A közigazgatási hatósági eljárás során az ügyfél személyesen, illetve törvényes képviselője útján, továbbá az általa vagy törvényes képviselője által meghatalmazott személy útján is eljárhat.

Ha az ügyfél nem személyesen jár el, a hatóság az eljáró személy képviseleti jogosultságát megvizsgálja. A meghatalmazott képviseleti jogosultságát köteles igazolni. A meghatalmazást írásba (közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba) kell foglalni vagy jegyzőkönyvbe kell mondani. Írásbeli meghatalmazás esetében a meghatalmazott köteles eredeti meghatalmazását vagy annak hitelesített másolatát az első kapcsolatfelvétel alkalmával az iratokhoz csatolni.

 

 

       

Tervezett rendszerkarbantartás 2020.11.18. 02:00-04:00 

Tisztelt Felhasználók!

Tervezett rendszerkarbantartás miatt 2020.11.18. (szerda) 02:00-04:00 óra között a Rendőrség Ügyintézési Portálja a https://ugyintezes.police.hu címen nem lesz elérhető.

Az elektronikus ügyintézés egyéb elérhetősége a karbantartás ideje alatt Ügyfélkapuval vagy Cégkapuval rendelkező ügyfelek részére az e-papír  (https://epapir.gov.hu/) Egyéb ügytípusa, a Hivatali Kapuval rendelkező ügyfelek részére az EGYEB-01 ÁNYK űrlap az alábbi linken keresztül: http://www.police.hu/ugyintezes-dokumentumok/hu!ugyintezes!elektronikus-ugyintezes!urlapok-a-hivatali-tarhellyel-rendelkezo-ugyfelek-szamara-0

Megértésüket köszönjük.

Több blog bejegyzés

Új űrlapverziók publikálása 2020. november 19-én

Tisztelt Felhasználók!   Az inNOVA Portálon 2020. november 19-én (csütörtök) 07:30-08:00 óra...

Új űrlapverziók publikálása 2020. december 1-jén

Tisztelt Felhasználók! Az inNOVA Portálon 2020. december 1-én (kedd) 07:30-08:00 óra között ...