A közigazgatási hatósági eljárás során az ügyfél személyesen, illetve törvényes képviselője útján, továbbá az általa vagy törvényes képviselője által meghatalmazott személy útján is eljárhat.

Ha az ügyfél nem személyesen jár el, a hatóság az eljáró személy képviseleti jogosultságát megvizsgálja. A meghatalmazott képviseleti jogosultságát köteles igazolni. A meghatalmazást írásba (közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba) kell foglalni vagy jegyzőkönyvbe kell mondani. Írásbeli meghatalmazás esetében a meghatalmazott köteles eredeti meghatalmazását vagy annak hitelesített másolatát az első kapcsolatfelvétel alkalmával az iratokhoz csatolni.

 

 

       

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatás szünetelésében

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy a SimplePay online fizetési rendszer internetes kártyaelfogadási szolgáltatása 2024. március 23-án (szombat) 00:00 óra és 05:15 óra között tervezett rendszerfejlesztési munkálatok miatt szünetel, amellyel összefüggésben a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által biztosított Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatásában korlátozott működőképességet tapasztalhatnak.

Érintett szolgáltatások:

  • Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER)
  • Bankkártyás fizetési szolgáltatás

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) által biztosított ügyintézési szolgáltatások – EFER szolgáltatás kivételével – változatlanul elérhetők, azonban a fizetési kötelezettséggel járó ügyintézés csak az érintett időszakot követően lehetséges.

Megértésüket köszönjük!

Több blog bejegyzés

Karbantartás a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2024. március 23-án...

Üzemzavar a Rendőrség elektronikus ügyintézésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy a Rendőrség elektronikus információs rendszerének...