A közigazgatási hatósági eljárás során az ügyfél személyesen, illetve törvényes képviselője útján, továbbá az általa vagy törvényes képviselője által meghatalmazott személy útján is eljárhat.

Ha az ügyfél nem személyesen jár el, a hatóság az eljáró személy képviseleti jogosultságát megvizsgálja. A meghatalmazott képviseleti jogosultságát köteles igazolni. A meghatalmazást írásba (közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba) kell foglalni vagy jegyzőkönyvbe kell mondani. Írásbeli meghatalmazás esetében a meghatalmazott köteles eredeti meghatalmazását vagy annak hitelesített másolatát az első kapcsolatfelvétel alkalmával az iratokhoz csatolni.

 

 

       

Üzemzavar elhárítva a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányságnál és az alárendeltségébe tartozó rendőrkapitányságoknál

 

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság és alárendeltségébe tartozó helyi szervei elektronikus információs rendszerét érintő üzemzavar kapcsán tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. május 20-án 08.00 órától az elektronikus ügyintézési és elektronikus kapcsolattartási szolgáltatás működése helyreállt, a küldemények fogadása és továbbítása biztosított.

Több blog bejegyzés

Üzemzavar a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányságnál és az alárendeltségébe tartozó rendőrkapitányságoknál

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság és az...

Üzemzavar elhárítva a Rendőrség elektronikus információs rendszerének működésében

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Rendőrség elektronikus információs rendszerének működésében 2022....