A közigazgatási hatósági eljárás során az ügyfél személyesen, illetve törvényes képviselője útján, továbbá az általa vagy törvényes képviselője által meghatalmazott személy útján is eljárhat.

Ha az ügyfél nem személyesen jár el, a hatóság az eljáró személy képviseleti jogosultságát megvizsgálja. A meghatalmazott képviseleti jogosultságát köteles igazolni. A meghatalmazást írásba (közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba) kell foglalni vagy jegyzőkönyvbe kell mondani. Írásbeli meghatalmazás esetében a meghatalmazott köteles eredeti meghatalmazását vagy annak hitelesített másolatát az első kapcsolatfelvétel alkalmával az iratokhoz csatolni.

 

 

       

Új űrlapverzió publikálása 2022. június 16-án

 

Tisztelt Felhasználók!

2022. június 16-án (csütörtök) 07:30-08:00 óra között a történik meg a „Szabálysértési eljárás megindításához szükséges feljelentés megküldése” új ügytípus közzététele.

Szakterület

Ügycsoport

Ügytípus

Űrlap azonosító

Igazgatásrendészeti szakterület

Szabálysértési ügyintézés

Szabálysértési eljárás megindításához szükséges feljelentés megküldése

IN-100100

 

Több blog bejegyzés

Tervezett rendszerkarbantartás 2022.05.12. 21:00-23:00

Tisztelt Felhasználók! Tervezett rendszerkarbantartás miatt 2022.05.12. (csütörtök)...

Üzemzavar a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányságnál és az alárendeltségébe tartozó rendőrkapitányságoknál

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság és az...