A Térképeken megjelenő adatok tájékoztató jellegűek.

Nyomtatványok alatt letölthető beadványok kitöltéséhez alkalmazás, és ügyfélkapu, cégkapu regisztráció szükséges.

Ügyintézés során a belépéshez-, valamint Nyomtatványok kitöltéséhez szükséges kötelező adatokat az ügyfél, vagy képviselője számára kiküldött határozat tartalmazza.

Nyomtatvány beküldéséhez illeték megfizetésére lehet szükség.

Ügyintézés elektronikus támogatást nyújt az ügy adatlapok megtekintésére, valamint az ezekkel kapcsolatos beadványok kezelésére, bírságok, és illetékek megfizetésére. A rendelkezésre álló funkciók mellett a funkciókat használó állampolgárok felelőssége az ügyintézés során előírt határidők betartása.

 

Az oldal által biztosított elektronikus ügyintézési funkciók mellett az állampolgárok számára továbbra is rendelkezésre állnak az eddig használható ügyintézési módok:

  • Beadvány: Papír alapon, postai levélként

  • Illeték: Illetékbélyeg vásárlásával

  • Bírság: határozat mellett megküldött postai csekken

 

Technikai Információk


A weboldal a HTML5 és CSS3 technológiáit használja és reszponzív kialakítású, ezért nem csak asztali, hanem mobil böngészőkben is megfelelően jelenik, optimalizálva az adott (800 x 480 vagy annál nagyobb felbontással rendelkező) eszköz felbontására. Az oldal a legismertebb és széles körben használt böngészők mindegyikére tesztelve lett. Ingyenesen letölthető, támogatott böngésző verziók:


Asztali böngészők:

  • Mozilla Firefox 4.0 vagy frissebb,

  • Google Chrome: 4.0 vagy frissebb,

  • Opera: 11-es főverzió vagy frissebb,

  • Internet Explorer: 11-es főverzióra lett optimalizálva,

  • Safari: Windows-on az 5.1.7-es verzió,

  • Mac-en a 6-os főverzió vagy frissebb.

Mobil böngészők:

  • Internet Explorer 10 vagy frissebb,

  • Google Chrome 36 vagy frissebb,

  • Mozilla Firefox for Android 32 vagy frissebb,

  • Safari iOS 7-es verziója vagy frissebb.

 

Az oldal akadálymentes változata a WCAG 2.0 A szabványának megfelelően támogatja a vakok és gyengénlátók számára készített felolvasó programokat.

 

Jogi nyilatkozat


Az Országos Rendőr-főkapitányság – mint a Rendőrség honlapjának üzemeltetője – ezúton tájékoztatja a látogatókat, felhasználókat a személyes adatok kezelése körében követett gyakorlatáról, az adatok védelme érdekében megtett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintettek jogairól, ezek érvényesítésének lehetőségeiről.

 

1. Az adatkezelő, valamint az adatkezelés jogalapja
Az adatok kezelője az Országos Rendőr-főkapitányság (1139 Budapest, Teve u. 4-6.).
Az adatkezelés jogalapja a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 2011. évi CXII. törvény 5.§ (1) bekezdés a) pontja alapján az érintett hozzájárulása, amely jelen esetben azzal valósul meg, hogy a tájékoztató tartalmának ismeretében a látogatók, felhasználók jogosultak eldönteni, hogy a tájékoztatóban rögzített feltételek mellett igénybe veszik-e a szolgáltatást.

 

2. A kezelt adatok
2. a.) A Rendőrség honlapjának látogatásával egyidejűleg rögzítésre kerül a látogatás kezdő időpontja, a látogató számítógépének IP-címe, valamint – amennyiben a látogató számítógépe megadja – a böngésző és az operációs rendszer típusa. E két utóbbi adat felvétele kizárólag statisztikai célokat szolgál, nem kerül összekapcsolásra a többi rögzített adattal. A Rendőrség honlapja az állapot kezelésére használ cookie-t, és egy úgynevezett session ID-t használ, melyek nem tartalmaznak személyes adatot. A Session ID az oldal elhagyásakor automatikusan törlődik, a cookie (engedélyezés esetén) a Session ID által tárolt állapotba való visszatérést segíti.

 

3. Az adatkezelés célja
3. a.) A 2. a.) pontban megjelölt adatok felvételének célja látogatottsági statisztikák készítése, az adatkezelés továbbá biztonsági célokat is szolgál. Az adatkezelő a megjelölt céloktól eltérő célra a személyes adatokat nem használja.

 

4. Az adatkezelés időtartama
4. a.) A 2. a.) pontban megjelölt adatok 4 hétig tárolódnak, ezt követően helyreállíthatatlanul törlődnek.

 

5. Az adatokhoz hozzáférők köre
5. a.) A 2. a.) pontban megjelölt adatokhoz a Rendőrség weboldalának rendszergazdái férhetnek hozzá. Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személyeknek nem adunk át. Ez nem vonatkozik az esetleges, törvény alapján kötelező adattovábbításokra, amelyekre csak rendkívüli esetekben kerülhet sor. Az adatkezelő az egyes hatósági adatkérések teljesítése előtt minden egyes adat tekintetében megvizsgálja, hogy valóban fennáll-e az adattovábbítás jogalapja, kötelezettsége.

 

6. A felhasználók jogai személyes adataik kezelésével kapcsolatban
A 2. a.) pontban megjelölt adatok automatikusan rögzülnek, a többi, a felhasználó személyéhez szorosabban köthető személyes adatok megadásáról maguk a felhasználók döntenek. Személyes adatai kezeléséről a felhasználók tájékoztatást kérhetnek. Az adatkezelő kérésre tájékoztatást ad az érintettnek az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.

 

7. Jogérvényesítési lehetőségek
Az a felhasználó, aki úgy érzi, hogy a Rendőrség honlapjának üzemeltetői megsértették személyes adatai védelméhez való jogát, igényét polgári bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az adatvédelmi biztos segítségét is. Az erre, valamint az adatkezelő kötelezettségeire vonatkozó részletes törvényi rendelkezéseket a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény tartalmazza.

 

A fentiekről bővebben tájékozódhat az Információk, és Jogszabályok menüpontok alatt.

 

Az ügyintézéssel kapcsolatban az alábbi Közigazgatási Hatósági Szolgálatokhoz (KHSZ) fordulhat további segítségért:

Szombathelyi KHSZ ügyfélszolgálat


+36-(94) 515-230
9701 Szombathely
Pf.: 53

Vásárosnaményi KHSZ ügyfélszolgálat


+36-(1) 443-5709
4807 Vásárosnamény
Jókai út 15.

 

       

35 új on-line űrlap került publikálásra

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2019.06.30-án 35 új inNOVA űrlap került publikálásra. Az érintett ügytípusok az alábbiak:

  • Bűnügyi szakterület

    • BU-0001 - Eltűnés bejelentése

    • BU-0002 - Eltűnt személy tartózkodási helyének bejelentése

    • IN-79 - Rendkívüli haláleset   bejelentése

    • IN-63 - Fellebbezési jogosultságról történő lemondás

    • IN-64 - Fellebbezési kérelem

    • IN-74 - Fellebbezési kérelem visszavonása

    • IN-77 - Igazolási kérelem a fellebbezésre megállapított határidő elmulasztásával kapcsolatban

    • IN-78 - Zár alá vétel és lefoglalás megszüntetése iránti kérelem

  • Gazdasági szakterület

    • BNYO-01 - Bírság befizetés igazolása

  • Határrendészeti szakterület

    • RH-0100 - Ideiglenes határátkelőhely megnyitása iránti kérelem

    • RH-0101 - Korlátozott forgalmú határátkelőhely forgalmi jellegtől eltérő eseti igénybevétele iránt

    • RH-0103 - Korlátozott nyitva tartású határátkelőhely nyitvatartási időn kívüli igénybevétele iránti kérelme

    • RH-0104 - Határátkelőhelyre nem határátlépés céljából történő belépés és tartózkodás céljából

    • RH-0105 - Menet közbeni ellenőrzés iránti kérelem (autóbuszon, vasúton, vízi járművön)

    • RH-0107 - Határátkelőhelyen kívüli munkavégzés céljából történő határátlépés iránti kérelem

    • RH-0108 - Határvízi közlekedés iránti kérelem

  • Hivatali szakterület

    • IN-100010 - Kutatási kérelem a rendőrség irattárában

    • IN-100011 - Nemzeti minősítésű személyes adat megismerése (Megismerési engedély) iránti kérelem (Országos Rendőr-főkapitányság)

    • IN-100141 - Személyes adatok kezelésével kapcsolatos tájékoztatás/helyesbítés kérése (Országos Rendőr-főkapitányság)

    • IN-100142 - Közérdekű adatok és közérdekből nyilvános adatok igénylése (Országos Rendőr-főkapitányság)

    • TK-120101 - Keresetlevél (kérelem) közigazgatási határozat vagy végzés illetőleg tájékoztatóval kiszabott bírság bírósági felülvizsgálata/közigazgatási per indítása iránt

  • Közrendvédelmi szakterület

    • IN-100143 - Fegyveres biztonsági őrség létesítésének, megszüntetésének vagy a működtetés módosításának kezdeményezése

    • RK-0102 - Gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó gyűlés bejelentése

    • RK-0102-A - Gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó gyűlést vezető személy változás bejelentése

    • RK-0102-B - Gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó bejelentett gyűlést veszélyeztető biztonsági körülmény bejelentése

    • RK-0102-C - Bírósági döntés alapján a gyülekezési hatóság által korábban megtiltott gyűlés új időpontjának bejelentése

    • RK-0102-D - Gyülekezési határozatok felülvizsgálata

    • RK-0102-E - Hiánypótlás a gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó gyűlés bejelentéssel kapcsolatban

    • RK-0102-F - Gyülekezési törvény hatálya alá tartozó, közterületen megtartandó sürgős gyűlés bejelentése

    • IN-1233 - Gyülekezési hatóság által kiszabott bírság mérséklésére, korlátlan enyhítésére vonatkozó kérelem

    • RK-0104 - Sportrendezvény megtartásának bejelentése

    • RK-0105 - Sportrendészeti nyilvántartásból adatigénylés

    • RK-0106 - Értesítés sportrendezvény megtartásával kapcsolatos pályabejárás (biztonságtechnikai ellenőrzés) végrehajtásáról

  • Ellenőrzési szakterület

    • RK-0101 - Rendőri intézkedés elleni panasz bejelentőlap

    • IN-1248 - Közérdekű panasz, bejelentés

On-line űrlap kitöltésre az Új ügy indítása menüpontban, vagy az Ügyintézés szakterületi menüpontjaiban a megfelelő ügycsoport kiválasztását követően van lehetőség.

Az ÁNYK űrlapok elérhetőségét továbbra is biztosítjuk, elsősorban a Hivatali Kapu tárhellyel és/vagy gépi interfésszel rendelkező ügyfeleink számára.

Több blog bejegyzés

Elektronikus fizetés funkció 2019.07.01. 02:00-03:00 között szünetel

Tisztelt Felhasználók! Az OTP Bank Nyrt tájékoztatása alapján, fejlesztési okokból az OTP ...

Elektronikus fizetés funkció 2019.09.13. 21:00-23:00 között szünetel

Tisztelt Felhasználók! Az OTP Bank Nyrt tájékoztatása alapján, fejlesztési okokból az ...