvetlenül a hivatali tárhely megcímzésével


A KÉR címtörzset kezelni nem tudó együttműködő szervek részére a Rendőrség hivatali tárhelye az alábbi címen érhető el.

 

Hivatal rövid neve

ORFK

Hivatal teljes neve

Országos Rendőr-főkapitányság

KRID

105147968

 

A hivatali tárhelyre – közvetlen címzés illetve KÉR címtörzsből történő kiválasztás esetén egyaránt – az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Vhr.) 1. mellékletében szereplő valamennyi dokumentumformátum beküldhető.

Amennyiben a beküldendő fájl nem tartalmazza a beazonosításhoz szükséges információkat (pl. egy fotó, vagy video anyag beküldése), úgy a befogadáshoz, nyilvántartásba vételhez szükséges adatokat kísérőlevélben szíveskedjenek rögzíteni, amely mellékleteként kérjük a fájlok beküldését, lehetőség szerint egy egységben.

A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen közétett, a hivatali kapuval rendelkező szervezetek listájában elérhető további rendőrségi hivatali tárhelyek (KHSZ1, KHSZ2) speciális feladatok ellátását szolgálják, így azokon nincs lehetőség dokumentumok befogadására.

 

Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlap beküldésével


A Rendőrség feladat- és hatáskörébe tartozó elektronikus intézhető ügyek a https://ugyintezes.police.hu címen, a Rendőrség Ügyintézési Portálján érhetők el.

Az inNOVA űrlap hivatali kapuról történő beküldésére általában akkor lehet szükséges, ha az együttműködő szerv az adott eljárásban a Rendőrség ügyfeleként jár el.

A szervezet nevében kitöltött beadványok beküldése során a Meghatalmazáskezelés menüpontban rögzíteni szükséges a hivatali kapu rövid nevét, amely legfeljebb 10 karakter hosszú, tartalmazhat nagy betűket és számokat is.

 

inNOVA űrlap beküldése gépi interfész útján (NOVA.PACK)


Az együttműködő szervek, illetve cégkapuval rendelkező szervezetek részére a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (a továbbiakban: KKSZB) rendszeren az Elektronikus beadvány beküldés lehetővé tétele gépi interfészes ügyfelek részére NOVA.PACK szolgáltatás igénybevételével biztosított a Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlapok gépi interfész útján történő beküldése.

A fenti szolgáltatás igénybevételéhez az Országos Rendőr-főkapitányság hivatalvezetője által kiadott adatgazdai igazolás szükséges, amelyre vonatkozó igény a NOVA.PACK szolgáltatás menüpontban elérhető, erre a célra kialakított űrlap benyújtásával terjeszthető elő.

A KKSZB-ről, a csatlakozási folyamatról további tájékoztatás a https://idomsoft.hu/kkszb/ oldalon érhető el.

 

Egyéb elérhetőségek


A Rendőrség honlapján az egyes rendőri szervek általános közzétételi listájában szereplő elérhetőségek akkor alkalmazhatóak, ha az adott ügy intézéséhez nem szükséges az Eüsztv. szerinti elektronikus kapcsolattartás.

Új űrlapverziók publikálása 2022. január 01-jén

Tisztelt Felhasználók!

2022. január 1-jén (szombat) 07:30-08:00 óra között az alábbi űrlapok új verziójának közzétételére kerül sor.

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Lőfegyver hatástalanítására vonatkozó engedélykérelem

RI-0610

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Muzeális fegyver sportlövészeti célú használat iránti engedélykérelem - szervezet esetén -

RI-0622

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Engedélykérelem polgári rendeltetésű lőtér üzemeltetéséhez

RI-0623

 

Működésbeli változások:

RI-0610 inNOVA űrlap esetében:

  • az űrlapelnevezés aktualizálása;
  • Kérelem tárgya” mező elhelyezése;
  • A „Kérelemmel kapcsolatos engedély-adatok” blokk kiegészítése a leadni vagy megsemmisíteni kívánt lőfegyver fajtákkal, illetve, a kérelem tárgyától függően a lőszerre (töltény) vonatkozó lehetőségekkel;
  • lőszer adataira vonatkozó mező-blokk elhelyezése;

RI-0622 inNOVA űrlap esetében:

  • az űrlapelnevezés aktualizálása;
  • a melléklet csatolására vonatkozó felhívás elhelyezése az űrlapon;

RI-0623 inNOVA űrlap esetében:

  • az űrlapelnevezése aktualizálása;
  • Telephely” blokk eltávolítása;
  • kérelem tárgyának aktualizálása (lőtér üzemeltetési engedély vagy lőtérszabályzat módosítása);
  • lőtérszabályzat módosítása esetén hivatkozási szám megadására vonatkozó mező elhelyezése;
  • a „Tevékenység helye” ismétlődésének lehetővé tétele;
  • a melléklet csatolására vonatkozó felhívás elhelyezése az űrlapon.

 

Az új űrlapverziók publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.

Több blog bejegyzés

Űrlapok a hivatali tárhellyel rendelkező ügyfelek számára megnevezésű témacsoport megszűnése

Tisztelt Felhasználók! 2021. december 15-én (szerda) 07:30-08:00 óra között az új ...

ÁNYK űrlapok kivezetése 2022. január 01-jén

Tisztelt Felhasználók! Az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. ...