Fiák Tibor
-
2022.11.28.
Együttműködő szervek
- Együttműködő szervek
- Együttműködő szervek
Az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerv (a továbbiakban: Rendőrség) elérhetőségei az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv.) 51. § (1) bekezdésben meghatározott együttműködő szervek részére az alábbiak.
KÉR címtörzsből történő kiválasztással
A KÉR címtörzsben szereplő szervek – egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszerébe bevont szervek és a kölcsönös megállapodás alapján rögzített szervek egyaránt – közvetlenül kiválaszthatják és címezhetik a Rendőrség központi, területi és helyi szerveit a táblázat szerinti elérhetőségek alapján.
A KÉR-es küldés során szabályos KRX formátumú dokumentumok beküldése szükséges
Közvetlenül a hivatali tárhely megcímzésével
A KÉR címtörzset kezelni nem tudó együttműködő szervek részére a Rendőrség hivatali tárhelye az alábbi címen érhető el.
Hivatal rövid neve |
ORFK |
Hivatal teljes neve |
Országos Rendőr-főkapitányság |
KRID |
105147968 |
A hivatali tárhelyre – közvetlen címzés illetve KÉR címtörzsből történő kiválasztás esetén egyaránt – az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Vhr.) 1. mellékletében szereplő valamennyi dokumentumformátum beküldhető.
Amennyiben a beküldendő fájl nem tartalmazza a beazonosításhoz szükséges információkat (pl. egy fotó, vagy video anyag beküldése), úgy a befogadáshoz, nyilvántartásba vételhez szükséges adatokat kísérőlevélben szíveskedjenek rögzíteni, amely mellékleteként kérjük a fájlok beküldését, lehetőség szerint egy egységben.
A Személyre Szabott Ügyintézési Felületen közétett, a hivatali kapuval rendelkező szervezetek listájában elérhető további rendőrségi hivatali tárhelyek (KHSZ1, KHSZ2) speciális feladatok ellátását szolgálják, így azokon nincs lehetőség dokumentumok befogadására.
Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlap beküldésével
A Rendőrség feladat- és hatáskörébe tartozó elektronikus intézhető ügyek a https://ugyintezes.police.hu címen, a Rendőrség Ügyintézési Portálján érhetők el.
Az inNOVA űrlap hivatali kapuról történő beküldésére általában akkor lehet szükséges, ha az együttműködő szerv az adott eljárásban a Rendőrség ügyfeleként jár el.
A szervezet nevében kitöltött beadványok beküldése során a Meghatalmazáskezelés menüpontban rögzíteni szükséges a hivatali kapu rövid nevét, amely legfeljebb 10 karakter hosszú, tartalmazhat nagy betűket és számokat is.
inNOVA űrlap beküldése gépi interfész útján (NOVA.PACK)
Az együttműködő szervek, illetve cégkapuval rendelkező szervezetek részére a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (a továbbiakban: KKSZB) rendszeren az Elektronikus beadvány beküldés lehetővé tétele gépi interfészes ügyfelek részére NOVA.PACK szolgáltatás igénybevételével biztosított a Rendőrség Ügyintézési Portálján elérhető inNOVA űrlapok gépi interfész útján történő beküldése.
A fenti szolgáltatás igénybevételéhez az Országos Rendőr-főkapitányság hivatalvezetője által kiadott adatgazdai igazolás szükséges, amelyre vonatkozó igény a NOVA.PACK szolgáltatás menüpontban elérhető, erre a célra kialakított űrlap benyújtásával terjeszthető elő.
A KKSZB-ről, a csatlakozási folyamatról további tájékoztatás a https://idomsoft.hu/kkszb/ oldalon érhető el.
Egyéb elérhetőségek
A Rendőrség honlapján az egyes rendőri szervek általános közzétételi listájában szereplő elérhetőségek akkor alkalmazhatóak, ha az adott ügy intézéséhez nem szükséges az Eüsztv. szerinti elektronikus kapcsolattartás.
Fiák Tibor
-
Publikálás dátuma
2022.11.16.
Fiák Tibor
-
Publikálás dátuma
2022.11.08.
Weboldalunkon sütiket (cookie) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.
A weboldal meglátogatásával és használatával Ön beleegyezik a sütik használatába. Bővebb információkért kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat.