A közigazgatási hatósági eljárás során az ügyfél személyesen, illetve törvényes képviselője útján, továbbá az általa vagy törvényes képviselője által meghatalmazott személy útján is eljárhat.

Ha az ügyfél nem személyesen jár el, a hatóság az eljáró személy képviseleti jogosultságát megvizsgálja. A meghatalmazott képviseleti jogosultságát köteles igazolni. A meghatalmazást írásba (közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba) kell foglalni vagy jegyzőkönyvbe kell mondani. Írásbeli meghatalmazás esetében a meghatalmazott köteles eredeti meghatalmazását vagy annak hitelesített másolatát az első kapcsolatfelvétel alkalmával az iratokhoz csatolni.

 

 

       

Tájékoztatás az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatásában szünetelésében

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk, hogy 2024. április 12-én (péntek) 16:00 óra és 20:00 óra között tervezett rendszerfejlesztési munkálatok miatt a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. által biztosított Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER) szolgáltatásában korlátozott működőképességet tapasztalhatnak.

Érintett szolgáltatások:

  • Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer (EFER)
  • Bankkártyás fizetési szolgáltatás

Az ügyfelek részére a Rendőrség hivatalos internetes honlapja, valamint a Rendőrség Ügyintézési portál (www.ugyintezes.police.hu) által biztosított ügyintézési szolgáltatások – EFER szolgáltatás kivételével – változatlanul elérhetők, azonban a fizetési kötelezettséggel járó ügyintézés csak az érintett időszakot követően lehetséges.

 

Megértésüket köszönjük!

Több blog bejegyzés

Korlátozott működőképesség a Rendőrség Ügyintézési Portál elektronikus űrlapjainak elérésében

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy üzemzavar miatt 2024. április 09. (kedd)...

Karbantartás az ÉLES Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés szolgáltatásban (AVDH)

Tisztelt Felhasználók! Tájékoztatjuk, hogy 2024. április 12-én (péntek) 18 óra 00 perc és ...