A Térképeken megjelenő adatok tájékoztató jellegűek.

Nyomtatványok alatt letölthető beadványok kitöltéséhez alkalmazás, és ügyfélkapu, cégkapu regisztráció szükséges.

Ügyintézés során a belépéshez-, valamint Nyomtatványok kitöltéséhez szükséges kötelező adatokat az ügyfél, vagy képviselője számára kiküldött határozat tartalmazza.

Nyomtatvány beküldéséhez illeték megfizetésére lehet szükség.

Ügyintézés elektronikus támogatást nyújt az ügy adatlapok megtekintésére, valamint az ezekkel kapcsolatos beadványok kezelésére, bírságok, és illetékek megfizetésére. A rendelkezésre álló funkciók mellett a funkciókat használó állampolgárok felelőssége az ügyintézés során előírt határidők betartása.

 

Az oldal által biztosított elektronikus ügyintézési funkciók mellett az állampolgárok számára továbbra is rendelkezésre állnak az eddig használható ügyintézési módok:

  • Beadvány: Papír alapon, postai levélként

  • Illeték: Illetékbélyeg vásárlásával

  • Bírság: határozat mellett megküldött postai csekken

 

Technikai Információk


A weboldal a HTML5 és CSS3 technológiáit használja és reszponzív kialakítású, ezért nem csak asztali, hanem mobil böngészőkben is megfelelően jelenik, optimalizálva az adott (800 x 480 vagy annál nagyobb felbontással rendelkező) eszköz felbontására. Az oldal a legismertebb és széles körben használt böngészők mindegyikére tesztelve lett. Ingyenesen letölthető, támogatott böngésző verziók:


Asztali böngészők:

  • Mozilla Firefox 4.0 vagy frissebb,

  • Google Chrome: 4.0 vagy frissebb,

  • Opera: 11-es főverzió vagy frissebb,

  • Internet Explorer: 11-es főverzióra lett optimalizálva,

  • Safari: Windows-on az 5.1.7-es verzió,

  • Mac-en a 6-os főverzió vagy frissebb.

Mobil böngészők:

  • Internet Explorer 10 vagy frissebb,

  • Google Chrome 36 vagy frissebb,

  • Mozilla Firefox for Android 32 vagy frissebb,

  • Safari iOS 7-es verziója vagy frissebb.

 

Az oldal akadálymentes változata a WCAG 2.0 A szabványának megfelelően támogatja a vakok és gyengénlátók számára készített felolvasó programokat.

 

Jogi nyilatkozat


Az Országos Rendőr-főkapitányság – mint a Rendőrség honlapjának üzemeltetője – ezúton tájékoztatja a látogatókat, felhasználókat a személyes adatok kezelése körében követett gyakorlatáról, az adatok védelme érdekében megtett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintettek jogairól, ezek érvényesítésének lehetőségeiről.

 

1. Az adatkezelő, valamint az adatkezelés jogalapja
Az adatok kezelője az Országos Rendőr-főkapitányság (1139 Budapest, Teve u. 4-6.).
Az adatkezelés jogalapja a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 2011. évi CXII. törvény 5.§ (1) bekezdés a) pontja alapján az érintett hozzájárulása, amely jelen esetben azzal valósul meg, hogy a tájékoztató tartalmának ismeretében a látogatók, felhasználók jogosultak eldönteni, hogy a tájékoztatóban rögzített feltételek mellett igénybe veszik-e a szolgáltatást.

 

2. A kezelt adatok
2. a.) A Rendőrség honlapjának látogatásával egyidejűleg rögzítésre kerül a látogatás kezdő időpontja, a látogató számítógépének IP-címe, valamint – amennyiben a látogató számítógépe megadja – a böngésző és az operációs rendszer típusa. E két utóbbi adat felvétele kizárólag statisztikai célokat szolgál, nem kerül összekapcsolásra a többi rögzített adattal. A Rendőrség honlapja az állapot kezelésére használ cookie-t, és egy úgynevezett session ID-t használ, melyek nem tartalmaznak személyes adatot. A Session ID az oldal elhagyásakor automatikusan törlődik, a cookie (engedélyezés esetén) a Session ID által tárolt állapotba való visszatérést segíti.

 

3. Az adatkezelés célja
3. a.) A 2. a.) pontban megjelölt adatok felvételének célja látogatottsági statisztikák készítése, az adatkezelés továbbá biztonsági célokat is szolgál. Az adatkezelő a megjelölt céloktól eltérő célra a személyes adatokat nem használja.

 

4. Az adatkezelés időtartama
4. a.) A 2. a.) pontban megjelölt adatok 4 hétig tárolódnak, ezt követően helyreállíthatatlanul törlődnek.

 

5. Az adatokhoz hozzáférők köre
5. a.) A 2. a.) pontban megjelölt adatokhoz a Rendőrség weboldalának rendszergazdái férhetnek hozzá. Személyes adatokat a megjelölteken kívül harmadik személyeknek nem adunk át. Ez nem vonatkozik az esetleges, törvény alapján kötelező adattovábbításokra, amelyekre csak rendkívüli esetekben kerülhet sor. Az adatkezelő az egyes hatósági adatkérések teljesítése előtt minden egyes adat tekintetében megvizsgálja, hogy valóban fennáll-e az adattovábbítás jogalapja, kötelezettsége.

 

6. A felhasználók jogai személyes adataik kezelésével kapcsolatban
A 2. a.) pontban megjelölt adatok automatikusan rögzülnek, a többi, a felhasználó személyéhez szorosabban köthető személyes adatok megadásáról maguk a felhasználók döntenek. Személyes adatai kezeléséről a felhasználók tájékoztatást kérhetnek. Az adatkezelő kérésre tájékoztatást ad az érintettnek az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.

 

7. Jogérvényesítési lehetőségek
Az a felhasználó, aki úgy érzi, hogy a Rendőrség honlapjának üzemeltetői megsértették személyes adatai védelméhez való jogát, igényét polgári bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az adatvédelmi biztos segítségét is. Az erre, valamint az adatkezelő kötelezettségeire vonatkozó részletes törvényi rendelkezéseket a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény tartalmazza.

 

A fentiekről bővebben tájékozódhat az Információk, és Jogszabályok menüpontok alatt.

 

Az ügyintézéssel kapcsolatban az alábbi Közigazgatási Hatósági Szolgálatokhoz (KHSZ) fordulhat további segítségért:

Szombathelyi KHSZ ügyfélszolgálat


+36-(94) 515-230
9701 Szombathely
Pf.: 53

Vásárosnaményi KHSZ ügyfélszolgálat


+36-(1) 443-5709
4807 Vásárosnamény
Jókai út 15.

 

       

Új űrlapverziók publikálása 2022. július 07-én

 

Tisztelt Felhasználók!

Az inNOVA Portálon 2022. július 7-én (csütörtök) 07:30-08:00 óra között történik meg az alábbi űrlapok új verziójának közzététele.
 

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Kérelem házilagos lőszerszerelésre és - újratöltésre jogosító engedély kiadásához

RI-0605

Igazgatásrendészeti szakterület

Polgári lőfegyver ügyintézés

Bejelentés engedély, illetve az engedély meglétét igazoló hatósági igazolvány, valamint fegyver, hangtompító elvesztéséről vagy eltulajdonításáról

RI-0646

Igazgatásrendészeti szakterület

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Kérelem magyar állampolgárok részére személy- és vagyonőri, magánnyomozói, vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő, illetve vagyonvédelmi rendszert szerelő igazolvány kiadásához, meghosszabbításához Magyarországon szerzett vagy honosított szakképesítés esetén

RI-0200

Igazgatásrendészeti szakterület

Személy- és vagyonőri, magánnyomozói ügyintézés (vagyonvédelmi ügyintézés)

Kérelem a személy- és vagyonvédelmi, magánnyomozói, vagyonvédelmi rendszert tervező, szerelő valamint vagyonvédelmi rendszert szerelő tevékenység végzésére feljogosító igazolvánnyal egyenértékű, más EGT tagállamban kiadott okmány (igazolvány, engedély) elismertetéséhez

RI-0210

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termékek gyártásához

RI-0106

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék önálló vizsgálatához

RI-0107

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termékek forgalmazására, illetve forgalmazására és tárolására állandó vagy kézi tárolóhelyen

RI-0108

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Bejelentés pirotechnikai termékek forgalmazásához

RI-0109

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék kiállításához

RI-0110

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék tárolásához

RI-0111

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék felhasználásához

RI-0112

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Bejelentés pirotechnikai termékek felhasználásához

RI-0113

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék megsemmisítéséhez

RI-0114

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék év végi forgalmazására és a forgalmazáshoz kapcsolódó ideiglenes tárolóhely üzemeltetésére

RI-0117

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Kérelem pirotechnikai termék év végi forgalmazására

RI-0118

Igazgatásrendészeti szakterület

Pirotechnikai tevékenységgel összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem pirotechnikai termékek nem EGT-tagállamba történő kivitelére, onnan történő behozatalára

RI-0122

Igazgatásrendészeti szakterület

Robbanóanyagok szállításával összefüggő ügyintézés

Engedélykérelem robbanóanyagok Közösségen belül szállítására

RI-0400

 

Működésbeli változások:

RI-0605 űrlap esetében:

  • A „Kérelem adatai” blokkban „Lőszerelem tárolási hely címe” blokk szabadszöveges bevitelről választólistás bevitelre módosult;
  • „A tárolni kívánt lőpor mennyisége kg-ban:”, valamint a „Tárolni kívánt csappantyú mennyisége db számban” mezők eltávolítása.

RI-0646 űrlap esetében:

  • Amennyiben a „Bejelentő” természetes személy, valamint a címzett hatóság „Rendőrkapitányság” vagy a „Budapesti Rendőr-főkapitányság” és a „Bejelentés adatai” blokk kiegészítésre került a „muzeális fegyver sportlövészeti célú használatra jogosító engedély” lehetőséggel.

RI-0200 űrlap esetében:

  • Folyamatban lévő üggyel vagy engedéllyel rendelkező kérelmező nyilatkozata esetén a „Kérelem adatai” blokkban a „Kérelem oka” legördülő mezőben a „Meglévő, de már érvénytelen igazolvány megújítás” megnevezés aktualizálása („Igazolvány kiváltása”).

RI-0210 űrlap esetében:

  • Folyamatban lévő üggyel vagy engedéllyel rendelkező kérelmező nyilatkozata esetén a „Kérelem adatai, és az űrlapbenyújtással keletkezett költséggel kapcsolatos adatok” blokkban „A kérelem tárgya” legördülő mező kiegészítése „új kérelem benyújtása” lehetőséggel.

RI-0106, RI-0107, RI-0108, RI-0109, RI-0110, RI-0111, RI-0112, RI-0113, RI-0114, RI-0117, RI-0118, RI-0122 űrlapok esetében:

  • „A kérelmet benyújtó vállalkozás tagjára, tulajdonosára, vezető tisztségviselőjére vonatkozó adatok” új blokk bevezetése.

RI-0113 űrlap esetében:

  • A „Bejelentés adatai és nyilatkozatok” blokkban megjelenített tartalom aktualizálása, valamint a „Nem kerül felhasználásra 3 pirotechnikai osztályba tartozó termék vagy a felhasználás állami, nemzeti vagy önkormányzat által szervezett ünnepség vagy az ezekhez kapcsolódó rendezvények keretén belül történik.” szöveg eltávolítása;
  • „Felhasználásra került pirotechnikai termékek” blokkban a ”védett természeti terület van” mező választása esetén nem választható a 3. pirotechnikai osztály.

RI-0400 űrlap esetében:

  • Az „Engedély adatai” blokkban a „Biztonsági okmány átvétele” legördülő adatmezőből a „Személyes átvétel” mező eltávolítása.
  • A „Szállításban közreműködő természetes személy(ek)” blokk kiegészítése az „Anyja családi és utóneve”, valamint esetleges „Titulus” mezőkkel.

Az új űrlapverzió publikálását követően a korábbi verzióval megkezdett, de be nem küldött űrlapok hatálytalanná válnak.

Több blog bejegyzés

Szolgáltatási Szabályzat új verziójának publikálása 2022. június 16-án

Tisztelt Felhasználók!   A Szolgáltatási Szabályzat új verziójának közzétételére 2022....

Új űrlapok publikálása 2022. augusztus 02-án

  Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2022. augusztus 2-án (kedd) 07:30-08:00 óra...