Karbantartás a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024. február 10-én (szombat) 09:00 óra és 12:00 óra között a Rendőrség hivatali tárhelyéhez kapcsolódó szolgáltatások tervezett karbantartása miatt a küldemények küldésében és fogadásában átmeneti szolgáltatáskiesés lesz tapasztalható.

A Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) és az azokon biztosított kapcsolattartási lehetőségek, így a központi és a Rendőrség által biztosított ügyintézési szolgáltatások igénybevételével elérhető elektronikus ügyindítási lehetőségek változatlanul elérhetők, azonban az elektronikus küldemények feldolgozása csak a karbantartással érintett időszakot követően kezdődik meg.

Megértésüket köszönjük!

Több blog bejegyzés

Tájékoztatás átállásról

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a Rendőrség magánbiztonsági nyilvántartás és...

Karbantartás a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024. február 12-én...