A közigazgatási hatósági eljárás során az ügyfél személyesen, illetve törvényes képviselője útján, továbbá az általa vagy törvényes képviselője által meghatalmazott személy útján is eljárhat.

Ha az ügyfél nem személyesen jár el, a hatóság az eljáró személy képviseleti jogosultságát megvizsgálja. A meghatalmazott képviseleti jogosultságát köteles igazolni. A meghatalmazást írásba (közokiratba, vagy teljes bizonyító erejű magánokiratba) kell foglalni vagy jegyzőkönyvbe kell mondani. Írásbeli meghatalmazás esetében a meghatalmazott köteles eredeti meghatalmazását vagy annak hitelesített másolatát az első kapcsolatfelvétel alkalmával az iratokhoz csatolni.

 

 

       

Üzemzavar elhárítva a Rendőrség elektronikus információs rendszerének működésében

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Rendőrség elektronikus információs rendszerének működésében 2022. május 24-én 15:12 órától 2022. május 26-án 08:15 óráig üzemzavar állt fenn, ezért az elektronikus küldemények fogadása, feldolgozása és küldése akadályozott volt.

A fenti időszakban benyújtott beadványok feldolgozása, valamint a rendőri szervek által feladott elektronikus küldemények továbbítása folyamatban van.

Megértésüket köszönjük.

Több blog bejegyzés

Üzemzavar elhárítva a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányságnál és az alárendeltségébe tartozó rendőrkapitányságoknál

  A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság és alárendeltségébe tartozó helyi...

Szolgáltatási Szabályzat új verziójának publikálása 2022. június 16-án

Tisztelt Felhasználók!   A Szolgáltatási Szabályzat új verziójának közzétételére 2022....